background

Viitorul comunicării în stomatologie a sosit

Viitorul comunicării în stomatologie a sosit

Este o abordare care pune accentul pe comunicare în ambele sensuri, atât dinspre cadrul medical spre pacient, cât și invers, fiindcă dialogul joacă un rol esențial, aducând beneficii tangibile calității și rezultatului final al actului medical. Această implicare a pacientului în diversele decizii luate în timpul actului medical este un aspect cheie a filozofiei îngrijirilor medicale concentrate pe pacient.

Viitorul comunicării în stomatologie a sosit

Un exemplu elocvent este cel al medicilor din Texas, care au stabilit legături noi cu pacienții prin telemedicină.  Nu demult guvernatorul Greg Abbott a semnat un proiect de lege, schimbând medicina în statul Texas. Cu semnătura lui Abbott medicii acum pot să utilizeze servicii de telemedicină cu pacienții pe care nu i-au întâlnit personal. Acest lucru elimină o cerință anterioară, aceea că relația medic-pacient a trebuit să fie stabilită în primul rând cu o vizită personală.  Astfel medicii din Texas  pot intra în legătură directă cu pacienţii pentru o consultaţie virtuală. Aceasta este o veste bună pentru sistemul de sănătate și comunitatea medicală din Texas.

Cum putem să-i ajungem din urmă?

Studiile ne arată că atunci când comunicarea reală lipsește, pacienții resimt aceasta în mod palpabil, iar anxietatea, vulnerabilitatea și sentimentul lipsei de control se accentuează. Un pacient declara că ”atunci când ai nevoie de îngrijiri medicale, comunicarea îți aduce alinare, căci a nu știi ce se întâmplă te sperie și mai mult”.

O situație neplăcută pe care stomatologul trebuie să o evite înainte de a începe să lucreze este aceea în care pacientul care urmează să intre în sala de tratament îl vede pe cel anterior ieșind din sală plângând, țipând, gemând de durere, fiind alb la față sau aproape leșinat. Acest lucru este suficient pentru a induce frica în persoana care ar trebui să se așeze pe scaun în următoarele momente, așa că medicul trebuie să fie foarte atent ce cuvinte folosește, să fie calm și să câştige încrederea înainte de a începe orice procedură.

Până la urmă, medicul stomatolog la care un pacient va alege să se întoarcă nu este neapărat cel mai ieftin, cel mai aproape, cel care folosește cele mai scumpe materiale, care are cel mai frumos cabinet, cel la care se așteaptă cel mai puțin, ci acela la care a suferit cel mai puțin şi s-a simțit cel mai în siguranţă. Astfel cuvintele medicului fac pacienții mulțumiți, iar pacienții mulțumiți fac la rândul lor medicul fericit.

droot-soft

De ce să folosești o soluție tehnică precum MyDent?

  • Astăzi în România sunt peste 14.000 de stomatologi activi. Este o concurență acerbă, iar tu ești singur în fața acestui volum enorm de oferte. Diferențiază-te! Evidențiază calitatea superioară și profesionalismul tău, oferă întotdeauna ceva mai mult, ceva diferit față de ceilalți. Cum poți să te diferențiezi față de alți medici stomatologi? Mulți încă folosesc programarea în agendă, dosare cu șină și utilizează notificarea prin SMS-uri scumpe impuse de companiile de telefonie mobilă, fără un feedback real și relevant.
  • Nu ai timp suficient pentru a investi în toate sarcinile administrative ale unui cabinet bazat pe hârtie. Însă pacienții tăi nu țin cont de aceste greutăți și doresc întotdeauna ceva mai mult.
  • Pacienții tăi doresc să li se vorbească și să fie tratați special, pentru că așa sunt oamenii, doresc să aparțină de cineva pentru a deveni loiali.
  • Dacă ai câteva sute sau mii de pacienți, monitorizarea și comunicarea cu ei devine dificilă sau chiar imposibilă, deci sigur ai nevoie de o aplicație cum este MyDent, conectat la sistemul tău de management dROOT.

 

Last blogs

Telemedicina în stomatologie
Telemedicina în stomatologie

Noutatea Teledentistry, sau Telestomatologie în contextul actual COVID-19

Ești utilizator dROOT, solicită GRATUIT aplicația pacienților MyDent
Ești utilizator dROOT, solicită GRATUIT aplicația pacienților MyDent

Acomodează-te la noua situație, implementează o tehnologie nouă si înțelege concepția de Teledentistry (Telestomatologie)

Politica cabinetului stomatologic privind COVID-19 (Coronavirus)
Politica cabinetului stomatologic privind COVID-19 (Coronavirus)

Ce măsuri ar trebui să fie instituite la cabinetul tău stomatologic pentru a limita răspândirea?

Un an mai bine echilibrat
Un an mai bine echilibrat

Va fi 2020 un an mai bine echilibrat între viața ta profesională și personală?

Ce poți face dacă rulezi Windows 7
Ce poți face dacă rulezi Windows 7

Orientează-ti afacerea către sisteme Online și scapă de grijile programelor învechite

Ce poți face dacă utilizezi un program realizat în FLASH
Ce poți face dacă utilizezi un program realizat în FLASH

Orientează-ti afacerea către sisteme bazate în tehnologia Online și scapă de grijile programelor învechite

Mai Buni... Mai Darnici... Mai Înțelepți
Mai Buni... Mai Darnici... Mai Înțelepți

Cu pași repezi și ore ce trec rapid, Anul Nou 2020 ne bate la geam.

Promoție de sărbători cu cadou surpriză
Promoție de sărbători cu cadou surpriză

CLick! CLick! CLick! Cam așa sună atunci când te hotărești să devii partenerul nostru în domeniu!

dROOT - într-un cuvânt, ProFeSionaLism
dROOT - într-un cuvânt, ProFeSionaLism

Ești medic sau student, ne place orice variantă ne oferi. Te interesează pacientul?! Pe asta ne bazăm și noi. Ca urmare Te ajutăm să rămâi concentrat doar pe activitatea Ta profesională, în timp ce noi, furnicile de la dROOT, vom gestiona partea de management.

Viitorul algoritmelor în stomatologie
Viitorul algoritmelor în stomatologie

În timp ce ai putea să crezi că este doar SCI-FI sau imaginație, Inteligența artificială se observă deja pe orizontul stomatologiei. Administrația medicală, în general este un utilizator natural al acestor aplicații.