Despre dROOT

Dedicat

Caracteristici

Mai multe

Despre dROOT

Dedicat

Caracteristici

Mai multe

Aplicația pacienți MyDent

Aplicația pacienți MyDent

Oferă pacienților informația corectă la momentul potrivit!

Oferă pacienților informația corectă la momentul potrivit!

Informează-te din feedback-ul altor utilizatori. Citește comentariile!

  • Nyíro Dental
  • Opris Dent
  • Premium Smile
  • Leveldent
  • Orizont Dent
  • Implantik Chirap

Informează-te din feedback-ul altor utilizatori. Citește comentariile!

  • Nyíro Dental
  • Opris Dent
  • Premium Smile
  • Leveldent
  • Orizont Dent
  • Implantik Chirap

Ce este aplicația pentru pacienți MyDent?

Ce este aplicația pentru pacienți MyDent?

MyDent este o inovație relativ recentă în România și în domeniul medicinei dentare. Aceasta servește ca un instrument de management pentru cabinetele stomatologice, oferind o soluție tehnică menită să simplifice transferul de informații personalizate către pacienți. Astfel, economisește timp și se aliniază la standardele de profesionalism ale industriei.

Cu ajutorul aplicației MyDent, poți fi mereu prezent pe telefonul pacientului, oferindu-i informațiile necesare care contribuie la creșterea numărului de planuri de tratament, fidelizarea pacienților și, nu în ultimul rând, crearea unei stări de satisfacție în rândul acestora.

MyDent este o inovație relativ recentă în România și în domeniul medicinei dentare. Aceasta servește ca un instrument de management pentru cabinetele stomatologice, oferind o soluție tehnică menită să simplifice transferul de informații personalizate către pacienți. Astfel, economisește timp și se aliniază la standardele de profesionalism ale industriei.

Cu ajutorul aplicației MyDent, poți fi mereu prezent pe telefonul pacientului, oferindu-i informațiile necesare care contribuie la creșterea numărului de planuri de tratament, fidelizarea pacienților și, nu în ultimul rând, crearea unei stări de satisfacție în rândul acestora.

Cum funcționează și cum se folosește?

Cum funcționează și cum se folosește?

Integrează aplicația MyDent în sistemul tău de management dROOT și menține o comunicare eficientă cu pacienții tăi. Ține-i la curent cu informații despre cabinet, echipă sau oferă-le acces rapid la informațiile lor medicale, în doar trei pași simpli.

Integrează aplicația MyDent în sistemul tău de management dROOT și menține o comunicare eficientă cu pacienții tăi. Ține-i la curent cu informații despre cabinet, echipă sau oferă-le acces rapid la informațiile lor medicale, în doar trei pași simpli.

1. Activează aplicația MyDent

Dacă ești utilizator dROOT, poți solicita activarea aplicației MyDent, o soluție mobilă interactivă, personalizabilă cu elementele cabinetului tău, pentru a publica informații despre cabinet, personal, orar de lucru, programări, etc. disponibil direct pe telefonul pacientului tău.

1. Activează aplicația MyDent

Dacă ești utilizator dROOT, poți solicita activarea aplicației MyDent, o soluție mobilă interactivă, personalizabilă cu elementele cabinetului tău, pentru a publica informații despre cabinet, personal, orar de lucru, programări, etc. disponibil direct pe telefonul pacientului tău.

2. Activează pacienți

Pe baza unui filtru relevant, activează acei pacienți cu care dorești stabilirea unei relații mai strânse și un transfer al informațiilor.

2. Activează pacienți

Pe baza unui filtru relevant, activează acei pacienți cu care dorești stabilirea unei relații mai strânse și un transfer al informațiilor.

3. Administrează-ți contul MyDent

Realizează instant acele modificări în suprafața administrativă cu efecte imediate în interfața utilizatorilor pacienți, oricând și de oriunde. MyDent este ușor de înțeles și utilizat.

3. Administrează-ți contul MyDent

Realizează instant acele modificări în suprafața administrativă cu efecte imediate în interfața utilizatorilor pacienți, oricând și de oriunde. MyDent este ușor de înțeles și utilizat.

Pacienții sunt informați mai eficient și interactiv. Este o modalitate de îmbunătățire al serviciului medical!

Elementele aplicației și suprafața de utilizare:

1. Pagina principală oferă informaţii generale despre cabinet și personalul acestuia. Este un fel de „miniwebsite” direct pe telefonul pacientului, cu pagini optimizate de administrator.

Ştiri – cele mai noi informaţii despre cabinetul tău, oferte existente, descrieri ale serviciilor promovate.

Echipa noastră – Noi suntem mândri de tine şi colegii tăi. Fii şi tu! Această pagină conţine detalii despre echipa ta medicală. Astfel, totul devine mai personal și mai abordabil!

