background

Relația medic-pacient în anul 2018

Relația medic-pacient în anul 2018

Suntem în era digitală, unde cantitatea totală de informații online se dublează în fiecare an. Modelul tradițional de comunicare se schimbă, la fel și marketingul medical în anul 2018.

Relația medic-pacient  în anul 2018

Suntem în era digitală, unde cantitatea totală de informații online se dublează în fiecare an.  Modelul tradițional de comunicare se schimbă, la fel și marketingul medical în anul 2018. Informația devine din ce în ce mai accesibilă tuturor. De altfel și rolurile în relația medic-pacient se schimbă. Pacientul devine din ce în ce mai puternic și posedă controlul asupra fluxului de informații.

Lângă un tratament corect, comunicarea cu pacientul a devenit un punct de vedere important în relația medic-pacient. Nu există un mijloc de comunicare preferat, însă uneori e bine să se ia în considerare marketingul pe platforme multiple.

Calitatea informațiilor obținute de medicul stomatolog în timpul consultațiilor este în strânsă legătură cu abilitatea de a pune întrebări pacientului și de a crea o relație cu el. Studiile arată că între 60 și 80% din informațiile necesare stabilirii diagnosticului primar se obțin în timpul interviului cu pacientul. La rândul său pacientul trebuie să primească informații pentru a putea fi capabil să ia decizii.

Comunicarea medic-pacient nu trebuie să se reducă doar la vizitele clasice. Poate include schimburi de e-mail-uri, convorbiri telefonice sau schimburi de informații prin aplicații medicale, cum ar fi cazul aplicației MyDent.

 

Diagnosticul și programările pot fi transmise printr-o aplicație stomatologică!

Comunicarea dintre medic și pacient este foarte importantă în practica medicală, motive etice, morale și profesionale obligă medicul să ofere pacientului informaţii relevante asupra stării lui.  Comunicarea medic – pacient înseamnă a răspunde prompt și onest, respectiv o înţelegere a diferitelor nevoi şi cereri faţă de actul medical, care va trebui însoţită întotdeauna de conştiinţă etică. Printr-o aplicație stomatologică avem beneficiul de a comunica cu pacientul sau cu grupuri de pacienți rapid și ușor chiar dacă suntem la distanță. Astfel putem transmite programările sau diagnosticele printr-un singur click.

 

Îngrijirea sănătății orale doar în cabinetul stomatologic este o noțiune care aparține trecutului. Nu este vorba aici de tratamente care impun prezența medicului și nici despre intervenția directă a medicului în cazul unor proceduri. Însă este vorba despre un canal de comunicare revoluționară prin care medicul poate să informeze pacientul în mod direct și sigur, dar și pacientul poate să solicite informații relevante despre starea sa stomatologică sau despre programările existente ale medicului în timp real.

Aplicația permite digitalizarea oricărui cabinet stomatologic și oferă utilizatorilor libertatea de a avea la îndemână o varietate de echipamente cu ajutorul software-ului Online.


Despre Aplicația MyDent

 

 

Last blogs

Promoție de sărbători cu cadou surpriză
Promoție de sărbători cu cadou surpriză

CLick! CLick! CLick! Cam așa sună atunci când te hotărești să devii partenerul nostru în domeniu!

dROOT - într-un cuvânt, ProFeSionaLism
dROOT - într-un cuvânt, ProFeSionaLism

Ești medic sau student, ne place orice variantă ne oferi. Te interesează pacientul?! Pe asta ne bazăm și noi. Ca urmare Te ajutăm să rămâi concentrat doar pe activitatea Ta profesională, în timp ce noi, furnicile de la dROOT, vom gestiona partea de management.

Viitorul algoritmelor în stomatologie
Viitorul algoritmelor în stomatologie

În timp ce ai putea să crezi că este doar SCI-FI sau imaginație, Inteligența artificială se observă deja pe orizontul stomatologiei. Administrația medicală, în general este un utilizator natural al acestor aplicații.

Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!
Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!

venim acum în întâmpinarea activității tale profesionale cu o nouă funcționalitate, o grafică parodontală smart, interconectată cu grafica 3D al pacientului.

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă
Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Administratorul unui cabinet stomatologic nu ar trebui să experimenteze fluctuații financiare mari, de la o lună la alta. Ar fi mult mai convenabil să facă analize financiare trimestriale, în loc de cele lunare.

Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis
Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management dROOT, pentru dezvoltarea lor profesională și pentru organizarea activității zilnice

Sigur ești gata să pleci în concediu?
Sigur ești gata să pleci în concediu?

După o muncă asiduă, după sute de pacienți tratați, este timpul pentru un concediu binemeritat. Nisipul sub tălpi și briza mării - sunt cele două lucruri pe care deja parcă le simți tot mai intens, pe minut ce trece, și se apropie data plecării către destinația mult râvnită.

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale