background

5 instrumente tech pentru a stimula interacțiunea cu pacienții

5 instrumente tech pentru a stimula interacțiunea cu pacienții

Tehnologia nu este doar un trend, aceasta a revoluționat modul în care comunicăm. De la Skype sau Twitter folosit pe calculator sau laptop până la smartphone-uri din ziua de azi, tehnologia face comunicarea mai eficientă, eficace și în unele cazuri instantanee.

5 instrumente tech pentru a stimula interacțiunea cu pacienții

Aceste tehnologii vor îmbunătății comunicarea cu pacienții și vor face cabientul tău stomatologic mai productiv.

Tehnologia nu este doar un trend, aceasta a revoluționat modul în care comunicăm. De la Skype sau Twitter folosit pe calculator sau laptop până la smartphone-uri din ziua de azi, tehnologia face comunicarea mai eficientă, eficace și în unele cazuri instantanee.

În managementul cabinetelor stomatologice, folosirea sistemelor de comunicare cu un marketing potrivit fidelizează pacienţii și aduce o creștere a numărului de pacienţi noi.
Automatizarea proceselor repetative simplifică eforturile depuse de angajaţi. cabinetului stomatologic o unealtă eficientă de marketing, preluând astfel din sarcinile de rutină al personalului, care astfel se poate concentra asupra altor responsabilităţi importante.
Cu aceste obiective în minte, vă recomandăm cinci instrumente tehnologice de marketing, utile cabinetului stomatologic.

1. Sisteme de comunicare Online

Comunicarea Online implică trimiterea de mesaje SMS și email către pacienți. Folosind un sistem automatizat, mesaje de notificare, înștiinţare, felicitare sunt convenabile pacienţilor și eficiente în managementul unui cabinet.
Aceste tipuri de instrumente pot deservi diferite tipuri de comunicare, cum ar fi: înştiinţări, felicitări, notificări, buletine de ştiri, newsletter și diferite promoţii, care pot fi trimise pacienţilor din baza de date în format personalizat. Deseori aceste campanii pot solicita evaluări din partea managerului și la rândul lor rezultate pentru a lua decizii strategice administrative.
În stilul de viață de astăzi, aceste metode au devenit o normă și o metodă standard de contactare.

Află beneficiile comunicării oferită de dROOT!

Cu dROOT poți trimite mesaje personalizate pacienților în format SMS sau EMAIL,
iar despre programările la cabinet pacienții nu vor uita niciodată!

Încearcă dROOT gratis!

2. Evaluare site / analizarea performanței

Majoritatea cabinetelor stomatologice deţin o pagină web, care oferă informaţii pacienţilor despre locaţie, echipă, tratamente, etc. Mulţi dintre administratorii acestora și-au dat seama că site-urile realizate într-un mod profesional sunt un motor puternic pentru atragerea de noi pacienţi. Pentru a afla dacă site-ul este la potenţialul său maxim, consultaţi mecanismele de urmărire a vizitatorilor și de evaluare a acestora.

Cum poti crește eficiența siteului?

De exemplu cu Google Analytics. Google Analytics este un instrument gratuit pentru măsurarea traficului unui site web și tendințele vizitatorilor. De asemenea, poate ajuta la identificarea cuvintelor cheie și strategiilor de marketing, care generează trafic pentru site-ul tău. Tot ce ai nevoie este un cont gratuit Google și un cod de urmărire încorporat în site-ul cabinetului stomatologic.
Încearcă dROOT gratuit!
Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!

3. Înregistrarea apelurilor primite de la pacienți

Marketingul nu se referă doar la publicitate și promovare, ci cuprinde întreaga experiență cu pacienții. Poate cel mai important ar fi primul apel inițial al unui pacient potențial la cabinetul stomatologic.
Aceste apeluri telefonice trebuie tratate cu o atenţie maximă, cu scopul de a deservi pacientul și a beneficia de rezultate care pot fi evaluate.
Personalul de la recepție trebuie să fie instruit corespunzător pentru munca de servicii clienţi, pentru munca de servicii clienţi, să fie o persoană cu aptitudini verbale și de convingere, în caz contrar rezultatele de marketing pot fi diminuate dramatic.
Integrarea unui sistem de management la recepţie pentru o deservire mai lină a fluxului de pacienţi, care administrează activitatea recepţiei si oferă o statistica relevanta, pune administratorul in poziţie de control în care va înţelege mai bine serviciul oferit la primul contact cu pacienţii și în cazurile concrete să ia decizii de îmbunătăţire.

4. Designul site-ului web optimizat pentru mobil

Pacientul din ziua de azi este Online, el caută și se documentează înainte de a suna pentru o primă programare. Va vizita site-ul cabinetului chiar și de pe stradă cu ajutorul telefonului mobil. Un website tradiţional proiectat pentru un desktop sau laptop nu îl va impresiona.
Conform studiului făcut de Pew Internet în 2012, sa ajuns deja la un rezultat impresionant, 31% dintre cei care au căutat informaţii medicale, au făcut-o de pe telefonul mobil. Potrivit site-ului MarketingLand.com, 40% din timpul petrecut pe Internet este realizat de pe dispozitive mobile. În ultimii 2 ani aceste cifre nu au făcut decât să crească și să stabilească trendul bine cunoscut astăzi.
Un site optimizat corespunzător se reconfigurează automat pe baza tipului de dispozitiv de pe care este accesat. O dezvoltare optimizată asigură un site web accesibil tuturor pacienților, indiferent dacă intră de pe un calculator, telefon, tabletă sau orice dispozitiv portabil.
Studiile arată că dacă pacienții potențiali nu pot accesa site-ul unui cabinet stomatologic, ei vor naviga mai departe la site-ul următor, la un alt cabinet stomatologic.

5. Puterea vizuală a filmulețelor

Este un fapt că paginile web atrag vizitatorii cu conținutul vizual.
Popularitatea site-urilor precum YouTube, Facebook, Instagram, Pinterest dovedesc acest lucru. Postarea filmulețelor pe site-ul cabinetului și pe profilul din "social media" este un mod grozav de a fi conectat cu pacienții. Ca informaţie de culise, filmulețele de asemenea iau preferință algoritmică la Google pentru conținuturi proaspete, relevante. Astfel filmulețele pot ajuta ca site-ul să se încadreze într-o poziție superioara în căutări.
Bazat pe simplul fapt că YouTube este proprietatea Google, videoclipurile cabinetului stomatologic postate prin acesta beneficiază de avantaje!

Cum te poti folosi cel mai ușor de avanatajele oferite de filmuleţe?

Crearea filmulețelor nu trebuie să fie dificil sau scump. Telefoane de azi și camerele video portabile sunt perfecte pentru filmări rapide și încărcarea lor pe Internet este si mai simplu. Videoclipurile filmate să fie scurte de 1 sau 2 minute în care puteți prezenta cabinetul stomatologic, medicii si membrii echipei, precum și serviciile oferite, instrucțiunile post-îngrijire și chiar unele păreri ale pacienţilor.
Acest lucru simplu pot face diferența dintre concurență, iar pacienţii te-ar putea considera mai simpatic.

Integrarea tehnologiei în cultura cabinetelor stomatologice

Marketingul îmbrățișat de tehnologie poate fi un mare atu în dezvoltarea și creșterea cabinetului, ajută la îmbunătățirea managmentului, optimizarea cheltuielilor și creșterea oportunităților de a interacționa cu pacienții potențiali și actuali.