Administrarea pacienților noi
25 mai 2017
Cei mai mulți stomatologi cred, că pacientul nou, înseamnă automat și creșterea afacerii. Ceea ce este doar parțial adevărat. Problema este că creșterea numărului de pacienți, are responsabilitatea întreținerii fluxului.
Stomatologul va număra lunar pacienții noi și va compara cu creșterea veniturilor, însă aceasta abordare simplă nu rezultă o compensare reală sau randament satisfăcător, pentru că majoritatea pacienților nu sunt loiali. Ei vor pleca fără resentimente, lăsând în urmă o activitate de diagnosticare cu lipsuri, planuri de tratament nerealizate sau servicii neplătite.
Dacă îți construiești strategia de busines doar pe pacienți noi veniți, administrarea cabinetului tău stomatologic devine un dezastru în timp foarte scurt.
Continuăm cu 4 idei pentru eliminarea ineficienței, privind păstrarea pacienților noi:
Înainte de toate! Străduiește-te, împreună cu echipa ta, să transfori atitudinea pacientului nou venit într-unul cât se poate de optimist. Vei avea nevoie de atitudine pozitivă și referințe bune despre personalul tău și tratamentele realizate.
Construiește-ți o echipă care să lucreze, nu doar cu rutină și ca un mechanism administrativ, ci ca o echipă de profesioniști cu grijă maximă la pacient. Ei trebuie să rămână în mintea pacientului ca fiind cei mai buni consultanți pe care iau avut vreodata.
Sistemul nostru de management despre care îți vom vorbi mai târziu, face ca aceste lucruri să fie mai simple și va prelua automat din aceste sarcini.
Al doilea element este cunoașterea valorilor motivante ale pacienților. Cu alte cuvinte, trebuie să știi – Cum profită pacientului din relația cu tine?! Vei afla, doar dacă întrebi. Dacă nu cunoști această informație, șansele tale de a satisface așteptările și dorințele pacienților, sunt slabe. Vei apuca să faci speculații sau sa construiești ipoteze în loc de realitate.
Poți descoperi valorile motivante ale pacienților în timpul unei interogări, când completează un chestionar general sau cu ocazia primelor examinări medicale. Deschide o discuție simplă de genul: - "Spune-mi ceva despre tine!"
Al treilea element este cunoașterea temerilor și îngrijorărilor. Toți cei care intră în cabinetul tău stomatologic, le este frică de ceva. Poate de sunetul turbinelor, poate au avut o traumă dureroasă în trecut, le este frică de ace sau își fac griji de cheltuieli. Indiferent de motiv, fiecare pacient are o îngrijorare.
Tu ca medic stomatolog și personalul tău, aveți obligația să determinați și să cunoașteți exact sarcina temerilor și preocupările specifice fiecărui pacient în parte.
Cum să faci acest lucru? - Răspunsul este identic cu cel de sus. Întreabă-i! Pentru că dacă nu, ei probabil nu îți vor spune.
Cel de al patrulea și ultimul element ar fi, că trebuie să îți faci timp pentru educarea pacienților referitor la cum să participe activ la stabilirea unei relații de lungă durată. Trebuie să deții controlul, să ai o atitudine pozitivă și sănătoasă, încă de la început.
Controlul înseamnă să informezi pacientul că în acest cabinet există anumite moduri de a fi pacient și că aici va trebui să se comporte puțin diferit față de alte cabinete, astfel devenind și el unul mai special, adică pacientul cabinetului tău.
Ok, ar mai fi un sfat în +, pentru că credem că este important. Pune la dispoziția pacientului un cabinet cu dotări profesionale. Evită acele cazuri când pacientul poate forma păreri negative despre aparatura, materiale sau lipsa de documentare în cabinetul tău! Este greu de înțeles cum astăzi mai există stomatologi, care din Dumnezeu știe ce motive, neglijează curățenia, tehnologia sau documentarea medicală.
În aceste situații, de ex. un pacient care a plătit o mică „avere” pentru tratament, nu a fost înregistrat nu a primit o copie după documentarea medicală sau o garanție după lucrările realizate, probabil nu îți va acorda un Like pe Facebook.
Toate aceste unelte administrative, atât de importante în cazul pacienților noi, sunt disponibile în dROOT. Cu puțină atenție poți deveni acel stomatolog, care își dezvoltă cabinetul cu fiecare pacient nou înregistrat.
Noi știm că timpul tău este prețios și că nu poți acorda atenție tuturor problemelor administrative, astfel dROOT devine indisponibil pentru tine.
Administrarea pacienților noi are nevoie de o implicare din partea ta și bine înțeles de un suport tehnologic profesional și de calitate. dROOT este astăzi probabil această soluție de management stomatologic Online care este creat pe o platformă care corespunde în totalitate nevoilor și așteptărilor tale.
dROOT -Niciodată nu ai fost atât de „actualizat”!
