background

Relația medic-pacient în anul 2018

Relația medic-pacient în anul 2018

Suntem în era digitală, unde cantitatea totală de informații online se dublează în fiecare an. Modelul tradițional de comunicare se schimbă, la fel și marketingul medical în anul 2018.

Relația medic-pacient  în anul 2018

Suntem în era digitală, unde cantitatea totală de informații online se dublează în fiecare an.  Modelul tradițional de comunicare se schimbă, la fel și marketingul medical în anul 2018. Informația devine din ce în ce mai accesibilă tuturor. De altfel și rolurile în relația medic-pacient se schimbă. Pacientul devine din ce în ce mai puternic și posedă controlul asupra fluxului de informații.

Lângă un tratament corect, comunicarea cu pacientul a devenit un punct de vedere important în relația medic-pacient. Nu există un mijloc de comunicare preferat, însă uneori e bine să se ia în considerare marketingul pe platforme multiple.

Calitatea informațiilor obținute de medicul stomatolog în timpul consultațiilor este în strânsă legătură cu abilitatea de a pune întrebări pacientului și de a crea o relație cu el. Studiile arată că între 60 și 80% din informațiile necesare stabilirii diagnosticului primar se obțin în timpul interviului cu pacientul. La rândul său pacientul trebuie să primească informații pentru a putea fi capabil să ia decizii.

Comunicarea medic-pacient nu trebuie să se reducă doar la vizitele clasice. Poate include schimburi de e-mail-uri, convorbiri telefonice sau schimburi de informații prin aplicații medicale, cum ar fi cazul aplicației MyDent.

 

Diagnosticul și programările pot fi transmise printr-o aplicație stomatologică!

Comunicarea dintre medic și pacient este foarte importantă în practica medicală, motive etice, morale și profesionale obligă medicul să ofere pacientului informaţii relevante asupra stării lui.  Comunicarea medic – pacient înseamnă a răspunde prompt și onest, respectiv o înţelegere a diferitelor nevoi şi cereri faţă de actul medical, care va trebui însoţită întotdeauna de conştiinţă etică. Printr-o aplicație stomatologică avem beneficiul de a comunica cu pacientul sau cu grupuri de pacienți rapid și ușor chiar dacă suntem la distanță. Astfel putem transmite programările sau diagnosticele printr-un singur click.

 

Îngrijirea sănătății orale doar în cabinetul stomatologic este o noțiune care aparține trecutului. Nu este vorba aici de tratamente care impun prezența medicului și nici despre intervenția directă a medicului în cazul unor proceduri. Însă este vorba despre un canal de comunicare revoluționară prin care medicul poate să informeze pacientul în mod direct și sigur, dar și pacientul poate să solicite informații relevante despre starea sa stomatologică sau despre programările existente ale medicului în timp real.

Aplicația permite digitalizarea oricărui cabinet stomatologic și oferă utilizatorilor libertatea de a avea la îndemână o varietate de echipamente cu ajutorul software-ului Online.


Despre Aplicația MyDent

 

 

Last blogs

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.

Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management
Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management

Bună ziua, Toată lumea își dorește o rețetă sigură care să garanteze succesul cabinetului medical, probabil şi TU. Da, ….şi noi am dori să avem o astfel de rețetă! Din păcate, nu te putem ajuta, pentru că nu a descoperit încă nimeni o astfel de rețetă GARANTATĂ. Însă cunoaştem câteva unelte care ar trebui să te ajute atunci, când îţi prepari propria ta strategie, pentru ca afacerea să înregistreze creștere și pacienţi mulţumiţi, care la rândul lor să-ţi aducă alți pacienţi.

Întrebări frecvente dROOT
Întrebări frecvente dROOT

Bună ziua! Dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim este: "Sunt utilizator dROOT, ce dispozitive îmi recomandaţi pentru folosirea programului?" Răspunsul nu poate fi una concretă pentru că depinde de mai multe aspecte, și poate fi diferită de la caz la caz.

Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă
Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă

Salut, există trei lucruri importante în comunicarea cu pacienţii prin programul stomatologic dROOT

Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit
Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit

Dacă îți rezervi câteva minute să citești testimonialele dROOT, vei observa că majoritatea clienților noștri menționează că programul este de încredere şi ușor de folosit. Dar de ce dROOT este mai ușor de folosit şi mai stabil decât alte sisteme? Concluzia este că sunt două lucruri care fac diferența şi transformă dROOT într-un sistem “robust si ușor de folosit”

Cum să pleci într-un concediu ca medic stomatolog liniștit, fără a pierde controlul administrativ?
Cum să pleci într-un concediu ca medic stomatolog liniștit, fără a pierde controlul administrativ?

Nu este un secret, că după vacanța de vară eşti mai odihnit și mult mai productiv. Însă un alt adevăr este, că medicul stomatolog, obișnuit cu rutina și stresul zilnic acumulat, se relaxează mai greu și pleacă în concediu cu frica de a nu pierde controlul administrării cabinetul.

Cele mai noi informatii despre dROOT
Cele mai noi informatii despre dROOT

Digitalizarea tehnologiei influențează din ce în ce mai mult viața tuturor. Compania noastră și-a propus dezvoltarea programului dROOT ţinând cont de ultimele tendinţe din tehnologia informației.