background

Administrarea pacienților noi

Administrarea pacienților noi

Cei mai mulți stomatologi cred, că pacientul nou, înseamnă automat și creșterea afacerii. Ceea ce este doar parțial adevărat. Problema este că creșterea numărului de pacienți, are responsabilitatea întreținerii fluxului.

Administrarea pacienților noi

Cei mai mulți stomatologi cred, că pacientul nou, înseamnă automat și creșterea afacerii. Ceea ce este doar parțial adevărat. Problema este că creșterea numărului de pacienți, are responsabilitatea întreținerii fluxului.

Stomatologul va număra lunar pacienții noi și va compara cu creșterea veniturilor, însă aceasta abordare simplă nu rezultă o compensare reală sau randament satisfăcător, pentru că majoritatea pacienților nu sunt loiali. Ei vor pleca fără resentimente, lăsând în urmă o activitate de diagnosticare cu lipsuri, planuri de tratament nerealizate sau servicii neplătite.
Dacă îți construiești strategia de busines doar pe pacienți noi veniți, administrarea cabinetului tău stomatologic devine un dezastru în timp foarte scurt.

Continuăm cu 4 idei pentru eliminarea ineficienței, privind păstrarea pacienților noi:

Înainte de toate! Străduiește-te, împreună cu echipa ta, să transfori atitudinea pacientului nou venit într-unul cât se poate de optimist. Vei avea nevoie de atitudine pozitivă și referințe bune despre personalul tău și tratamentele realizate.
Construiește-ți o echipă care să lucreze, nu doar cu rutină și ca un mechanism administrativ, ci ca o echipă de profesioniști cu grijă maximă la pacient. Ei trebuie să rămână în mintea pacientului ca fiind cei mai buni consultanți pe care iau avut vreodata.

Sistemul nostru de management despre care îți vom vorbi mai târziu, face ca aceste lucruri să fie mai simple și va prelua automat din aceste sarcini.

Al doilea element este cunoașterea valorilor motivante ale pacienților. Cu alte cuvinte, trebuie să știi – Cum profită pacientului din relația cu tine?! Vei afla, doar dacă întrebi. Dacă nu cunoști această informație, șansele tale de a satisface așteptările și dorințele pacienților, sunt slabe. Vei apuca să faci speculații sau sa construiești ipoteze în loc de realitate.
Poți descoperi valorile motivante ale pacienților în timpul unei interogări, când completează un chestionar general sau cu ocazia primelor examinări medicale. Deschide o discuție simplă de genul: - "Spune-mi ceva despre tine!"

Al treilea element este cunoașterea temerilor și îngrijorărilor. Toți cei care intră în cabinetul tău stomatologic, le este frică de ceva. Poate de sunetul turbinelor, poate au avut o traumă dureroasă în trecut, le este frică de ace sau își fac griji de cheltuieli. Indiferent de motiv, fiecare pacient are o îngrijorare.
Tu ca medic stomatolog și personalul tău, aveți obligația să determinați și să cunoașteți exact sarcina temerilor și preocupările specifice fiecărui pacient în parte.
Cum să faci acest lucru? - Răspunsul este identic cu cel de sus. Întreabă-i! Pentru că dacă nu, ei probabil nu îți vor spune.


Cel de al patrulea și ultimul element ar fi, că trebuie să îți faci timp pentru educarea pacienților referitor la cum să participe activ la stabilirea unei relații de lungă durată. Trebuie să deții controlul, să ai o atitudine pozitivă și sănătoasă, încă de la început.
Controlul înseamnă să informezi pacientul că în acest cabinet există anumite moduri de a fi pacient și că aici va trebui să se comporte puțin diferit față de alte cabinete, astfel devenind și el unul mai special, adică pacientul cabinetului tău.

Ok, ar mai fi un sfat în +, pentru că credem că este important. Pune la dispoziția pacientului un cabinet cu dotări profesionale. Evită acele cazuri când pacientul poate forma păreri negative despre aparatura, materiale sau lipsa de documentare în cabinetul tău! Este greu de înțeles cum astăzi mai există stomatologi, care din Dumnezeu știe ce motive, neglijează curățenia, tehnologia sau documentarea medicală.
În aceste situații, de ex. un pacient care a plătit o mică „avere” pentru tratament, nu a fost înregistrat nu a primit o copie după documentarea medicală sau o garanție după lucrările realizate, probabil nu îți va acorda un Like pe Facebook.

Toate aceste unelte administrative, atât de importante în cazul pacienților noi, sunt disponibile în dROOT. Cu puțină atenție poți deveni acel stomatolog, care își dezvoltă cabinetul cu fiecare pacient nou înregistrat.

Noi știm că timpul tău este prețios și că nu poți acorda atenție tuturor problemelor administrative, astfel dROOT devine indisponibil pentru tine.
Administrarea pacienților noi are nevoie de o implicare din partea ta și bine înțeles de un suport tehnologic profesional și de calitate. dROOT este astăzi probabil această soluție de management stomatologic Online care este creat pe o platformă care corespunde în totalitate nevoilor și așteptărilor tale.

dROOT  -Niciodată nu ai fost atât de „actualizat”!

Last blogs

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.

Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management
Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management

Bună ziua, Toată lumea își dorește o rețetă sigură care să garanteze succesul cabinetului medical, probabil şi TU. Da, ….şi noi am dori să avem o astfel de rețetă! Din păcate, nu te putem ajuta, pentru că nu a descoperit încă nimeni o astfel de rețetă GARANTATĂ. Însă cunoaştem câteva unelte care ar trebui să te ajute atunci, când îţi prepari propria ta strategie, pentru ca afacerea să înregistreze creștere și pacienţi mulţumiţi, care la rândul lor să-ţi aducă alți pacienţi.

Întrebări frecvente dROOT
Întrebări frecvente dROOT

Bună ziua! Dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim este: "Sunt utilizator dROOT, ce dispozitive îmi recomandaţi pentru folosirea programului?" Răspunsul nu poate fi una concretă pentru că depinde de mai multe aspecte, și poate fi diferită de la caz la caz.

Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă
Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă

Salut, există trei lucruri importante în comunicarea cu pacienţii prin programul stomatologic dROOT

Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit
Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit

Dacă îți rezervi câteva minute să citești testimonialele dROOT, vei observa că majoritatea clienților noștri menționează că programul este de încredere şi ușor de folosit. Dar de ce dROOT este mai ușor de folosit şi mai stabil decât alte sisteme? Concluzia este că sunt două lucruri care fac diferența şi transformă dROOT într-un sistem “robust si ușor de folosit”

Cum să pleci într-un concediu ca medic stomatolog liniștit, fără a pierde controlul administrativ?
Cum să pleci într-un concediu ca medic stomatolog liniștit, fără a pierde controlul administrativ?

Nu este un secret, că după vacanța de vară eşti mai odihnit și mult mai productiv. Însă un alt adevăr este, că medicul stomatolog, obișnuit cu rutina și stresul zilnic acumulat, se relaxează mai greu și pleacă în concediu cu frica de a nu pierde controlul administrării cabinetul.

Cele mai noi informatii despre dROOT
Cele mai noi informatii despre dROOT

Digitalizarea tehnologiei influențează din ce în ce mai mult viața tuturor. Compania noastră și-a propus dezvoltarea programului dROOT ţinând cont de ultimele tendinţe din tehnologia informației.