Stomatologul va număra lunar pacienții noi și va compara cu creșterea veniturilor, însă aceasta abordare simplă nu rezultă o compensare reală sau randament satisfăcător, pentru că majoritatea pacienților nu sunt loiali. Ei vor pleca fără resentimente, lăsând în urmă o activitate de diagnosticare cu lipsuri, planuri de tratament nerealizate sau servicii neplătite.
Dacă îți construiești strategia de busines doar pe pacienți noi veniți, administrarea cabinetului tău stomatologic devine un dezastru în timp foarte scurt.
Continuăm cu 4 idei pentru eliminarea ineficienței, privind păstrarea pacienților noi:
Înainte de toate! Străduiește-te, împreună cu echipa ta, să transfori atitudinea pacientului nou venit într-unul cât se poate de optimist. Vei avea nevoie de atitudine pozitivă și referințe bune despre personalul tău și tratamentele realizate.
Construiește-ți o echipă care să lucreze, nu doar cu rutină și ca un mechanism administrativ, ci ca o echipă de profesioniști cu grijă maximă la pacient. Ei trebuie să rămână în mintea pacientului ca fiind cei mai buni consultanți pe care iau avut vreodata.
Sistemul nostru de management despre care îți vom vorbi mai târziu, face ca aceste lucruri să fie mai simple și va prelua automat din aceste sarcini.
Al doilea element este cunoașterea valorilor motivante ale pacienților. Cu alte cuvinte, trebuie să știi – Cum profită pacientului din relația cu tine?! Vei afla, doar dacă întrebi. Dacă nu cunoști această informație, șansele tale de a satisface așteptările și dorințele pacienților, sunt slabe. Vei apuca să faci speculații sau sa construiești ipoteze în loc de realitate.
Poți descoperi valorile motivante ale pacienților în timpul unei interogări, când completează un chestionar general sau cu ocazia primelor examinări medicale. Deschide o discuție simplă de genul: - "Spune-mi ceva despre tine!"
Al treilea element este cunoașterea temerilor și îngrijorărilor. Toți cei care intră în cabinetul tău stomatologic, le este frică de ceva. Poate de sunetul turbinelor, poate au avut o traumă dureroasă în trecut, le este frică de ace sau își fac griji de cheltuieli. Indiferent de motiv, fiecare pacient are o îngrijorare.
Tu ca medic stomatolog și personalul tău, aveți obligația să determinați și să cunoașteți exact sarcina temerilor și preocupările specifice fiecărui pacient în parte.
Cum să faci acest lucru? - Răspunsul este identic cu cel de sus. Întreabă-i! Pentru că dacă nu, ei probabil nu îți vor spune.
Cel de al patrulea și ultimul element ar fi, că trebuie să îți faci timp pentru educarea pacienților referitor la cum să participe activ la stabilirea unei relații de lungă durată. Trebuie să deții controlul, să ai o atitudine pozitivă și sănătoasă, încă de la început.
Controlul înseamnă să informezi pacientul că în acest cabinet există anumite moduri de a fi pacient și că aici va trebui să se comporte puțin diferit față de alte cabinete, astfel devenind și el unul mai special, adică pacientul cabinetului tău.
Ok, ar mai fi un sfat în +, pentru că credem că este important. Pune la dispoziția pacientului un cabinet cu dotări profesionale. Evită acele cazuri când pacientul poate forma păreri negative despre aparatura, materiale sau lipsa de documentare în cabinetul tău! Este greu de înțeles cum astăzi mai există stomatologi, care din Dumnezeu știe ce motive, neglijează curățenia, tehnologia sau documentarea medicală.
În aceste situații, de ex. un pacient care a plătit o mică „avere” pentru tratament, nu a fost înregistrat nu a primit o copie după documentarea medicală sau o garanție după lucrările realizate, probabil nu îți va acorda un Like pe Facebook.
Toate aceste unelte administrative, atât de importante în cazul pacienților noi, sunt disponibile în dROOT. Cu puțină atenție poți deveni acel stomatolog, care își dezvoltă cabinetul cu fiecare pacient nou înregistrat.
Noi știm că timpul tău este prețios și că nu poți acorda atenție tuturor problemelor administrative, astfel dROOT devine indisponibil pentru tine.
Administrarea pacienților noi are nevoie de o implicare din partea ta și bine înțeles de un suport tehnologic profesional și de calitate. dROOT este astăzi probabil această soluție de management stomatologic Online care este creat pe o platformă care corespunde în totalitate nevoilor și așteptărilor tale.
dROOT -Niciodată nu ai fost atât de „actualizat”!