background

5 instrumente tech pentru a stimula interacțiunea cu pacienții

5 instrumente tech pentru a stimula interacțiunea cu pacienții

Tehnologia nu este doar un trend, aceasta a revoluționat modul în care comunicăm. De la Skype sau Twitter folosit pe calculator sau laptop până la smartphone-uri din ziua de azi, tehnologia face comunicarea mai eficientă, eficace și în unele cazuri instantanee.

5 instrumente tech pentru a stimula interacțiunea cu pacienții

Aceste tehnologii vor îmbunătății comunicarea cu pacienții și vor face cabientul tău stomatologic mai productiv.

Tehnologia nu este doar un trend, aceasta a revoluționat modul în care comunicăm. De la Skype sau Twitter folosit pe calculator sau laptop până la smartphone-uri din ziua de azi, tehnologia face comunicarea mai eficientă, eficace și în unele cazuri instantanee.

În managementul cabinetelor stomatologice, folosirea sistemelor de comunicare cu un marketing potrivit fidelizează pacienţii și aduce o creștere a numărului de pacienţi noi.
Automatizarea proceselor repetative simplifică eforturile depuse de angajaţi. cabinetului stomatologic o unealtă eficientă de marketing, preluând astfel din sarcinile de rutină al personalului, care astfel se poate concentra asupra altor responsabilităţi importante.
Cu aceste obiective în minte, vă recomandăm cinci instrumente tehnologice de marketing, utile cabinetului stomatologic.

1. Sisteme de comunicare Online

Comunicarea Online implică trimiterea de mesaje SMS și email către pacienți. Folosind un sistem automatizat, mesaje de notificare, înștiinţare, felicitare sunt convenabile pacienţilor și eficiente în managementul unui cabinet.
Aceste tipuri de instrumente pot deservi diferite tipuri de comunicare, cum ar fi: înştiinţări, felicitări, notificări, buletine de ştiri, newsletter și diferite promoţii, care pot fi trimise pacienţilor din baza de date în format personalizat. Deseori aceste campanii pot solicita evaluări din partea managerului și la rândul lor rezultate pentru a lua decizii strategice administrative.
În stilul de viață de astăzi, aceste metode au devenit o normă și o metodă standard de contactare.

Află beneficiile comunicării oferită de dROOT!

Cu dROOT poți trimite mesaje personalizate pacienților în format SMS sau EMAIL,
iar despre programările la cabinet pacienții nu vor uita niciodată!

Încearcă dROOT gratis!

2. Evaluare site / analizarea performanței

Majoritatea cabinetelor stomatologice deţin o pagină web, care oferă informaţii pacienţilor despre locaţie, echipă, tratamente, etc. Mulţi dintre administratorii acestora și-au dat seama că site-urile realizate într-un mod profesional sunt un motor puternic pentru atragerea de noi pacienţi. Pentru a afla dacă site-ul este la potenţialul său maxim, consultaţi mecanismele de urmărire a vizitatorilor și de evaluare a acestora.

Cum poti crește eficiența siteului?

De exemplu cu Google Analytics. Google Analytics este un instrument gratuit pentru măsurarea traficului unui site web și tendințele vizitatorilor. De asemenea, poate ajuta la identificarea cuvintelor cheie și strategiilor de marketing, care generează trafic pentru site-ul tău. Tot ce ai nevoie este un cont gratuit Google și un cod de urmărire încorporat în site-ul cabinetului stomatologic.
Încearcă dROOT gratuit!
Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!

3. Înregistrarea apelurilor primite de la pacienți

Marketingul nu se referă doar la publicitate și promovare, ci cuprinde întreaga experiență cu pacienții. Poate cel mai important ar fi primul apel inițial al unui pacient potențial la cabinetul stomatologic.
Aceste apeluri telefonice trebuie tratate cu o atenţie maximă, cu scopul de a deservi pacientul și a beneficia de rezultate care pot fi evaluate.
Personalul de la recepție trebuie să fie instruit corespunzător pentru munca de servicii clienţi, pentru munca de servicii clienţi, să fie o persoană cu aptitudini verbale și de convingere, în caz contrar rezultatele de marketing pot fi diminuate dramatic.
Integrarea unui sistem de management la recepţie pentru o deservire mai lină a fluxului de pacienţi, care administrează activitatea recepţiei si oferă o statistica relevanta, pune administratorul in poziţie de control în care va înţelege mai bine serviciul oferit la primul contact cu pacienţii și în cazurile concrete să ia decizii de îmbunătăţire.

