background

Cele trei motive pentru care pierzi pacienți

Cele trei motive pentru care pierzi pacienți

Când un pacient nu revine în cabinetul tău și nu solicită din nou serviciile tale, de cele mai multe ori nu știi de ce se întâmplă asta. Mulți din aceşti pacienți nu o să-ţi spună că un alt cabinet dintr-o altă stradă arată mai bine și că le place să meargă acolo…

Cele trei motive pentru care pierzi pacienți

Oricare ar fi motivul, pierderea pacienților cu siguranță dăunează afacerii tale și influențează negativ productivitatea și munca ta de bază. După pierderea unui pacient nu vei mai avea oportunitatea să-l tratezi în viitor şi nu o să te recomande altora.

Numărul redus de pacienți poate fi frustrant și poate afecta dezastruos situaţia financiară a cabinetului tău. Iată trei motive pentru care poţi să pierzi pacienți și sfaturi care te pot ajuta să câștigi loialitatea acestora.

1. Nu te concentrezi asupra oferirii unei experiențe excepționale

Pacienții știu că au opțiuni multiple. Dacă au trăit o experiență nu tocmai plăcută în cabinetul tău, ei au libertatea de a apela și cere o programare la un alt cabinet stomatologic, nu îi leagă nimic de tine sau de serviciile tale. Pentru a evita acest scenariu, trebuie să puneți accentul pe oferirea unui serviciu medical de cea mai bună calitate.

Cum se poate? Educă permanent membrii echipei tale medicale, pacienţii trebuie întâmpinaţi cu un zâmbet prietenos și trebuie ajutaţi în orice situație. Oferă un tratament de calitate și o experienţă confortabilă, astfel pacienţii știu că sunt pe mâini bune. Mobilează recepția în aşa fel încât să fie prietenoasă, să arate ca o recepţie de centru wellness sau ca o sufragerie primitoare și nici într-un caz ca un cabinet medical învechit, trebuie să creezi un mediul înconjurător cât mai relaxant posibil.

Este foarte important să creezi un sistem de comunicare performant cu pacienții tăi. Întrebă-ți pacienții despre obiectivele lor de sănătate orală, află cât mai multe detalii despre familie, locurile lor de muncă şi despre aspiraţiile acestora. Ascultă cu adevărat nevoile şi problemele lor și încearcă să îi ajuţi să facă  schimbări pozitive. Încercați să creați conexiuni și să câştigaţi astfel încrederea, veți observa că pacienții devin loiali și acceptă tratamentele pe care le recomandați.

2. Nu mediatizați  suficient serviciile oferite

Majoritatea medicilor stomatologi nu se ocupă de marketing și chiar dacă o fac, sunt de obicei mai preocupați de atragerea de noi pacienți decât de păstrarea celor pe care îi au deja. Problema este că, dacă pacienții nu știu ce servicii oferiți, ei vor presupune că trebuie să meargă la o altă clinică pentru tratamentele speciale, cum ar fi implanturile, procedurile chirurgicale, etc.

Mesajul? Asigurați-vă că pacienții actuali cunosc toate tratamentele pe care le puteți realiza. Trimitețile un e-mail sau SMS pentru a-i anunța despre servicii noi și puneți materiale promoționale în zona de așteptare. Când pacienții vă vor înştiinţa despre obiectivele lor de sănătate orală, oferiţi cât mai multe detalii legate de tratamentele pe care le oferiți, care-i pot ajuta să atingă aceste obiective. Când știu exact ce puteți face pentru ei, este mult mai probabil să aleagă să fiţi voi cei care îi tratează în continuare.

3. Ţineţi pacienţii în așteptare

Majoritatea pacienților reuşesc foarte greu să găsească un interval de timp pentru a ajunge la o întâlnire dentară, acest lucru fiind datorat programului lor aglomerat, și nu vor fi deloc fericiți dacă petrec o oră sau două în zona de recepție, așteptând să fie chemaţi în sala de tratament. Găsiți modalități de a vă raționaliza programul astfel încât să nu se întâmple acest lucru, chiar dacă trebuie să angajaţi un coordonator de programări, trebuie să vă asiguraţi că programările sunt respectate şi astfel deveniţi productivi, nu doar ocupaţi.

Construirea unei baze solide de pacienți loiali este cheia succesului. Înțelegerea motivului pentru care pacienții părăsesc anumiţi dentişti și apoi punerea în aplicare a modificărilor necesare pentru a vă face clinica mai atractivă, vă va ajuta să vă măriți numărul de pacienți care revin şi apelează cu drag la serviciile medicale pe care le oferiţi.

Last blogs

Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!
Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!

venim acum în întâmpinarea activității tale profesionale cu o nouă funcționalitate, o grafică parodontală smart, interconectată cu grafica 3D al pacientului.

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă
Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Administratorul unui cabinet stomatologic nu ar trebui să experimenteze fluctuații financiare mari, de la o lună la alta. Ar fi mult mai convenabil să facă analize financiare trimestriale, în loc de cele lunare.

Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis
Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management dROOT, pentru dezvoltarea lor profesională și pentru organizarea activității zilnice

Sigur ești gata să pleci în concediu?
Sigur ești gata să pleci în concediu?

După o muncă asiduă, după sute de pacienți tratați, este timpul pentru un concediu binemeritat. Nisipul sub tălpi și briza mării - sunt cele două lucruri pe care deja parcă le simți tot mai intens, pe minut ce trece, și se apropie data plecării către destinația mult râvnită.

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.