background

Cum pot mesajele subtile produce un impact mare?

Cum pot mesajele subtile produce un impact mare?

Atât de multe lucruri considerate “mici” pot rezulta o experienţă pozitivă sau negativă, - un salut cald şi prietenos, consideraţie pentru programarea precisă, simplificarea unei o proceduri aparent complicate, etc., au efect asupra modului în care pacienţii percep calitatea, serviciile, personalul şi medicul stomatolog.

Cum pot mesajele subtile produce un impact mare?

Oferă zâmbete pacienților

Atât de multe lucruri considerate “mici” pot rezulta o experienţă pozitivă sau negativă, - un salut cald şi prietenos, consideraţie pentru programarea precisă, simplificarea unei o proceduri aparent complicate, etc., au efect asupra modului în care pacienţii percep calitatea, serviciile, personalul şi medicul stomatolog.
De exemplu, pacienţii sau personalul cabinetului nu vor aprecia dacă apare o alunecare în programări. Este un lucru esenţial ca persoana care răspunde de coordonarea programărilor să ştie să aprecieze cât timp este necesar pentru diferite proceduri, să ia în considerare timpul alocat înregistrări, completări fişelor medicale sau controlul de igienă.
Aceste activităţi să fie realizate convenabil medicului pentru a nu răpii din timpul tratamentului sau nici decum să fie făcute ulterior. Acest lucru chiar dacă necesită ajustări de timp la început, îmbunătăţesc semnificativ eficienţa.
Mai mult de atât, acordaţi o atenţie ridicată lucrurilor aparent nesemnificative, oferiţi pacienţilor, în special zâmbete. Dacă Simona, fata de la recepţie, poate oferii un zâmbet fermecător şi spune pacientului că Dr. Georgescu este medicul care îl va consulta şi că este unul dintre cei mai buni, atunci acest lucru va avea un impact absolut pozitiv în vânzarea planului de tratament. Mai mult de atât, acesta va consolida angajamentul echipei faţă de cabinetul stomatologic.
Cel mai important însă este, să transformaţi perioada de tratament într-o experienţă plăcută şi uşoară. Pacienţii te iubesc, ei iubesc echipa de stomatologi, au încredere în recomandările tale, însă se tem de preţul care va trebui plătit. Elimină această frică şi simplifică procesul. Oferă opţiunea şi analizează împreună cu pacientul plata integrală oferind un discount sau în rate. Da, până la urmă el va trebui să plătească pentru serviciul primit, însă va beneficia de tratamentul necesar şi medicul stomatolog îşi va primii bani. Tot ce trebuie să spui este: “Cum sună să - achitaţi în 12 luni, fără dobândă?” şi ei sunt, de obicei, încântaţi să urmeze recomandările tale.
Ca final, probabil scopul tău nu este să dispari după 6 luni, deci foloseşte-ti numele în faţa pacienţilor. Trimite-le felicitări pentru ziua de naştere, înştiinţări, rechemări la control periodic sau diferite articole, reţete, etc. Aceste informaţii comunicate pot deveni un produs personal care ajută la o mai bună comunicare, ele sunt convenabile, eficiente şi ajută să vă construiţi relaţii pozitive pe termen lung, cu toţi pacienţii cabinetului.

De ce dROOT? Motivul #42

Fără contracte pe termen lung

dROOT este cu siguranţă lider, atunci când vine vorba de programe stomatologice Online. Facem noi primul pas de a dezvălui bârfele celor care vorbesc în necunoştinţă sau doresc ca lucrurile să nu intre în normalitate. În articolele noastre precedente am mai discutat pe acest subiect, și acum am mai găsit unul, revoltător, un lucru stupid despre ceea ce spun oameni neinformaţi sau răuvoitori despre tehnologia Online.

Încearcă dROOT gratuit!
Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!

“Odată ce ţi-ai pus datele pe internet nu mai poţi face pasul înapoi.”
Veţi auzi această frază destul de des de la necredincioşi. Vor spune că odată ce ai trecut Online nu vei putea recupera datele tale şi vei fi legat pe veci de dROOT.
Având în vedere serviciul oferit, cu toate avantajele şi beneficiile primite în administrarea cabinetului, “legat pe veci” nu sună aşa de rău. Dar nimeni nu doreşte să te lege sau să te blocheze. Chiar din contră, esenţa programelor Online este Libertatea.
Cu dROOT poţi renunţa la contractul semnat. De fapt, abonamentul lunar înseamnă că urmărim permanent să mulţumim clienţi noştri şi nu putem considera acesta ca un lucru îndeplinit de la sine. Tratăm clienţi noştri în aşa fel, că odată ce au schimbat pe dROOT, să dorească să rămână.
Dacă totuşi veți decide să ne părăsiți, vom fi cu adevărat trişti. Însă vom face totul pentru a vă lăsa să plecaţi cât mai uşor posibil. De ce? Pentru că credem că vă veţi întoarce la un moment dat. Nu vă închidem uşa definitiv!
Poţi afla mai multe despre avantajele tehnologiei Cloud prin chat de pe site, prin telefon cu unul din consultanţi la nr. +40 365 441 611 sau de pe website.

Last blogs

Promoție de sărbători cu cadou surpriză
Promoție de sărbători cu cadou surpriză

CLick! CLick! CLick! Cam așa sună atunci când te hotărești să devii partenerul nostru în domeniu!

dROOT - într-un cuvânt, ProFeSionaLism
dROOT - într-un cuvânt, ProFeSionaLism

Ești medic sau student, ne place orice variantă ne oferi. Te interesează pacientul?! Pe asta ne bazăm și noi. Ca urmare Te ajutăm să rămâi concentrat doar pe activitatea Ta profesională, în timp ce noi, furnicile de la dROOT, vom gestiona partea de management.

Viitorul algoritmelor în stomatologie
Viitorul algoritmelor în stomatologie

În timp ce ai putea să crezi că este doar SCI-FI sau imaginație, Inteligența artificială se observă deja pe orizontul stomatologiei. Administrația medicală, în general este un utilizator natural al acestor aplicații.

Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!
Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!

venim acum în întâmpinarea activității tale profesionale cu o nouă funcționalitate, o grafică parodontală smart, interconectată cu grafica 3D al pacientului.

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă
Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Administratorul unui cabinet stomatologic nu ar trebui să experimenteze fluctuații financiare mari, de la o lună la alta. Ar fi mult mai convenabil să facă analize financiare trimestriale, în loc de cele lunare.

Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis
Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management dROOT, pentru dezvoltarea lor profesională și pentru organizarea activității zilnice

Sigur ești gata să pleci în concediu?
Sigur ești gata să pleci în concediu?

După o muncă asiduă, după sute de pacienți tratați, este timpul pentru un concediu binemeritat. Nisipul sub tălpi și briza mării - sunt cele două lucruri pe care deja parcă le simți tot mai intens, pe minut ce trece, și se apropie data plecării către destinația mult râvnită.

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale