background

Haideţi să ne cunoaştem!

Haideţi să ne cunoaştem!

Ocazional marile companii organizează evenimente la care oamenii pot cunoaşte produsele şi serviciile lor. Astfel publicul primeşte informaţii direct de la personalul angajat.

Haideţi să ne cunoaştem!

Ocazional marile companii organizează evenimente la care oamenii pot cunoaşte produsele şi serviciile lor. Astfel publicul primeşte informaţii direct de la personalul angajat.
Un astfel de moment este 20-22 octombrie, când este organizat expoziţia Denta, destinat medicilor stomatologi, unde vizitatorul poate cunoaşte produse şi tehnologii noi şi poate ţine pasul cu această transformare rapidă, vizibilă de la an la an.
Noi cunoaştem această evoluţie rapidă a tehnologiei şi dorim să-ţi oferim personal o experienţă tehnologică care îţi deschide orizonturi noi şi te va relaxa în acelaşi timp.
Expoziţia Denta va avea loc în perioda 20-22 octombrie 2016 şi ne vei găsi în pavilionul C2, unde îţi vom oferi răspuns la toate problemele de management al cabinetului tău şi îţi putem prezenta programul nostru.
Mulţi cred că un program de management trebuie să fie mare şi complicat, noi însă dorim să îţi dovedim contrariul şi să-ţi prezentăm dROOT, un program complex dar uşor de învăţat şi de folosit.
Cu peste 700 de utilizatori, astăzi dROOT este unul dintre cel mai vândut sistem de management stomatologic din România şi face dovada siguranţei şi eficienţei.
Mai mult de atât?! (…) în acest an s-a născut o concepţie relativ nouă, aplicaţia pentru pacienţi. Aplicaţia se numeste MyDent şi poartă semnele personalizate ale cabinetului tău.

Încearcă dROOT gratuit!
Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!

Până când nu existau sisteme speciale precum dROOT şi smarthphone-uri în buzunarul fiecărui pacient, transmiterea de informaţii personalizate a fost un efort prea mare pentru medicul stomatolog.

În sfârşit această tehnologie este disponibilă şi soluţia este oferită de dROOT!

MyDent prezintă o alternativă de comunicare între pacient şi medicul stomatolog, care prin utilizarea aplicaţiei asigură o comunicare rapidă şi precisă a informaţiilor medicale personale.
Mai pe înţeles acest lucru înseamnă că aplicaţia de pe telefonul pacientului este calea de comunicare pentru acele informaţii care îl fac mai relaxat, mai optimist şi mai loial. Vă deveni un pacient mai conştiincios şi va acorda o atenţie mai mare sănătăţii orale.
Mai multe informaţii despre MyDent găseşti pe site-ul nostru sau vizitând standul dROOT la Expoziţia Denta în pavilionul C2, unde vei avea posibilitatea să ne cunoşti în persoană şi să fii printre primii care adoptă această nouă abordare.
Te așteptăm la o conversaţie prietenoasă şi la o prezentare superbă!

Last blogs

Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!
Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!

venim acum în întâmpinarea activității tale profesionale cu o nouă funcționalitate, o grafică parodontală smart, interconectată cu grafica 3D al pacientului.

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă
Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Administratorul unui cabinet stomatologic nu ar trebui să experimenteze fluctuații financiare mari, de la o lună la alta. Ar fi mult mai convenabil să facă analize financiare trimestriale, în loc de cele lunare.

Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis
Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management dROOT, pentru dezvoltarea lor profesională și pentru organizarea activității zilnice

Sigur ești gata să pleci în concediu?
Sigur ești gata să pleci în concediu?

După o muncă asiduă, după sute de pacienți tratați, este timpul pentru un concediu binemeritat. Nisipul sub tălpi și briza mării - sunt cele două lucruri pe care deja parcă le simți tot mai intens, pe minut ce trece, și se apropie data plecării către destinația mult râvnită.

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.