4. Designul site-ului web optimizat pentru mobil

Pacientul din ziua de azi este Online, el caută și se documentează înainte de a suna pentru o primă programare. Va vizita site-ul cabinetului chiar și de pe stradă cu ajutorul telefonului mobil. Un website tradiţional proiectat pentru un desktop sau laptop nu îl va impresiona.
Conform studiului făcut de Pew Internet în 2012, sa ajuns deja la un rezultat impresionant, 31% dintre cei care au căutat informaţii medicale, au făcut-o de pe telefonul mobil. Potrivit site-ului MarketingLand.com, 40% din timpul petrecut pe Internet este realizat de pe dispozitive mobile. În ultimii 2 ani aceste cifre nu au făcut decât să crească și să stabilească trendul bine cunoscut astăzi.
Un site optimizat corespunzător se reconfigurează automat pe baza tipului de dispozitiv de pe care este accesat. O dezvoltare optimizată asigură un site web accesibil tuturor pacienților, indiferent dacă intră de pe un calculator, telefon, tabletă sau orice dispozitiv portabil.
Studiile arată că dacă pacienții potențiali nu pot accesa site-ul unui cabinet stomatologic, ei vor naviga mai departe la site-ul următor, la un alt cabinet stomatologic.

5. Puterea vizuală a filmulețelor

Este un fapt că paginile web atrag vizitatorii cu conținutul vizual.
Popularitatea site-urilor precum YouTube, Facebook, Instagram, Pinterest dovedesc acest lucru. Postarea filmulețelor pe site-ul cabinetului și pe profilul din "social media" este un mod grozav de a fi conectat cu pacienții. Ca informaţie de culise, filmulețele de asemenea iau preferință algoritmică la Google pentru conținuturi proaspete, relevante. Astfel filmulețele pot ajuta ca site-ul să se încadreze într-o poziție superioara în căutări.
Bazat pe simplul fapt că YouTube este proprietatea Google, videoclipurile cabinetului stomatologic postate prin acesta beneficiază de avantaje!

Cum te poti folosi cel mai ușor de avanatajele oferite de filmuleţe?

Crearea filmulețelor nu trebuie să fie dificil sau scump. Telefoane de azi și camerele video portabile sunt perfecte pentru filmări rapide și încărcarea lor pe Internet este si mai simplu. Videoclipurile filmate să fie scurte de 1 sau 2 minute în care puteți prezenta cabinetul stomatologic, medicii si membrii echipei, precum și serviciile oferite, instrucțiunile post-îngrijire și chiar unele păreri ale pacienţilor.
Acest lucru simplu pot face diferența dintre concurență, iar pacienţii te-ar putea considera mai simpatic.

Integrarea tehnologiei în cultura cabinetelor stomatologice

Marketingul îmbrățișat de tehnologie poate fi un mare atu în dezvoltarea și creșterea cabinetului, ajută la îmbunătățirea managmentului, optimizarea cheltuielilor și creșterea oportunităților de a interacționa cu pacienții potențiali și actuali.

Last blogs

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.

Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management
Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management

Bună ziua, Toată lumea își dorește o rețetă sigură care să garanteze succesul cabinetului medical, probabil şi TU. Da, ….şi noi am dori să avem o astfel de rețetă! Din păcate, nu te putem ajuta, pentru că nu a descoperit încă nimeni o astfel de rețetă GARANTATĂ. Însă cunoaştem câteva unelte care ar trebui să te ajute atunci, când îţi prepari propria ta strategie, pentru ca afacerea să înregistreze creștere și pacienţi mulţumiţi, care la rândul lor să-ţi aducă alți pacienţi.

Întrebări frecvente dROOT
Întrebări frecvente dROOT

Bună ziua! Dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim este: "Sunt utilizator dROOT, ce dispozitive îmi recomandaţi pentru folosirea programului?" Răspunsul nu poate fi una concretă pentru că depinde de mai multe aspecte, și poate fi diferită de la caz la caz.

Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă
Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă

Salut, există trei lucruri importante în comunicarea cu pacienţii prin programul stomatologic dROOT

Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit
Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit

Dacă îți rezervi câteva minute să citești testimonialele dROOT, vei observa că majoritatea clienților noștri menționează că programul este de încredere şi ușor de folosit. Dar de ce dROOT este mai ușor de folosit şi mai stabil decât alte sisteme? Concluzia este că sunt două lucruri care fac diferența şi transformă dROOT într-un sistem “robust si ușor de folosit”