background

8 idei pentru o echipă medicală mai productivă!

8 idei pentru o echipă medicală mai productivă!

Comunică cerințele tale direct: Nu comunică în spatele membrii echipei tale. Când cineva greșește, nu-l trata ca pe un copil și mai ales nu transmite observațiile tale prin cineva, pentru că generează tensiuni și frustrare. Discută direct sau nu spune nimic!

8 idei pentru o echipă medicală mai productivă!

Comunică cerințele tale direct: Nu comunică în spatele membrii echipei tale.  Când cineva greșește, nu-l trata ca pe un copil și mai ales nu transmite observațiile tale prin cineva, pentru că generează tensiuni și frustrare. Discută direct sau nu spune nimic!

Ascultă opiniile și problemele lor: Să ai un punct de vedere ca administrator este un lucru important. Însă dacă ignori poziția personalului tău, lucrul în echipa devine ineficient. Oamenii se simt valoroși numai dacă le asculți problemele fără întreruperi și prejudecări.

Învață să moderezi conflictele: Conflictul între membri echipei are o influență negativă asupra activității generale. Identifică în cel mai scurt timp problema și persoana în cauza și adoptă o poziție hotărâtă. Pasivitatea este atitudinea cea mai proastă. Exprima-ți opinia și sentimentele tale față de situație și vei primii respectul celorlalți.

Deține un acord cu echipa ta. Ceva asemănător cu: „- Sunt de acord cu programul de lucru și vin zilnic pregătit pentru a face față la solicitări.” „- Sunt disponibil să fiu pregătit profesional și să colaborez cu superiori mei.” Etc.
Aceste cerințe și acorduri ajută la formarea unei echipe de calitate și le pregătește pentru situațiile neprevăzute.

Admite greșelile: Oamenii nu sunt perfecți! În stomatologie există o ideologie care spune, că nu poți greși, însă acesta este ireal. Ce poți face, este să înveți din greșelile și să nu le repeți.
Permite personalului tău să fie competent: În stomatologie avem mulți angajați care vor să se extragă de sub responsabilitate. Dacă vei face munca altora pentru că crezi că poți mai bine, mai repede sau dacă nu ai timp să le oferi educare/instruire, atunci personalul devine incompetent și fără responsabilitate. Crează un plan de lucru, iar dacă nu fac față mută-i într-o altă divizie său redefinește profilul de activitate.

Învată-i să solicite ajutor: După programul de lucru, unii din membri echipei declară că nimeni nu le-a oferit ajutorul. Dacă administratorul îi vă intreabă dacă are nevoie de ajutor, răspunsul este „-Nu”. Încurajează-i să cere ajutor atunci când au nevoie și să colaboreze în echipa.

Fii deschis la feedback-uri: Dacă ești interesat de părerile altora și despre ce spun ei despre afacerea ta,atunci poți primi informații valoroase pe baza cărorasa construiești profesionalismul echipei tale.

Și ar mai fi una în plus…. Oferă echipei tale tehnologia actuală pentru ai ajuta în munca lor. dROOT este un program de management stomatologic nu numai pentru medici, ci și pentru personalul auxiliar. Cu dROOT recepționera poate să ordoneze programările pacienților fără a se suprapune cu programările realizate de medic și asistența medicală poate să întocmească planul de tratament/devizul în minutul următor după înregistrarea statusului inițial,  cât și multe alte funcționalități ….

Fii mai deschis la technologia medicală și la opiinile echipei tale!

dROOT – Niciodată nu ai fost atât de sistematizat!

Last blogs

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.

Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management
Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management

Bună ziua, Toată lumea își dorește o rețetă sigură care să garanteze succesul cabinetului medical, probabil şi TU. Da, ….şi noi am dori să avem o astfel de rețetă! Din păcate, nu te putem ajuta, pentru că nu a descoperit încă nimeni o astfel de rețetă GARANTATĂ. Însă cunoaştem câteva unelte care ar trebui să te ajute atunci, când îţi prepari propria ta strategie, pentru ca afacerea să înregistreze creștere și pacienţi mulţumiţi, care la rândul lor să-ţi aducă alți pacienţi.

Întrebări frecvente dROOT
Întrebări frecvente dROOT

Bună ziua! Dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim este: "Sunt utilizator dROOT, ce dispozitive îmi recomandaţi pentru folosirea programului?" Răspunsul nu poate fi una concretă pentru că depinde de mai multe aspecte, și poate fi diferită de la caz la caz.

Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă
Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă

Salut, există trei lucruri importante în comunicarea cu pacienţii prin programul stomatologic dROOT

Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit
Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit

Dacă îți rezervi câteva minute să citești testimonialele dROOT, vei observa că majoritatea clienților noștri menționează că programul este de încredere şi ușor de folosit. Dar de ce dROOT este mai ușor de folosit şi mai stabil decât alte sisteme? Concluzia este că sunt două lucruri care fac diferența şi transformă dROOT într-un sistem “robust si ușor de folosit”