Servicii oferite – Meniul conţine tratamentele frecvent oferite şi acceptate sau cazuri speciale. Astfel, pacientul tău va cunoaşte încă de la început cursul procedurilor.

1. Pagina principală oferă informaţii generale despre cabinet și personalul acestuia. Este un fel de „miniwebsite” direct pe telefonul pacientului, cu pagini optimizate de administrator.

Ştiri – cele mai noi informaţii despre cabinetul tău, oferte existente, descrieri ale serviciilor promovate.

Echipa noastră – Noi suntem mândri de tine şi colegii tăi. Fii şi tu! Această pagină conţine detalii despre echipa ta medicală. Astfel, totul devine mai personal și mai abordabil!

Servicii oferite – Meniul conţine tratamentele frecvent oferite şi acceptate sau cazuri speciale. Astfel, pacientul tău va cunoaşte încă de la început cursul procedurilor.

2. Submeniul, personalizat și destinat pacientului utilizator:

Solicită o programare – Pacientul poate solicita o programare, direct de pe telefonul lui, care urmează a fi aprobată de recepție. Astfel, această activitate devine mai interactivă și mult mai rapidă.

Programările mele – Aici pacientul poate vizualiza arhiva programărilor personale, atât cele din trecut, cât şi cele din viitor.

Tratamentele mele - Este pagina care oferă pacientului detaliile medicale personale, informaţiile tratamentelor efectuate sau ale planurilor de tratament propuse.

Mesajele mele – Această funcţie poate prelua în totalitate sarcina comunicației, notificările prin e-mail sau SMS şi este una dintre principalele meniuri ale aplicaţiei. Aici pot fi trimise înştiinţări, notificări sau informaţii.

2. Submeniul, personalizat și destinat pacientului utilizator:

Solicită o programare – Pacientul poate solicita o programare, direct de pe telefonul lui, care urmează a fi aprobată de recepție. Astfel, această activitate devine mai interactivă și mult mai rapidă.

Programările mele – Aici pacientul poate vizualiza arhiva programărilor personale, atât cele din trecut, cât şi cele din viitor.

Tratamentele mele - Este pagina care oferă pacientului detaliile medicale personale, informaţiile tratamentelor efectuate sau ale planurilor de tratament propuse.

Mesajele mele – Această funcţie poate prelua în totalitate sarcina comunicației, notificările prin e-mail sau SMS şi este una dintre principalele meniuri ale aplicaţiei. Aici pot fi trimise înştiinţări, notificări sau informaţii.

Utilizarea aplicației pentru relații publice și comunicare cu pacienți:

Cum se activează aplicația pe telefonul pacientului?

Printr-o campanie de E-mail/SMS către pacienții din evidența cabinetului, cu un text de genul:

Bună! Sunt Dr. Pop Ileana, de la cabinetul tău stomatologic. Vreau să îți prezint noua noastră aplicație, prin care putem comunica în viitor. Este o metodă mult mai simplă și detaliată decât un SMS și conține informații relevante pentru Tine.
Aici poți vedea istoricul tău medical, programările sau detaliile despre cabinetul nostru.
Descarcă aplicația de pe Google Play sau App Store. Aici găsești link-urile:

Îți mulțumim pentru că ești unul dintre pacienții noștri loiali și pentru a avea o comunicare mai eficientă îți stăm la dispoziție și aici.
Suntem siguri că o să-ți placă ceea ce vei primi, nu mai puțin decât un acces la datele tale personale medicale și igiena orală profesională. Ținem legătura și prin aplicația MyDent_Nume cabinet stomatologic!
Dr. Pop Ileana și echipa medicală”


După feedbak-ul primit de la pacienți, poți decide activarea acelei categorii de pacienți din baza ta de date cu care să faci primul pas către un alt nivel de comunicare.

Cum se activează aplicația pe telefonul pacientului?

Printr-o campanie de E-mail/SMS către pacienții din evidența cabinetului, cu un text de genul:

Bună! Sunt Dr. Pop Ileana, de la cabinetul tău stomatologic. Vreau să îți prezint noua noastră aplicație, prin care putem comunica în viitor. Este o metodă mult mai simplă și detaliată decât un SMS și conține informații relevante pentru Tine.
Aici poți vedea istoricul tău medical, programările sau detaliile despre cabinetul nostru.
Descarcă aplicația de pe Google Play sau App Store. Aici găsești link-urile:

Îți mulțumim pentru că ești unul dintre pacienții noștri loiali și pentru a avea o comunicare mai eficientă îți stăm la dispoziție și aici.
Suntem siguri că o să-ți placă ceea ce vei primi, nu mai puțin decât un acces la datele tale personale medicale și igiena orală profesională. Ținem legătura și prin aplicația MyDent_Nume cabinet stomatologic!
Dr. Pop Ileana și echipa medicală”


După feedbak-ul primit de la pacienți, poți decide activarea acelei categorii de pacienți din baza ta de date cu care să faci primul pas către un alt nivel de comunicare.

