background

Facebook, Blog sau/și Marketing prin dROOT?

Facebook, Blog sau/și Marketing prin dROOT?

Chiar dacă astăzi aceste unelte de Marketing sunt obișnuite, mulți medici stomatologi se întreabă ce este efectiv, un Blog sau de ce ar trebui să dețină o pagină de Facebook. Oricât de banală pare întrebarea, ea există și necesită un răspuns.

Facebook, Blog sau/și Marketing prin dROOT?

 

Chiar dacă astăzi aceste unelte de Marketing sunt obișnuite, mulți medici stomatologi se întreabă ce este efectiv, un Blog sau de ce ar trebui să dețină o pagină de Facebook. Oricât de banală pare întrebarea, ea există și necesită un răspuns.

Ce este un Blog? Pentru început să îl definim ca o platformă de Internet prin care poți publica articole, în scop personal sau din motive de Marketing. Este un fel de jurnal public prin care vorbești despre experiențe profesionale, faci recomandări medicale sau propui tratamente speciale pentru pacienții tăi. Practic scrii ce vrei celor care sunt interesați de tine.

Un Blog este la fel precum o pagină de Facebook? La prima vedere un Blog se aseamănă cu o pagină de Facebook, însă practic nu este. Promovarea cabinetului pe Facebook este un instrument de Marketing necesar și eficient. E important de reținut că activitatea de social media este ceva care trebuie făcut în continuu și se obțin rezultate doar când promovarea este facută de specialiști cu experiență. 

În ambele cazuri, trebuie să-ți construiești publicul potrivit cu care poți comunica și căruia să promovezi afacerea ta și serviciile tale. Aceste moduri de promovare necesită timp și bani.
De exemplu, o campanie de promovare al cabinetului tău pe Facebook este de 0.14 Lei / Like pagină. Este mai mult decât în cazul creării unui Blog personal, însă acesta pentru a fi eficient, trebuie să fie creat cu un stil elegant și un conținut simplificat, ceea ce necesită timp și cercetare. Deci va trebui să investești bani sau timp… sau ambele!

Ca medic stomatolog ai avantajul unui public bine definit și posibilitatea de comunicare și promovare mult mai directă și simplă.
Modulul de Marketing al programului de management dROOT, este unealta prin care poți avea o comunicare automată sau manuală cu pacienții tăi. Programul trimite mesaje SMS și Email personalizate, mult mai ușor de administrat decât platformele standard, ele fiind acceptate de pacienți și mult mai măsurabile decât media imprimată.
Probabil majoritatea pacienților tăi dețin un telefon mobil și au un cont de email prin care pot fi în continuă legatură cu tine.

Mai mult de atât această comunicare devine interactivă, pentru că dROOT preia răspunsul pacientului tău și îți comunică un feedback în timp real.

Costul Marketingului prin dROOT este predictibil și simplu de urmărit, permite arhivarea textelor tipizate, care pot fi folosite instant fără a pierde vremea cu intocmirea lor ocazională. Ca rezultat vei economisi timpul tău prețios, care să fim sinceri, în cazul medicului stomatolog devine din ce în ce mai valoros.

Costurile unui astfel de sistem de management în dROOT se configurează astfel: programul standard este 100 Lei/lună/medic + personalul auxiliar (gratuit), acestă conține modulul de Marketing conceput în politica de tarifare plătești cât folosești, adică 29 Euro + TVA / 1000 SMS

Este ieftin? Dacă cauți un program de management Online fără costuri, atunci nu! Și în acest caz din păcate nu te afli în locul cel mai potrivit. Însă noi preferăm calitatea, care necesită unele costuri minime predictibile.

dROOT – Nu a fost niciodată atât de comunicativ!

Last blogs

Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis
Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management dROOT, pentru dezvoltarea lor profesională și pentru organizarea activității zilnice

Sigur ești gata să pleci în concediu?
Sigur ești gata să pleci în concediu?

După o muncă asiduă, după sute de pacienți tratați, este timpul pentru un concediu binemeritat. Nisipul sub tălpi și briza mării - sunt cele două lucruri pe care deja parcă le simți tot mai intens, pe minut ce trece, și se apropie data plecării către destinația mult râvnită.

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.