background

Viitorul comunicării în stomatologie a sosit

Viitorul comunicării în stomatologie a sosit

Este o abordare care pune accentul pe comunicare în ambele sensuri, atât dinspre cadrul medical spre pacient, cât și invers, fiindcă dialogul joacă un rol esențial, aducând beneficii tangibile calității și rezultatului final al actului medical. Această implicare a pacientului în diversele decizii luate în timpul actului medical este un aspect cheie a filozofiei îngrijirilor medicale concentrate pe pacient.

Viitorul comunicării în stomatologie a sosit

Un exemplu elocvent este cel al medicilor din Texas, care au stabilit legături noi cu pacienții prin telemedicină.  Nu demult guvernatorul Greg Abbott a semnat un proiect de lege, schimbând medicina în statul Texas. Cu semnătura lui Abbott medicii acum pot să utilizeze servicii de telemedicină cu pacienții pe care nu i-au întâlnit personal. Acest lucru elimină o cerință anterioară, aceea că relația medic-pacient a trebuit să fie stabilită în primul rând cu o vizită personală.  Astfel medicii din Texas  pot intra în legătură directă cu pacienţii pentru o consultaţie virtuală. Aceasta este o veste bună pentru sistemul de sănătate și comunitatea medicală din Texas.

Cum putem să-i ajungem din urmă?

Studiile ne arată că atunci când comunicarea reală lipsește, pacienții resimt aceasta în mod palpabil, iar anxietatea, vulnerabilitatea și sentimentul lipsei de control se accentuează. Un pacient declara că ”atunci când ai nevoie de îngrijiri medicale, comunicarea îți aduce alinare, căci a nu știi ce se întâmplă te sperie și mai mult”.

O situație neplăcută pe care stomatologul trebuie să o evite înainte de a începe să lucreze este aceea în care pacientul care urmează să intre în sala de tratament îl vede pe cel anterior ieșind din sală plângând, țipând, gemând de durere, fiind alb la față sau aproape leșinat. Acest lucru este suficient pentru a induce frica în persoana care ar trebui să se așeze pe scaun în următoarele momente, așa că medicul trebuie să fie foarte atent ce cuvinte folosește, să fie calm și să câştige încrederea înainte de a începe orice procedură.

Până la urmă, medicul stomatolog la care un pacient va alege să se întoarcă nu este neapărat cel mai ieftin, cel mai aproape, cel care folosește cele mai scumpe materiale, care are cel mai frumos cabinet, cel la care se așteaptă cel mai puțin, ci acela la care a suferit cel mai puțin şi s-a simțit cel mai în siguranţă. Astfel cuvintele medicului fac pacienții mulțumiți, iar pacienții mulțumiți fac la rândul lor medicul fericit.

droot-soft

De ce să folosești o soluție tehnică precum MyDent?

  • Astăzi în România sunt peste 14.000 de stomatologi activi. Este o concurență acerbă, iar tu ești singur în fața acestui volum enorm de oferte. Diferențiază-te! Evidențiază calitatea superioară și profesionalismul tău, oferă întotdeauna ceva mai mult, ceva diferit față de ceilalți. Cum poți să te diferențiezi față de alți medici stomatologi? Mulți încă folosesc programarea în agendă, dosare cu șină și utilizează notificarea prin SMS-uri scumpe impuse de companiile de telefonie mobilă, fără un feedback real și relevant.
  • Nu ai timp suficient pentru a investi în toate sarcinile administrative ale unui cabinet bazat pe hârtie. Însă pacienții tăi nu țin cont de aceste greutăți și doresc întotdeauna ceva mai mult.
  • Pacienții tăi doresc să li se vorbească și să fie tratați special, pentru că așa sunt oamenii, doresc să aparțină de cineva pentru a deveni loiali.
  • Dacă ai câteva sute sau mii de pacienți, monitorizarea și comunicarea cu ei devine dificilă sau chiar imposibilă, deci sigur ai nevoie de o aplicație cum este MyDent, conectat la sistemul tău de management dROOT.

 

Last blogs

Este perioada de a comunica și informa pacienții
Este perioada de a comunica și informa pacienții

Ai implementat deja dROOT sau ai planuri de a o face? Fă-o acum!

 Lecția COVID-19
Lecția COVID-19

În perspeciva unui manager stomatologic

dROOT PROFESIONAL la 1.02 lei/ora activă
dROOT PROFESIONAL la 1.02 lei/ora activă

Sau și mai puțin dacă nevoile cabinetului tău devin restructurate. Dar momentan hai să vorbim despre dinți și bănuți.

Telemedicină - Soluția Crizei Actuale
Telemedicină - Soluția Crizei Actuale

Anul 2020 a fost o surpriză neplăcută pentru toată lumea, am trecut printr-un „lockdown” și e posibil să mai trecem prin încă unul după cum evoluează situația.

SMS marketing
SMS marketing

Trăim într-o perioadă dificilă.

MyDent - informare eficientă
MyDent - informare eficientă

Această aplicație te va ajuta să asiguri o comunicare stabilă și continuă cu pacienții tăi.

Schimbarea poate fi grea, dar a nu schimba nimic poate fi catastrofal
Schimbarea poate fi grea, dar a nu schimba nimic poate fi catastrofal

Permite-ne să începem cu un citat din secolul trecut, care în ciuda timpului, încă reprezintă foarte bine lumea în care trăim:

Avantajul tehnologiei dROOT în distanțierea socială
Avantajul tehnologiei dROOT în distanțierea socială

Sistemul de management dROOT livreaza experieța personalului medical și al pacientului o experiență sigură

Tehnologia IT și cabinetul stomatologic modern
Tehnologia IT și cabinetul stomatologic modern

COVID-19 a afectat direct cabinetele stomatologice

De ce cabinetul tău stomatologic merită mai mult de la un sistem de management
De ce cabinetul tău stomatologic merită mai mult de la un sistem de management

Pacientul este întotdeauna pe primul loc.