Activarea și filtrarea pacienților în MyDent:

În dROOT ai la dispoziție o fereastră administrativă, unde poți activa și filtra acei pacienți pentru care dorești activarea aplicației.

Din meniul Marketing, selectează pachetul MyDent dorit, și alege numărul de aplicații pe care le poți oferi pacienților tăi.

Fereastra administrativă permite o filtrare a pacienților în funcție de Nume, Număr de telefon, E-mail, Sex, Medicul actual, App activat etc., astfel ușurând decizia ta pentru pachetul cel mai optim.

Codul de activare, disponibil în fișa de bază a fiecărui pacient, poate fi transmis prin E-mail sau/și SMS către acesta, pentru a se înregistra în aplicația MyDent_Nume cabinet.

Activarea și filtrarea pacienților în MyDent:

În dROOT ai la dispoziție o fereastră administrativă, unde poți activa și filtra acei pacienți pentru care dorești activarea aplicației.

Din meniul Marketing, selectează pachetul MyDent dorit, și alege numărul de aplicații pe care le poți oferi pacienților tăi.

Fereastra administrativă permite o filtrare a pacienților în funcție de Nume, Număr de telefon, E-mail, Sex, Medicul actual, App activat etc., astfel ușurând decizia ta pentru pachetul cel mai optim.

Codul de activare, disponibil în fișa de bază a fiecărui pacient, poate fi transmis prin E-mail sau/și SMS către acesta, pentru a se înregistra în aplicația MyDent_Nume cabinet.

De ce să folosești o soluție tehnică precum MyDent?

Astăzi, în România, sunt peste 14.000 de stomatologi activi. Este o concurență agresivă, iar tu ești singur în fața acestor mase enorme de oferte. Diferențiază-te! Evidențiază calitatea și profesionalismul tău, oferă întotdeauna ceva mai mult, ceva diferit față de ceilalți. Cum poți să te diferențiezi față de alți medici stomatologi? Mulți încă folosesc programarea în agendă, dosare cu șină și utilizează notificarea prin SMS-uri scumpe impuse de companiile de telefonie mobilă, fără un feedback real și relevant.

Nu ai timpul suficient pentru a investi în toate sarcinile administrative ale unui cabinet bazat pe hârtie. Însă pacienții tăi nu țin cont de aceste greutăți și doresc întotdeauna ceva mai mult.

Pacienții tăi doresc să li se vorbească și să fie tratați special, pentru că așa sunt oamenii, doresc să aparțină de cineva pentru a deveni loiali.

Dacă ai câteva sute sau mii de pacienți, monitorizarea și comunicarea cu ei devine dificilă sau chiar imposibilă, deci sigur ai nevoie de o aplicație cum este MyDent, conectată la sistemul tău de management dROOT.

De ce să folosești o soluție tehnică precum MyDent?

Astăzi, în România, sunt peste 14.000 de stomatologi activi. Este o concurență agresivă, iar tu ești singur în fața acestor mase enorme de oferte. Diferențiază-te! Evidențiază calitatea și profesionalismul tău, oferă întotdeauna ceva mai mult, ceva diferit față de ceilalți. Cum poți să te diferențiezi față de alți medici stomatologi? Mulți încă folosesc programarea în agendă, dosare cu șină și utilizează notificarea prin SMS-uri scumpe impuse de companiile de telefonie mobilă, fără un feedback real și relevant.

Nu ai timpul suficient pentru a investi în toate sarcinile administrative ale unui cabinet bazat pe hârtie. Însă pacienții tăi nu țin cont de aceste greutăți și doresc întotdeauna ceva mai mult.

Pacienții tăi doresc să li se vorbească și să fie tratați special, pentru că așa sunt oamenii, doresc să aparțină de cineva pentru a deveni loiali.

Dacă ai câteva sute sau mii de pacienți, monitorizarea și comunicarea cu ei devine dificilă sau chiar imposibilă, deci sigur ai nevoie de o aplicație cum este MyDent, conectată la sistemul tău de management dROOT.

Fă-ți viața mai ușoară, cu software-ul care lucrează pentru tine.

Fă-ți viața mai ușoară, cu software-ul care lucrează pentru tine.

Fă-ți viața mai ușoară, cu software-ul care lucrează pentru tine.

Fă-ți viața mai ușoară, cu software-ul care lucrează pentru tine.

dROOT se conformează rolului tău de moment şi se adaptează nevoilor tale actuale