background

5 idei pentru 2017 în construirea brand-ului stomatologic Online

5 idei pentru 2017 în construirea brand-ului stomatologic Online

Există mai multe motive pentru care în 2017 ar trebui să rezolvi problema brand-ului cabinetului tău. Probabil cel mai important motiv este lumea digitalizată în care trăim, unde oamenii caută informații despre cineva sau despre ceva prin intemediul Internetului. Ce va găsi astăzi un pacient dacă caută după tine sau cabinetul tău? Cât de rapid este calea spre informațiile despre cabinetul sau personalul tău? Cum ai putea să ajuți un pacient să te găsească mai ușor și mai rapid? Avem câteva idei

5 idei pentru 2017 în construirea brand-ului stomatologic Online

Există mai multe motive pentru care în 2017 ar trebui să rezolvi problema brand-ului cabinetului tău. Probabil cel mai important motiv este lumea digitalizată în care trăim, unde oamenii caută informații despre cineva sau despre ceva prin intemediul Internetului.
Ce va găsi astăzi un pacient dacă caută după tine sau cabinetul tău? Cât de rapid este calea spre informațiile despre cabinetul sau personalul tău? Cum ai putea să ajuți un pacient să te găsească mai ușor și mai rapid? Avem câteva idei pentru tine, citește mai jos! Construirea unui brand personal pentru un cabinet stomatologic, nu este atât de complicat pe cât pare.
Noi îți oferim 5 unelte de bază pentru ați ușura pașii spre transformare:

1. Definește brand-ul tău

Cea mai dificilă problemă în formarea unui brand este simplul fapt de a-l defini, după care să-l faci cunoscut.
Este important să faci public informațiile despre existența, abilitățile tale, valorile adevărate, cunoștințele și experiența ta profesională. Menționează despre talentul tău unic și exprimă-ți punctul de vedere.
Scopul tău primar este de a exista în domeniul virtual , după care să te evidențiezi față de concurență. Definirea imaginii tale are un rol important în prezentarea celor mai bune oferte ale cabinetului tău stomatologic.

2. Deține o pagină de prezentare

Pagina web al cabinetului este important, pentru că stimulează și dezvoltă afacerea ta, este calea cea mai ușoară de ofertare către pacienți. Crește credibilitatea, potențialul și vizibilitatea activității tale. Este spațiul de comunicare cu vizitatorii sau pacienții.
Diferențierea paginii tale de alte pagini similare, constă în acele cuvinte-cheie pe care le folosești. Cel mai important cuvânt cheie este numele tău și al cabinetului, aceste cuvinte sunt investițiile tale cele mai sigure, pentru că după ele te vor identifica pacienții și te vor găsi rapid.
Mai poți crea și un nume de domain (numele paginii tale web) care să fie ușor de recunoscut și să facă legatură cu tine și cabinetul tău.

3. Alege cel mai eficient mod de comunicare

Cu ajutorul rețelelor de socializare poți să-ți definești activitatea și personalul tău. Este important să-ți faci planuri mari de viitor , însă astăzi trebuie să lucrezi cu ceea ce deja ai, din moment ce acesta te definește autentic!
În continuare, da, ar trebui să ai o strategie pentru a-ți construi brand-ul. Analizează și cunoaște modul în care ești perceput și ceea ce exprimă brand-ul tău actual, după care alege strategia cea mai bună cu acel conținut care te reprezintă.
Spre deosebire de alte rețele de socializare, Facebook îți permite să te exprimi liber. Profită de acest lucru și lasă că pacienții să-ți cunoască opiniile personale, acele lucruri de care îți pasă, împărtășește părerile tale despre noutățile cabinetului. Tot aici poți posta articolele sau mesajele cu care vrei să te identifici. Aceste activități ar trebui să promoveze imaginea și activitatea ta.
Consultarea părerilor pe rețelele de socializare este la fel de important precum postările!

Încearcă dROOT gratuit!
Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!

4. Fii consecvent

Este esențial că prezența Online a unui cabinet medical să conțină toate elementele cognitive care câștigă încrederea pacientului.
Existența pe rețelele de socializare nu este suficient, încrederea pacienților este indispensabil și reprezintă existența pe termen lung în piața stomatologiei.
Oferă atenție emoțiilor. Oamenii sunt prin natura lor emoționali, deciziile emoționale sunt primare. Un mesaj emoțional însoțit de unul logic, îți oferă avantajul acceptului planului de tratament .
Nevoile pacienților solicită atenția ta. În loc să te gândești la ce vrei să le spui, mai bine gândește-te la ce vor ei să audă!

5. Fii mai disponibil

Un management medical profesional înseamnă, pe lângă a fi un bun stomatolog cu educație medicală, o creștere a calității actului medical! De exemplu folosirea unui sistem de management medical . Chiar dacă astăzi încă mulți afirmă greșit, că utilizarea acestor programe prelungește timpul consultațiilor, aceste programe reduc și simplifică timpul administrativ , cresc precizia diagnosticului, documentarea medicală și încrederea pacientului.
Nu este suficient să ai un management al timpului bine funcțional, este important să deții un software specializat pentru sistematizare și evidență pacienților precum este dROOT.
dROOT este un program bazat pe o tehnologie Online , cu o extensie mobilă concepută pentru un stil de viață flexibilă. Pentru un stomatolog, o aplicație sau un sistem de management stabil și robust, permite, nu doar o gestionare ci și o evidență clară a datelor medicale și fișcale, dar și creșterea timpului disponibil, care poate fi oferit pacienților sau folosit în scopurilor personale.

Last blogs

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.

Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management
Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management

Bună ziua, Toată lumea își dorește o rețetă sigură care să garanteze succesul cabinetului medical, probabil şi TU. Da, ….şi noi am dori să avem o astfel de rețetă! Din păcate, nu te putem ajuta, pentru că nu a descoperit încă nimeni o astfel de rețetă GARANTATĂ. Însă cunoaştem câteva unelte care ar trebui să te ajute atunci, când îţi prepari propria ta strategie, pentru ca afacerea să înregistreze creștere și pacienţi mulţumiţi, care la rândul lor să-ţi aducă alți pacienţi.

Întrebări frecvente dROOT
Întrebări frecvente dROOT

Bună ziua! Dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim este: "Sunt utilizator dROOT, ce dispozitive îmi recomandaţi pentru folosirea programului?" Răspunsul nu poate fi una concretă pentru că depinde de mai multe aspecte, și poate fi diferită de la caz la caz.

Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă
Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă

Salut, există trei lucruri importante în comunicarea cu pacienţii prin programul stomatologic dROOT

Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit
Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit

Dacă îți rezervi câteva minute să citești testimonialele dROOT, vei observa că majoritatea clienților noștri menționează că programul este de încredere şi ușor de folosit. Dar de ce dROOT este mai ușor de folosit şi mai stabil decât alte sisteme? Concluzia este că sunt două lucruri care fac diferența şi transformă dROOT într-un sistem “robust si ușor de folosit”