background

Trei moduri pentru a ajuta personalul stomatolog în tranziţia sa către un program stomatologic Online

Trei moduri pentru a ajuta personalul stomatolog în tranziţia sa către un program stomatologic Online

Serverele Online sunt soluţiile perfecte şi cele mai convenabile pentru a stoca toate datele despre pacienţii, chiar în mai multe locaţii geografice şi toate acestea într-un mod automat. Când eşti Online, niciodată nu mai trebuie să-ţi faci griji pentru salvările de siguranţă. Cu toate acestea însă poate fi o noutate pentru personalul tău, care va necesita un pic de instruire.

Trei moduri pentru a ajuta personalul stomatolog în tranziţia sa către un program stomatologic Online

Trei moduri pentru a ajuta personalul stomatolog
în tranziţia sa către un program stomatologic Online

Gestionarea fişelor medicale poate fi o provocare pentru majoritatea cabinetelor stomatologice. Pe vremuri, fişele medicale scrise pe hârtie, radiografiile film puteau fi foarte uşor amestecate sau pierdute. O altă problemă des întâlnită apărea din cauză că înscrisurile de mână, făcute de diferiţi medici, erau nedescifrabile.
În zilele noastre, cabinetele stomatologice pot utiliza sisteme speciale de management, dezvoltate sa ajute gestionarea activităţii cu pacienţii. Și cum un hard disc, PC sau laptop are o viaţă determinată (relativ scurtă), următorul pas logic ar fi administrarea Online. Acest lucru are mai multe avantaje, cum ar fi că poţi să te lipseşti de informaticianul tău pe care trebuie să-l suni la fiecare problemă tehnică. În al doilea rând, nu trebuie să-ţi faci griji cu actualizările de software sau hardware, sau mai rău să faci o investiţie în servere sofisticate.
Serverele Online sunt soluţiile perfecte şi cele mai convenabile pentru a stoca toate datele despre pacienţii, chiar în mai multe locaţii geografice şi toate acestea într-un mod automat. Când eşti Online, niciodată nu mai trebuie să-ţi faci griji pentru salvările de siguranţă.
Cu toate acestea însă va fi o noutate pentru personalul tău. Dacă până acum nu ai avut fişe electronice, atunci vei avea nevoie de câteva ore de instructaj. În cazul în care echipa cabinetului este familiarizat cu înregistrările electronice, va exista în continuare unele diferenţe sesizabile faţă de sistemul vechi la care ar trebui să acordaţi o atenţie pentru o acomodare rapidă.

dROOT te ajută să îți crești valorile!
Solicită o prezentare gratuită a softwareului stomatologic dROOT și vei primi mai mult decât un program de gestiune. dROOT oferă o conexiune inedită cu pacienții care vor fi foarte mulțumiți, iar TU poți rămâne concentrat la ceea ce iubești mai mult!

1. Asigură instruire

Din fericire sistemele Online nu necesită instalare și o instruire complicată, precum sistemele tradiţionale locale. dROOT este proiectat să funcţioneze perfect pe browser-ul cunoscut Google Chrome şi chiar la prima vedere deja pare un sistem uşor de folosit, mult mai uşor decât cea a unei bănci Online, unde faci tranziţii regulate. După prezentarea funcţionalităţilor programului pentru noul administrator, urmează o instruire Online pentru personalul care va folosi programul.

2. Desemnează un “specialist”

Indiferent dacă vei începe să lucrezi cu noul sistem prin a desemna pe cineva care să se familiarizeze sau toată echipa începe să-l folosească din start, trebuie să existe o persoană desemnată, care poate oferi primele informaţii colegilor sau să ne contacteze dacă apar întrebări. dROOT pune la dispoziţie o serie de resurse pentru a ajuta echipa să lucreze mai eficient pentru tine.

3. Elementele familiare avantajează schimbarea.

Dacă oferi personalului tău formulare, metode de lucru similare cu ceea cu care este obişnuit, tranziţia şi timpul de învăţare devine scurtă. Dacă trebuie să adaugi calculatoare noi, laptop diferit, sau formulare structurate diferit, să o faci conştient pentru că complexitatea dăunează timpului de acomodare. În cele din urmă poţi să consulţi personalul despre preferinţe, de exemplu să afli care sunt platformele cu care sunt obişnuiţi, un PC sau MAC, preferă o tabletă sau laptop (?), deoarece sistemul de management dROOT funcţionează pe toate dispozitivele.

Căutarea rapidă a pacienţiilor după nume, prenume,
nr. de telefon sau alte informaţii

0745 *** 992, acum este mai mult decât un apel de la „cineva”. Cunoscând doar câteva cifre din numărul de telefon care apelează recepţia, poţi identifica rapid pacientul. La fel de uşor să găseşti pacientul în baza de date după nume, prenume, CNP, număr de înregistrare sau cuvinte relevante.
Noi am înţeles pe deplin, că identificarea rapidă a pacientului are un impact pozitiv asupra productivităţii. Când trebuie să cauţi date de contact sau informaţii relevante despre un pacient, acestea devin disponibile instant.
dROOT are în repertoar o mulţime de unelte care transforma activitatea cabinetului într-una eficientă şi productivă. Iar tu rămâi focusat pe ceea ce iubești mai mult!