background

Telemedicina în stomatologie

Telemedicina în stomatologie

Noutatea Teledentistry, sau Telestomatologie în contextul actual COVID-19

Telemedicina în stomatologie

În contextul stării de urgență, declarată în urma pandemiei de coronavirus, activitatea în cabinetele stomatologice din România, a fost suspendată.
Ce poți face TU acum ca medic stomatolog, pentru a rămâne în contact cu pacienții?
Noi îți propunem:
  1. Implementarea unui sistem management digital în cabinetul tău
  2. Clarificarea concepției de Paperless Office oferită de dROOT
  3. Continuarea comunicației cu pacienții, care la rândul lor stau acasă;
Dacă consideri că această perioadă este chiar una oportună de a implementa un sistem nou de management pentru a pune ordine în administrația cabinetului tău, noi vă sprijinim inițiativa cu o co-finanțare de 70% a cheltuielilor de implemnetare a sistemului de management dROOT!
Alătură-te acum comunității dROOT, solicită un DEMO GRATUIT
Pentru perioada stării de urgență dROOT a activat un Upgrade al sistemului de management care face posibilă Telemedicina.
Ce înseamnă acest lucru?
Telehealth Telehealth este un vast program ce include mai multe sisteme și unelte de telemedicină, prin care se livrează servicii medicale și educație medicală de la distanță, pentru toate ramurile medicinei. Telemedicina este un tip de practică prin care are loc o întâlnire în mediul Online sau o discuție mijlocită de tehnologie între cadre medicale și pacient.
In contextul actual COVID-19, cu care se confruntă România, face necesară și în curând indispensabilă, implementarea unui astfel de sistem.
In perioada ce urmează, vom accentua această latură a managementului stomatologic și anume Telestomatologia (Teledentistry), care este un termen nou, asociat cu termeni precum telehealth și telemedicină, ea fiind o componență a acestuia.
Servicii medicale posibile prin telehealth sunt:
  1. Video chat live cu cadre medicale
  2. Store-and-foward prin care se prelucrează electronic radiografii, fotografii, video-uri, folosite apoi pentru a oferii un diagnostic și apoi un tratament medical
  3. Remote patient monitoring (RPM) – sistem de colectare a datelor personale și medicale ale pacienților prin intermediul unor tehnologii și unelte medicale. Datele se pot trimite într-o altă locație (cabinet, clinică), iar medicii care le vor accesa vor putea monitoriza starea pacientului și pot propune îngrijirea și tratamentul necesar
  4. Mobile health (mHealth) – educație pentru sănătate și implementarea îngrijirilor medicale oferite prin dispozitive precum telefonul mobil sau tabletă.
Dar ce este de fapt Telestomatologia?
Este acel mod inovativ prin care poți continua activitatea stomatologica chiar și în situații de urgență, cum este ceea de față, în care întâlnirea cu pacientul nu poate avea loc.
Prin Telestomatologie pacienții pot întocmi fise, acorduri, chestionare, primii un plan de tratament și o consultație stomatologică, mediată de sistemul de management dROOT și aplicația pacienților MyDent.
Dentiștii au oferit consultații de tip Teledentistry dintotdeauna, însă evoluția tehnologiei folosită acum în dROOT, permite acest lucru mult mai ușor și mai simplu pentru tine.
Pentru a avea acces la serviciile dROOT, completează formularul ptr. un DEMO GRATUIT, iar echipa tech-support stă la dispoziția ta, chiar și în această perioadă.
Instalează dROOT și ține pasul cu tot ce este nou în stomatologie.
Rămâneți sănătoși!

Folosește aplicațiile noastre