background

Viitorul comunicării în stomatologie a sosit

Viitorul comunicării în stomatologie a sosit

Este o abordare care pune accentul pe comunicare în ambele sensuri, atât dinspre cadrul medical spre pacient, cât și invers, fiindcă dialogul joacă un rol esențial, aducând beneficii tangibile calității și rezultatului final al actului medical. Această implicare a pacientului în diversele decizii luate în timpul actului medical este un aspect cheie a filozofiei îngrijirilor medicale concentrate pe pacient.

Viitorul comunicării în stomatologie a sosit

Un exemplu elocvent este cel al medicilor din Texas, care au stabilit legături noi cu pacienții prin telemedicină.  Nu demult guvernatorul Greg Abbott a semnat un proiect de lege, schimbând medicina în statul Texas. Cu semnătura lui Abbott medicii acum pot să utilizeze servicii de telemedicină cu pacienții pe care nu i-au întâlnit personal. Acest lucru elimină o cerință anterioară, aceea că relația medic-pacient a trebuit să fie stabilită în primul rând cu o vizită personală.  Astfel medicii din Texas  pot intra în legătură directă cu pacienţii pentru o consultaţie virtuală. Aceasta este o veste bună pentru sistemul de sănătate și comunitatea medicală din Texas.

Cum putem să-i ajungem din urmă?

Studiile ne arată că atunci când comunicarea reală lipsește, pacienții resimt aceasta în mod palpabil, iar anxietatea, vulnerabilitatea și sentimentul lipsei de control se accentuează. Un pacient declara că ”atunci când ai nevoie de îngrijiri medicale, comunicarea îți aduce alinare, căci a nu știi ce se întâmplă te sperie și mai mult”.

O situație neplăcută pe care stomatologul trebuie să o evite înainte de a începe să lucreze este aceea în care pacientul care urmează să intre în sala de tratament îl vede pe cel anterior ieșind din sală plângând, țipând, gemând de durere, fiind alb la față sau aproape leșinat. Acest lucru este suficient pentru a induce frica în persoana care ar trebui să se așeze pe scaun în următoarele momente, așa că medicul trebuie să fie foarte atent ce cuvinte folosește, să fie calm și să câştige încrederea înainte de a începe orice procedură.

Până la urmă, medicul stomatolog la care un pacient va alege să se întoarcă nu este neapărat cel mai ieftin, cel mai aproape, cel care folosește cele mai scumpe materiale, care are cel mai frumos cabinet, cel la care se așteaptă cel mai puțin, ci acela la care a suferit cel mai puțin şi s-a simțit cel mai în siguranţă. Astfel cuvintele medicului fac pacienții mulțumiți, iar pacienții mulțumiți fac la rândul lor medicul fericit.

droot-soft

De ce să folosești o soluție tehnică precum MyDent?

  • Astăzi în România sunt peste 14.000 de stomatologi activi. Este o concurență acerbă, iar tu ești singur în fața acestui volum enorm de oferte. Diferențiază-te! Evidențiază calitatea superioară și profesionalismul tău, oferă întotdeauna ceva mai mult, ceva diferit față de ceilalți. Cum poți să te diferențiezi față de alți medici stomatologi? Mulți încă folosesc programarea în agendă, dosare cu șină și utilizează notificarea prin SMS-uri scumpe impuse de companiile de telefonie mobilă, fără un feedback real și relevant.
  • Nu ai timp suficient pentru a investi în toate sarcinile administrative ale unui cabinet bazat pe hârtie. Însă pacienții tăi nu țin cont de aceste greutăți și doresc întotdeauna ceva mai mult.
  • Pacienții tăi doresc să li se vorbească și să fie tratați special, pentru că așa sunt oamenii, doresc să aparțină de cineva pentru a deveni loiali.
  • Dacă ai câteva sute sau mii de pacienți, monitorizarea și comunicarea cu ei devine dificilă sau chiar imposibilă, deci sigur ai nevoie de o aplicație cum este MyDent, conectat la sistemul tău de management dROOT.

 

Last blogs

Promoție de sărbători cu cadou surpriză
Promoție de sărbători cu cadou surpriză

CLick! CLick! CLick! Cam așa sună atunci când te hotărești să devii partenerul nostru în domeniu!

dROOT - într-un cuvânt, ProFeSionaLism
dROOT - într-un cuvânt, ProFeSionaLism

Ești medic sau student, ne place orice variantă ne oferi. Te interesează pacientul?! Pe asta ne bazăm și noi. Ca urmare Te ajutăm să rămâi concentrat doar pe activitatea Ta profesională, în timp ce noi, furnicile de la dROOT, vom gestiona partea de management.

Viitorul algoritmelor în stomatologie
Viitorul algoritmelor în stomatologie

În timp ce ai putea să crezi că este doar SCI-FI sau imaginație, Inteligența artificială se observă deja pe orizontul stomatologiei. Administrația medicală, în general este un utilizator natural al acestor aplicații.

Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!
Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!

venim acum în întâmpinarea activității tale profesionale cu o nouă funcționalitate, o grafică parodontală smart, interconectată cu grafica 3D al pacientului.

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă
Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Administratorul unui cabinet stomatologic nu ar trebui să experimenteze fluctuații financiare mari, de la o lună la alta. Ar fi mult mai convenabil să facă analize financiare trimestriale, în loc de cele lunare.

Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis
Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management dROOT, pentru dezvoltarea lor profesională și pentru organizarea activității zilnice

Sigur ești gata să pleci în concediu?
Sigur ești gata să pleci în concediu?

După o muncă asiduă, după sute de pacienți tratați, este timpul pentru un concediu binemeritat. Nisipul sub tălpi și briza mării - sunt cele două lucruri pe care deja parcă le simți tot mai intens, pe minut ce trece, și se apropie data plecării către destinația mult râvnită.

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale