background

Cele trei motive pentru care pierzi pacienți

Cele trei motive pentru care pierzi pacienți

Când un pacient nu revine în cabinetul tău și nu solicită din nou serviciile tale, de cele mai multe ori nu știi de ce se întâmplă asta. Mulți din aceşti pacienți nu o să-ţi spună că un alt cabinet dintr-o altă stradă arată mai bine și că le place să meargă acolo…

Cele trei motive pentru care pierzi pacienți

Oricare ar fi motivul, pierderea pacienților cu siguranță dăunează afacerii tale și influențează negativ productivitatea și munca ta de bază. După pierderea unui pacient nu vei mai avea oportunitatea să-l tratezi în viitor şi nu o să te recomande altora.

Numărul redus de pacienți poate fi frustrant și poate afecta dezastruos situaţia financiară a cabinetului tău. Iată trei motive pentru care poţi să pierzi pacienți și sfaturi care te pot ajuta să câștigi loialitatea acestora.

1. Nu te concentrezi asupra oferirii unei experiențe excepționale

Pacienții știu că au opțiuni multiple. Dacă au trăit o experiență nu tocmai plăcută în cabinetul tău, ei au libertatea de a apela și cere o programare la un alt cabinet stomatologic, nu îi leagă nimic de tine sau de serviciile tale. Pentru a evita acest scenariu, trebuie să puneți accentul pe oferirea unui serviciu medical de cea mai bună calitate.

Cum se poate? Educă permanent membrii echipei tale medicale, pacienţii trebuie întâmpinaţi cu un zâmbet prietenos și trebuie ajutaţi în orice situație. Oferă un tratament de calitate și o experienţă confortabilă, astfel pacienţii știu că sunt pe mâini bune. Mobilează recepția în aşa fel încât să fie prietenoasă, să arate ca o recepţie de centru wellness sau ca o sufragerie primitoare și nici într-un caz ca un cabinet medical învechit, trebuie să creezi un mediul înconjurător cât mai relaxant posibil.

Este foarte important să creezi un sistem de comunicare performant cu pacienții tăi. Întrebă-ți pacienții despre obiectivele lor de sănătate orală, află cât mai multe detalii despre familie, locurile lor de muncă şi despre aspiraţiile acestora. Ascultă cu adevărat nevoile şi problemele lor și încearcă să îi ajuţi să facă  schimbări pozitive. Încercați să creați conexiuni și să câştigaţi astfel încrederea, veți observa că pacienții devin loiali și acceptă tratamentele pe care le recomandați.

2. Nu mediatizați  suficient serviciile oferite

Majoritatea medicilor stomatologi nu se ocupă de marketing și chiar dacă o fac, sunt de obicei mai preocupați de atragerea de noi pacienți decât de păstrarea celor pe care îi au deja. Problema este că, dacă pacienții nu știu ce servicii oferiți, ei vor presupune că trebuie să meargă la o altă clinică pentru tratamentele speciale, cum ar fi implanturile, procedurile chirurgicale, etc.

Mesajul? Asigurați-vă că pacienții actuali cunosc toate tratamentele pe care le puteți realiza. Trimitețile un e-mail sau SMS pentru a-i anunța despre servicii noi și puneți materiale promoționale în zona de așteptare. Când pacienții vă vor înştiinţa despre obiectivele lor de sănătate orală, oferiţi cât mai multe detalii legate de tratamentele pe care le oferiți, care-i pot ajuta să atingă aceste obiective. Când știu exact ce puteți face pentru ei, este mult mai probabil să aleagă să fiţi voi cei care îi tratează în continuare.

3. Ţineţi pacienţii în așteptare

Majoritatea pacienților reuşesc foarte greu să găsească un interval de timp pentru a ajunge la o întâlnire dentară, acest lucru fiind datorat programului lor aglomerat, și nu vor fi deloc fericiți dacă petrec o oră sau două în zona de recepție, așteptând să fie chemaţi în sala de tratament. Găsiți modalități de a vă raționaliza programul astfel încât să nu se întâmple acest lucru, chiar dacă trebuie să angajaţi un coordonator de programări, trebuie să vă asiguraţi că programările sunt respectate şi astfel deveniţi productivi, nu doar ocupaţi.

Construirea unei baze solide de pacienți loiali este cheia succesului. Înțelegerea motivului pentru care pacienții părăsesc anumiţi dentişti și apoi punerea în aplicare a modificărilor necesare pentru a vă face clinica mai atractivă, vă va ajuta să vă măriți numărul de pacienți care revin şi apelează cu drag la serviciile medicale pe care le oferiţi.

Last blogs

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.

Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management
Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management

Bună ziua, Toată lumea își dorește o rețetă sigură care să garanteze succesul cabinetului medical, probabil şi TU. Da, ….şi noi am dori să avem o astfel de rețetă! Din păcate, nu te putem ajuta, pentru că nu a descoperit încă nimeni o astfel de rețetă GARANTATĂ. Însă cunoaştem câteva unelte care ar trebui să te ajute atunci, când îţi prepari propria ta strategie, pentru ca afacerea să înregistreze creștere și pacienţi mulţumiţi, care la rândul lor să-ţi aducă alți pacienţi.

Întrebări frecvente dROOT
Întrebări frecvente dROOT

Bună ziua! Dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim este: "Sunt utilizator dROOT, ce dispozitive îmi recomandaţi pentru folosirea programului?" Răspunsul nu poate fi una concretă pentru că depinde de mai multe aspecte, și poate fi diferită de la caz la caz.

Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă
Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă

Salut, există trei lucruri importante în comunicarea cu pacienţii prin programul stomatologic dROOT

Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit
Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit

Dacă îți rezervi câteva minute să citești testimonialele dROOT, vei observa că majoritatea clienților noștri menționează că programul este de încredere şi ușor de folosit. Dar de ce dROOT este mai ușor de folosit şi mai stabil decât alte sisteme? Concluzia este că sunt două lucruri care fac diferența şi transformă dROOT într-un sistem “robust si ușor de folosit”

Cum să pleci într-un concediu ca medic stomatolog liniștit, fără a pierde controlul administrativ?
Cum să pleci într-un concediu ca medic stomatolog liniștit, fără a pierde controlul administrativ?

Nu este un secret, că după vacanța de vară eşti mai odihnit și mult mai productiv. Însă un alt adevăr este, că medicul stomatolog, obișnuit cu rutina și stresul zilnic acumulat, se relaxează mai greu și pleacă în concediu cu frica de a nu pierde controlul administrării cabinetul.

Cele mai noi informatii despre dROOT
Cele mai noi informatii despre dROOT

Digitalizarea tehnologiei influențează din ce în ce mai mult viața tuturor. Compania noastră și-a propus dezvoltarea programului dROOT ţinând cont de ultimele tendinţe din tehnologia informației.