background

Comunicarea și aplicațiile stomatologice mobile

Comunicarea și aplicațiile stomatologice mobile

Când ești în fluxului rutinei dintr-un cabinet stomatologic, probabil nu ai timp să te ocupi de toate detaliile managementului și nu te gândești la avantajele comunicării cu pacienții. Ajungi să afli detalii și să porți o conversație doar când aceștia să nu așezat în scaun, prezinți repede afecțiunile, planul de tratament, după care treci rapid la următorul caz. Astfel comunicarea devine una ireală, incorectă și incompletă.

Comunicarea și aplicațiile stomatologice mobile

 

Probabil știi, că acest tip de abordare nu este unul corect, cunoști chiar și statisticile, care spun că o comunicare bună asigură loialitatea și fluxul cabinetului, însă pur și simplu ești depășit de situație.

 

Pacienții în schimb doresc  să li se vorbească, să fie tratați special, pentru ca așa sunt oamenii, doresc să aparțină de cineva/ceva și să devine loiali. La nivel de câteva mii de pacienți, sigur ai nevoie de un sistem informatic pentru documentare și administrare. Trebuie să cunoști detalii despre familia și munca lor, despre antecedentele medicale și tratamentele în curs. Pe lângă valoarea acestor documente, îți asiguri încrederea și loialitatea lor.

Crede-mă, acest efort crește numărul planurilor de tratament acceptate. Pacienții devin mai mulțumiți  iar Tu mult mai important pentru ei.
Fă pasul mai departe, către:
Standardul medical în comunicare și management –aplicații stomatologice mobile

Lumea trăiește înconjurat de tehnologie mobilă, ai rezultate direct pe telefon despre caloriile arse în sală, prognoza meteo pentru 10 zile sau extrasul de cont din banca. De ce să nu ai o aplicație pe telefonul tău, pentru monitorizarea afacerii tale?!

Se găsesc mii de aplicații, însă doar câteva destinate medicilor stomatologi. Cum să identifici aplicația care  ți se potrivește cel mai bine? Te ajutam noi, și îți recomandăm soluția noastră mobilă dROOT?
Aplicația mobilă dROOT, permite o înregistrare directa în contul tău de managemet și o accesare rapidă a datelor pacienților, indiferent unde te afli. Poți accesa informații despre programări, atenționări medicale  sau să primești instant imagistica pacientului . Mai mult de atât, este gratis dacă ești utilizator dROOT.

Folosirea unei astfel de aplicații, modernizează modul de lucru al medicului stomatolog prin simplu fapt că devine mai flexibil și mai eficient!

Last blogs

Este perioada de a comunica și informa pacienții
Este perioada de a comunica și informa pacienții

Ai implementat deja dROOT sau ai planuri de a o face? Fă-o acum!

 Lecția COVID-19
Lecția COVID-19

În perspeciva unui manager stomatologic

dROOT PROFESIONAL la 1.02 lei/ora activă
dROOT PROFESIONAL la 1.02 lei/ora activă

Sau și mai puțin dacă nevoile cabinetului tău devin restructurate. Dar momentan hai să vorbim despre dinți și bănuți.

Telemedicină - Soluția Crizei Actuale
Telemedicină - Soluția Crizei Actuale

Anul 2020 a fost o surpriză neplăcută pentru toată lumea, am trecut printr-un „lockdown” și e posibil să mai trecem prin încă unul după cum evoluează situația.

SMS marketing
SMS marketing

Trăim într-o perioadă dificilă.

MyDent - informare eficientă
MyDent - informare eficientă

Această aplicație te va ajuta să asiguri o comunicare stabilă și continuă cu pacienții tăi.

Schimbarea poate fi grea, dar a nu schimba nimic poate fi catastrofal
Schimbarea poate fi grea, dar a nu schimba nimic poate fi catastrofal

Permite-ne să începem cu un citat din secolul trecut, care în ciuda timpului, încă reprezintă foarte bine lumea în care trăim:

Avantajul tehnologiei dROOT în distanțierea socială
Avantajul tehnologiei dROOT în distanțierea socială

Sistemul de management dROOT livreaza experieța personalului medical și al pacientului o experiență sigură

Tehnologia IT și cabinetul stomatologic modern
Tehnologia IT și cabinetul stomatologic modern

COVID-19 a afectat direct cabinetele stomatologice

De ce cabinetul tău stomatologic merită mai mult de la un sistem de management
De ce cabinetul tău stomatologic merită mai mult de la un sistem de management

Pacientul este întotdeauna pe primul loc.