background

Etapa comunicării în care un software stomatologic te poate ajuta

Etapa comunicării în care un software stomatologic te poate ajuta

În viața de zi cu zi a unui stomatolog apar multe greutăți, una dintre acestea fiind activitatea administrativă. Administrarea unui cabinet stomatologic poate fi anevoioasă, motiv pentru care comunicarea cu pacienții poate să nu existe, deși este un lucru foarte important. Probabil că ai prea multă muncă, fără timp liber, dar îți dorești să fii un om relaxant și bine organizat? Acest lucru te scoate în afara zonei tale de confort? Vino să îți prezint avantajele programului dROOT, care te va ajuta în administrarea locală și Online al cabinetului tău medical!

Etapa comunicării în care un software stomatologic te poate ajuta

Datorită caracteristicii Online al programului dROOT poți fi prezent tot timpul și în orice situație în viața pacienților tăi. Pacientul are  nevoie de informații legate atât de afecțiunile cât și de planurile lui de tratament. Din fericire, multe cabinete stomatologice au înțeles că îndeplinesc un rol esențial pentru obținerea stării de bine a celorlalți și reușesc să aibă o bună relație cu pacienții lor. Sunt însă situații în care pacienții au mai degrabă sentimentul că modul în care sunt tratați îi aruncă într-o junglă din care cu greu găsesc o cale de ieșire și care nu face decât să le amplifice și mai mult suferința. Pentru aceste situații dROOT îți oferă eficiența comunicării directe fără a fi limitat de spațiu, timp sau dispozitivele folosite.

Marketingul direct în stomatologie este unul dintre cele mai dinamice mijloace publicitare, cu un potențial de dezvoltare în continuă expansiune. Comunicarea este deosebit de importantă în stomatologie, în special în condițiile în care pacienții sunt vulnerabili din punct de vedere emoțional, aceștia se simt singuri și de cele mai multe ori sunt speriați de ceea ce îi poate aștepta.

Cum poate ajuta programul medical dROOT?


Comunicarea bună ajută pacienții să simtă că dețin controlul. Pierderea controlului și a independenței îi face pe oameni să se simtă neajutorați, lucru ce poate influența negativ relația cu medicul și scade șansele de recuperare. O bună comunicare este esențială pentru evitarea acestor situații, cu dROOT poți să trimiți SMS-uri sau email-uri, prin care poți să oferi informații despre starea pacienților sau poți recomanda remedii pentru ameliorarea afecțiunilor acestora. Dacă marketingul tău conține un blog pe care scrii despre problemele stomatologice cele mai frecvente, despre boli și tratamente, prin SMS-uri sau email-uri poți să trimiți link-ul postărilor referitoare la problemele cu care se confruntă pacienții tăi. Astfel poți să întărești relația cu pacienții, dar poți să le și oferi o soluție care poate ameliora starea lor.

Este important să fiți în totdeauna deschiși și să răspundeți pozitiv la ceea ce vi s-a transmis, să puneți bazele trecerii către o soluționare favorabilă a problemei apărute. Astfel pacientul are o experiență pozitivă și recomandă altor persoane cabinetul tău. Faptul acesta reprezintă o oportunitate de marketing bună, care duce la creșterea numărului de pacienți și nu în ultimul rând a veniturilor realizate de cabinetului tău.

O altă teorie spune că pe lângă comunicarea corectă este importantă educarea pacienților. Este deosebit de important ca dialogul cu pacientul, pornind de la prevenție, să aibă la bază cunoașterea pacientului. Educarea pacienților este un stil de lucru, care implică stabilirea unor relații deosebite. Stomatologul este cel care consultă și constată afecțiunile de care suferă pacientul. Folosind informațiile astfel obținute și introducându-le în programul dROOT, acesta poate oferi o educare de calitate pacienților, fiind integrată în tratamentul acestora ca o unealtă eficientă.

Ceea ce rezultă din utilizarea programul nostru este o mai bună activitate profesională. Timpul economisit prin comunicare și educare îl poți pune în contul cabinetului, iar energia în contul familiei tale!


dROOT – We take care of your freetime!

 

Last blogs

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.

Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management
Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management

Bună ziua, Toată lumea își dorește o rețetă sigură care să garanteze succesul cabinetului medical, probabil şi TU. Da, ….şi noi am dori să avem o astfel de rețetă! Din păcate, nu te putem ajuta, pentru că nu a descoperit încă nimeni o astfel de rețetă GARANTATĂ. Însă cunoaştem câteva unelte care ar trebui să te ajute atunci, când îţi prepari propria ta strategie, pentru ca afacerea să înregistreze creștere și pacienţi mulţumiţi, care la rândul lor să-ţi aducă alți pacienţi.

Întrebări frecvente dROOT
Întrebări frecvente dROOT

Bună ziua! Dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim este: "Sunt utilizator dROOT, ce dispozitive îmi recomandaţi pentru folosirea programului?" Răspunsul nu poate fi una concretă pentru că depinde de mai multe aspecte, și poate fi diferită de la caz la caz.

Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă
Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă

Salut, există trei lucruri importante în comunicarea cu pacienţii prin programul stomatologic dROOT

Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit
Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit

Dacă îți rezervi câteva minute să citești testimonialele dROOT, vei observa că majoritatea clienților noștri menționează că programul este de încredere şi ușor de folosit. Dar de ce dROOT este mai ușor de folosit şi mai stabil decât alte sisteme? Concluzia este că sunt două lucruri care fac diferența şi transformă dROOT într-un sistem “robust si ușor de folosit”