Oferă pacienților informația corectă la momentul potrivit!


Ce este aplicația pacienți MyDent?

Mydent este o concepție relativ nouă în România și în medicina dentară. Este destinat ca o unealtă de management pentru cabinetele stomatologice, o soluție tehnică prin care se simplifică transferul de informații personalizate pacienților, astfel economisind timp și aliniindu-se nivelului standard de profesionalism. Cu ajutorul aplicației MyDent, poți fi întotdeauna prezent pe telefonul pacientului, pentru ai oferii acele informații care rezultă o creștere a numărului planurilor de tratament, o loializare a pacienților și nu în ultimul rând o stare de mulțumire din partea acestora.

Cum funcționează și cum se folosește?
Obține propria aplicație MyDent în sistemul tău de management dROOT și păstrează-ți pacienții înregistrați la o distanță de comunicare accesibilă. Informează-i despre cabinetul tău, echipa sau pune la dispoziția lor informațiile medicale personale, în doar trei pași simpli.
activeaza-app
1. Activează aplicația MyDent
Dacă ești utilizator dROOT, poți solicita activarea aplicației MyDent, o soluție mobilă interactivă, personalizabilă cu elementele cabinetului tău, pentru a publica informații despre cabinet, personal, orar de lucru, programări, etc. disponibil direct pe telefonul pacientului tău.
activeazo-pacienti
2. Activează pacienți
Pe baza unui filtru relevant, activează acei pacienți cu care dorești stabilirea unei relații mai strânse și un transfer al informațiilor.
administreaza
3. Administrează-ți contul MyDent
Realizează instant acele modificări în suprafața administrativă cu efecte imediate în interfața utilizatorilor pacienți, oricând și de oriunde.
MyDent este ușor de înțeles și utilizat.

"Pacienții sunt informați mai eficient și interactiv. Este o modalitate de îmbunătățire al serviciului medical!"


MyDent promo2
MyDent promo
MyDent promo3
Elementele aplicației și suprafața de utilizare:

1. Pagina principală oferă informaţii generale despre cabinet și personalul acestuia. Este un fel de „miniwebsite” direct pe telefonul pacientului, cu pagini optimizate de administrator.
  • Ştiri – cele mai noi informaţii despre cabinetul tău, oferte existente, descrieri ale serviciilor promovate.
  • Echipa noastră – Noi suntem mândri de tine şi colegii tăi, fii şi tu! Această pagină conţine detalii despre echipa ta medicală. Astfel totul devine mai personal și mai abordabil!
  • Servicii oferite – Meniul conţine tratamentele frecvent oferite şi acceptate sau cazuri speciale, astfel pacientul tău va cunoaşte încă de la început cursul procedurilor.
2. Submeniul, personalizat și destinat pacientului utilizator:
  • Solicită o programare – Pacientul poate solicita o programare, direct de pe telefonul lui care urmează a fi aprobat de recepție, astfel această activitate devine mai interactivă și mult mai rapidă.
  • Programările mele – Aici pacientul poate vizualiza arhiva programărilor personale, atât cele din trecut cât şi cele din viitor.
  • Tratamentele mele - Este pagina care oferă pacientului detaliile medicale personale. Informaţiile tratamentelor efectuate sau ale planurilor de tratament propuse.
  • Mesajele mele – Această funcţie poate prelua în totalitate, sau și mai mult, sarcina comunicației, notificărilor prin email sau SMS şi este una dintre principalele meniuri ale aplicaţiei. Aici pot fi trimise înştiinţări, notificări sau informaţii.

Utilizarea aplicației pentru relații publice și comunicare cu pacienți:

Cum se activează aplicația pe telefonul pacientului?
  • Printr-o campanie de Email/SMS către pacienți din evidența cabinetului, cu un text de genul: Bună! Sunt Dr. Pop Ileana, de la cabinetul tău stomatologic. Vreau să îți prezint noua noastră aplicație, prin care putem comunica în viitor. Este o metodă mult mai simplă și detaliată decât un SMS și conține informații relevante pentru Tine.
    Aici poți vei vedea istoricul tău medical, programările sau detaliile despre cabinetul nostru.

    Descarcă aplicația de pe Google Play sau App Store. Aici găsești link-urile:
    Îți mulțumim pentru că ești unul din pacienții noștri loiali și pentru a avea o comunicare mai eficientă îți stăm la dispoziție și aici.
    Suntem siguri că o să-ți placă ceea ce vei primi, nu mai puțin decât un acces la datele tale personale medicale și igiena orală profesională. Ținem legătura și prin aplicația MyDent_Nume cabinet stomatologic!

    Dr. Pop Ileana și echipa medicală
  • - După feedbak-ul primit de la pacienți, poți decide activarea acelei categorii de pacienți din baza ta de date cu care să faci primul pas către un alt nivel de comunicare.

Activarea și filtrarea pacienților în „MyDent”:
  • În dROOT ai la dispoziție o fereastră administrativă, unde poți activa și filtra acei pacienți pentru care dorești activarea aplicației.
  • Din meniul Marketing selectezi opțiunea ta pentru pachetul MyDent, care reprezintă numărul de aplicații disponibile pe care le poți oferii pacienților tăi.
  • Fereastra administrativă, permite o filtrare a pacienților în funcție de Nume, Numărul de telefon, E-mail, Sexul, Medicul actual, App activat, etc. astfel ușurând decizia ta pentru pachetul cel mai optim.
  • Codul de activare, disponibil în fișa de bază al fiecărui pacient, poate fi transmis prin Email sau/și SMS către acesta pentru a se înregistra în aplicația MyDent_Nume cabinet.

De ce să folosești o soluție tehnică precum MyDent?
  • Astăzi în România sunt peste 14.000 de stomatologi activi. Este o concurență agresivă, iar tu ești singur în fața acestor mase enorme de oferte. Diferențiază-te! Evidențiază calitatea și profesionalismul tău, oferă întotdeauna ceva mai mult, ceva diferit față de ceilalți. Cum poți să te diferențiezi față de alți medici stomatologi? Mulți încă folosesc programarea în agendă, dosare cu șină și utilizează notificarea prin SMS-uri scumpe impuse de companiile de telefonie mobilă, fără un feedback real și relevant.
  • Nu ai timpul suficient pentru a investi în toate sarcinile administrative ale unui cabinet bazat pe hârtie. Însă pacienții tăi nu țin cont de aceste greutăți și doresc întotdeauna ceva mai mult.
  • Pacienții tăi doresc să li se vorbească și să fie tratați speciali, pentru că așa sunt oamenii, doresc să aparțină de cineva pentru a devenii loiali.
  • Dacă ai câteva sute sau mii de pacienți monitorizarea și comunicarea cu ei devine dificilă sau chiar imposibilă, deci sigur ai nevoie de o aplicație cum este MyDent, conectat la sistemul tău de management dROOT.