background

Etapa comunicării în care un software stomatologic te poate ajuta

Etapa comunicării în care un software stomatologic te poate ajuta

În viața de zi cu zi a unui stomatolog apar multe greutăți, una dintre acestea fiind activitatea administrativă. Administrarea unui cabinet stomatologic poate fi anevoioasă, motiv pentru care comunicarea cu pacienții poate să nu existe, deși este un lucru foarte important. Probabil că ai prea multă muncă, fără timp liber, dar îți dorești să fii un om relaxant și bine organizat? Acest lucru te scoate în afara zonei tale de confort? Vino să îți prezint avantajele programului dROOT, care te va ajuta în administrarea locală și Online al cabinetului tău medical!

Etapa comunicării în care un software stomatologic te poate ajuta

Datorită caracteristicii Online al programului dROOT poți fi prezent tot timpul și în orice situație în viața pacienților tăi. Pacientul are  nevoie de informații legate atât de afecțiunile cât și de planurile lui de tratament. Din fericire, multe cabinete stomatologice au înțeles că îndeplinesc un rol esențial pentru obținerea stării de bine a celorlalți și reușesc să aibă o bună relație cu pacienții lor. Sunt însă situații în care pacienții au mai degrabă sentimentul că modul în care sunt tratați îi aruncă într-o junglă din care cu greu găsesc o cale de ieșire și care nu face decât să le amplifice și mai mult suferința. Pentru aceste situații dROOT îți oferă eficiența comunicării directe fără a fi limitat de spațiu, timp sau dispozitivele folosite.

Marketingul direct în stomatologie este unul dintre cele mai dinamice mijloace publicitare, cu un potențial de dezvoltare în continuă expansiune. Comunicarea este deosebit de importantă în stomatologie, în special în condițiile în care pacienții sunt vulnerabili din punct de vedere emoțional, aceștia se simt singuri și de cele mai multe ori sunt speriați de ceea ce îi poate aștepta.

Cum poate ajuta programul medical dROOT?


Comunicarea bună ajută pacienții să simtă că dețin controlul. Pierderea controlului și a independenței îi face pe oameni să se simtă neajutorați, lucru ce poate influența negativ relația cu medicul și scade șansele de recuperare. O bună comunicare este esențială pentru evitarea acestor situații, cu dROOT poți să trimiți SMS-uri sau email-uri, prin care poți să oferi informații despre starea pacienților sau poți recomanda remedii pentru ameliorarea afecțiunilor acestora. Dacă marketingul tău conține un blog pe care scrii despre problemele stomatologice cele mai frecvente, despre boli și tratamente, prin SMS-uri sau email-uri poți să trimiți link-ul postărilor referitoare la problemele cu care se confruntă pacienții tăi. Astfel poți să întărești relația cu pacienții, dar poți să le și oferi o soluție care poate ameliora starea lor.

Este important să fiți în totdeauna deschiși și să răspundeți pozitiv la ceea ce vi s-a transmis, să puneți bazele trecerii către o soluționare favorabilă a problemei apărute. Astfel pacientul are o experiență pozitivă și recomandă altor persoane cabinetul tău. Faptul acesta reprezintă o oportunitate de marketing bună, care duce la creșterea numărului de pacienți și nu în ultimul rând a veniturilor realizate de cabinetului tău.

O altă teorie spune că pe lângă comunicarea corectă este importantă educarea pacienților. Este deosebit de important ca dialogul cu pacientul, pornind de la prevenție, să aibă la bază cunoașterea pacientului. Educarea pacienților este un stil de lucru, care implică stabilirea unor relații deosebite. Stomatologul este cel care consultă și constată afecțiunile de care suferă pacientul. Folosind informațiile astfel obținute și introducându-le în programul dROOT, acesta poate oferi o educare de calitate pacienților, fiind integrată în tratamentul acestora ca o unealtă eficientă.

Ceea ce rezultă din utilizarea programul nostru este o mai bună activitate profesională. Timpul economisit prin comunicare și educare îl poți pune în contul cabinetului, iar energia în contul familiei tale!


dROOT – We take care of your freetime!

 

Last blogs

Integrarea și interconectarea cu periferice o necesitate în managementul stomatologic
Integrarea și interconectarea cu periferice o necesitate în managementul stomatologic

Stomatologii implementează dROOT Management într-o singură platformă

Percepția pacienților după COVID-19
Percepția pacienților după COVID-19

Pe măsura ce ai redeschis cabinetul, după izolarea COVID-19, cunoști cu adevărat percepția pacientul privind vizita la stomatolog?

Teledentistry, instant prin dROOT
Teledentistry, instant prin dROOT

Sistemul de management Online dROOT, îți permite o administrație mai ușoară, chiar și simultan în mai multe cabinete. Clienții noștri sunt de acord cu această afirmație. Este motivul pentru care ne depășim concurența, atunci când vorbim de tehnologia adoptată, concepție și dezvoltare continuă. dROOT este bazat pe cea mai avansată tehnologie disponibilă astăzi. Fă o comparație cu alte abordări, vezi ce soluții au ceilalți. Nici măcar nu se poate compara.

Te pregătești pentru redeschidere? Ar trebui să privești lucrurile raportându-te la regulile de limitare a infecției Covid 19
Te pregătești pentru redeschidere? Ar trebui să privești lucrurile raportându-te la regulile de limitare a infecției Covid 19

Pe măsură ce stomatologii se pregătesc de redeschidere se conturează nevoia de implementare de noi protocoale și abordarea de noi tehnologii, iar serviciile ar trebui să se alinieze la „noua normalitate”.

Este timpul să trecem de la utopie la realitate!
Este timpul să trecem de la utopie la realitate!

Tu cum te pregătești pentru protocoalele ce vor urma?

Viitorul COVID-ificat al stomatologiei​
Viitorul COVID-ificat al stomatologiei​

Nimeni nu poate prezice viitorul. Însă există multe speculații pentru ce rezerva viitorul stomatologiei, acum când ne aflăm în mijlocul unei pandemii.

Telemedicina în stomatologie
Telemedicina în stomatologie

Noutatea Teledentistry, sau Telestomatologie în contextul actual COVID-19

Ești utilizator dROOT, solicită GRATUIT aplicația pacienților MyDent
Ești utilizator dROOT, solicită GRATUIT aplicația pacienților MyDent

Acomodează-te la noua situație, implementează o tehnologie nouă si înțelege concepția de Teledentistry (Telestomatologie)

Politica cabinetului stomatologic privind COVID-19 (Coronavirus)
Politica cabinetului stomatologic privind COVID-19 (Coronavirus)

Ce măsuri ar trebui să fie instituite la cabinetul tău stomatologic pentru a limita răspândirea?

Un an mai bine echilibrat
Un an mai bine echilibrat

Va fi 2020 un an mai bine echilibrat între viața ta profesională și personală?