background

Cum influențează cabinetul stomatologic productivitatea?

Cum influențează cabinetul stomatologic productivitatea?

Te-ai gândit vreodată că un cabinet stomatologic, locul unde îți petreci marea parte a zilei și care este un loc cu o influență puternică asupra stării fizice și mentale, îți poate ucide productivitatea?

Cum influențează cabinetul stomatologic productivitatea?

Motiv pentru care:
Companiile inovatoare precum Google, Microsoft sau Apple au creat birouri de tip campus.
Au adus natura sau simțul naturii direct în birouri și au eliminat administrarea bazată pe hârtie.
Chiar dacă tu nu ai posibilitatea de să-ți construi un campus, ai posibilitatea de a-ți transforma sarcinile administrative bazate pe hârtie într-una electronică.

MyDent

Mai multă lumină naturală

​Trebuie să-ți alegi un sediu cu multe ferestre, și/sau să eviți cele care sunt orientate spre Nord. Ori de cate ori ai posibilitatea, alege un perete de sticlă în loc de unul de beton. Instalează iluminare care imită lumina naturală.

Mai multe plante

Amplasează în fiecare spațiu al cabinetului cel puțin o plantă. Pe lângă efectul pozitiv asupra productivității, plantele creează oxigen și relaxează pacientul. Cabinetul devine mai deschis și mai prietenos

 

Paperless office

Țările mai dezvoltate au recunoscut deja cu câteva decenii în urmă această concepție, noi abia acum observăm acest trend global și începem să înțelegem adevărata lui valoare.

Un cabinet stomatologic Paperless, înseamnă utilizarea aproape în exclusivitate al documentelor electronice.
În paralel cu îmbunătățirea fluxului intern de lucru și creșterea veniturilor, această concepție economisește foarte mult timp, care ulterior poate fi folosit pentru alte activități, sau de ce nu relaxare.
Cu un program de management stomatologic cum este dROOT șiaplicația mobilă ale acestuia, trecerea în acest stadiu devine  mult mai simplu, deoarece administrarea totală al cabinetului este preluată de un sistem dedicat.

Productivitate prin comunicare

Comunicarea este cel mai important lucru în stabilirea relaţiei cu pacientul, cu aparţinătorii şi cu ceilalţi membri ai echipei medicale. Relaţia medic-pacient constituie una dintre aspectele fundamentale cu care se ocupă psihologia medicală. În practica medicală comunicarea are şi un rol terapeutic şi uneori ne îndreaptă şi către psihologia medicală.
Gestionarea unor sarcini dificile de rutină cum ar fi înştiinţările şi notificările, nu au fost niciodată mai uşor de rezolvat decât prin modulul de Marketing al software-ului stomatologic dROOT. Printr-o setare generală şi cu ajutorul unui buton simplu de activare poţi înştiinţa pacienţii despre controale periodice, programări; notifica despre o factură sau informaţie medicală; comunica mesaje automate de felicitare, zi de naştere, sărbători sau promoţii ale cabinetului stomatologic.

Demo2


Last blogs

Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!
Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!

venim acum în întâmpinarea activității tale profesionale cu o nouă funcționalitate, o grafică parodontală smart, interconectată cu grafica 3D al pacientului.

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă
Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Administratorul unui cabinet stomatologic nu ar trebui să experimenteze fluctuații financiare mari, de la o lună la alta. Ar fi mult mai convenabil să facă analize financiare trimestriale, în loc de cele lunare.

Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis
Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management dROOT, pentru dezvoltarea lor profesională și pentru organizarea activității zilnice

Sigur ești gata să pleci în concediu?
Sigur ești gata să pleci în concediu?

După o muncă asiduă, după sute de pacienți tratați, este timpul pentru un concediu binemeritat. Nisipul sub tălpi și briza mării - sunt cele două lucruri pe care deja parcă le simți tot mai intens, pe minut ce trece, și se apropie data plecării către destinația mult râvnită.

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.