background

Munca unui stomatolog pediatru poate fi plină de satisfacții dar și de provocări.

Munca unui stomatolog pediatru poate fi plină de satisfacții dar și de provocări.

Cooperarea cu micul pacient – care fără avertisment decide că vizita la stomatolog sa încheiat – poate dura doar câteva minute (în unele cazuri chiar secunde) timp în care tu trebuie să întocmești un plan de tratament.

 Munca unui stomatolog pediatru poate fi plină de satisfacții dar și de provocări.

Pe deasupra, COVID-19 ne-a impus necesitatea unui nivel mai ridicat de eficiență. Acum trebuie să accelerezi întregul proces - de la programare prin documentare medicală și tratament până la plata serviciilor - pentru a asigura siguranța pacientului și familiei acestuia. În această ecuație, utilizarea tehnologiei moderne este un element cheie.

Ți se pare cunoscut scenariul de mai jos?

În timpul examinării, în timp ce se ocupă și de preocupările părinților, asistenta medicală încearcă să-ți documenteze Planul de tratament pe o foaie așezată pe colțul mesei.
Din păcate aceste condiții, în acest tip de activitate, reprezintă o provocare reală pentru întreaga echipă, iar timpul nu este de partea ta.

Consultația se încheie, iar pacientul tău este liber să plece. Însă asistenta a omis să noteze unele detalii, relevante la plata serviciilor, ceea ce pe moment întârzie munca la recepție. Aceasta aleargă să remedieze lipsurile în dosarul pacientului, după care sună la recepție să anunțe că a terminat, astfel familia să poată să plătească și să plece.

Astfel de greșeli pot fi o problemă, mai ales în contextul protocolului COVID-19 când tendința este de a reduce contactul și timpul petrecut cu pacientul.
Acum, mai mult ca niciodată, sistemul de management trebuie să funcționeze eficient și rapid în cabinetul tău.

Avantajul tehnologiei ONLINE

Platforma tehnologică dROOT oferă beneficii atât pentru pacient cât și pentru cabinet. Părinții pot completa documentația copilului de acasă, din mașină, în parcarea cabinetului sau electronic în sala de așteptare, atât de pe un calculator, o tabletă sau un telefon mobil, ceea ce înseamnă reducerea aglomerației în cabinet. La recepție, pregătirea pacientului pentru consultație va înseamna doar semnătura digitală, apoi acesta poate intra în sala de tratament.
Stomatologul pediatru și personalul său pot consulta istoricul pacientului pentru a identifica corect, cum trebuie să se pregătească pentru următoarea vizită, reducând asfel timpul petrecut în scaun și factorul de frică al copilului. De asemenea, pot accesa informații despre controlul periodic, să informeze și să organizeze părinții, datele fiind disponibile pe fiecare dispozitiv conectat.

Toate modificările se propagă instant în rețea, iar procedurile efectuate sunt disponibile recepției pentru a putea fi încasate.

Înțelegem provocările legate de administrația unui cabinet de Pedodonție, mai ales cu noile protocoale, când pacientul poate sta nemișcat în scaun doar pentru puțin timp. Pacienții pot fi anxioși, la fel ca și părinții lor, de aceea asigurarea confortului și siguranței acestora este o nevoie esențială.


dROOT a fost conceput pentru a îmbunătăți experiența pacientului și de a spori eficiența personalului cât mai mult posibil astfel încât, să aducă un plus de zâmbete de la cei mici cabinetului tău.

„Un program de gestiune excelent, complet și foarte ușor de folosit! Colaborăm deja foarte bine de doi ani. Nice work guys!"

- Răzvan Burada, DeltaSmile

Încearcă dROOT, cere o dEMONSTRAȚIE

Andrei BOTA,

dROOT Romania
0365-441-611
andrei.bota@droot.ro
www.droot.ro

Folosește aplicațiile noastre

Last blogs

5 argumente solide pentru folosirea sistemului dRoot
5 argumente solide pentru folosirea sistemului dRoot

5 argumente solide pentru care soluția tehnologică dROOT este mai sigură decât arhivarea clasică pe hârtie

Formulare medicale
Formulare medicale

Încă de pe vremea rezidențiatului ai fost învățat cât de important este istoricul unui pacient. Probabil că ai observat și tu cum acest principiu se aplică și în practică, mai ales când preiei pacienți de la altă clinică și trebuie să le continui tratamentul sau să sugerezi unul nou. Din păcate, în anii tăi de experiență ai observat și efectele nocive ale lipsei unui istoric clar, în special când pacienții poate au avut de suferit din cauza lipsei informațiilor respective.

Săptămâna aprecierii asistenților medicali
Săptămâna aprecierii asistenților medicali

Stomatologii sunt oameni care muncesc din greu; de la o educație lungă până la un cabinet aglomerat, medicii stomatologi parcurg drumul unei cariere de succes, de care beneficiază oamenii care au nevoie de dinți sănătoși.

 Munca unui stomatolog pediatru poate fi plină de satisfacții dar și de provocări.
Munca unui stomatolog pediatru poate fi plină de satisfacții dar și de provocări.

Cooperarea cu micul pacient – care fără avertisment decide că vizita la stomatolog sa încheiat – poate dura doar câteva minute (în unele cazuri chiar secunde) timp în care tu trebuie să întocmești un plan de tratament.

Cabinet Stomatologic Dr. Ciulea - o clinică mică dar ambițioasă
Cabinet Stomatologic Dr. Ciulea - o clinică mică dar ambițioasă

Suntem în Alba Iulia, într-un cartier nou nouț. La parterul unui bloc pe strada Anghel Saligny se află cabinetul stomatologic Dr. Ciulea.

Cum să motivezi personalul tău să adopte tehnologia digitală
Cum să motivezi personalul tău să adopte tehnologia digitală

Adoptarea tehnologiei în cabinetul stomatologic, este simplu, nu?!

Este perioada de a comunica și informa pacienții
Este perioada de a comunica și informa pacienții

Ai implementat deja dROOT sau ai planuri de a o face? Fă-o acum!

 Lecția COVID-19
Lecția COVID-19

În perspeciva unui manager stomatologic

dROOT PROFESIONAL la 1.02 lei/ora activă
dROOT PROFESIONAL la 1.02 lei/ora activă

Sau și mai puțin dacă nevoile cabinetului tău devin restructurate. Dar momentan hai să vorbim despre dinți și bănuți.

Telemedicină - Soluția Crizei Actuale
Telemedicină - Soluția Crizei Actuale

Anul 2020 a fost o surpriză neplăcută pentru toată lumea, am trecut printr-un „lockdown” și e posibil să mai trecem prin încă unul după cum evoluează situația.