background

5 factori de stres și soluții de remediere în managementul cabinetelor stomatologice

5 factori de stres și soluții de remediere în managementul cabinetelor stomatologice

5 factori de stres și soluții de remediere în managementul cabinetelor stomatologice

Unele lucruri în viață sunt ușoare, însă managementul unui cabinet stomatologic nu este.

Cabinetele stomatologice, cât și personalul medical, alocă prea mult timp pentru:

  • Evidența pacienților și rechemarea lor la control periodic
  • Programare și reprogramare care să corespundă atât pacientului cât și medicului
  • Colectarea și corelarea datelor într-un mod centralizat, din mai multe surse (agenda, e-mail, dosare arhivate, etc.)
  • Calcul de salarii medici, în funcție de procentaj, materiale, cost laborator, încasări

În cursul a celor peste 10 ani de activitate în industria inovației managementului digital, am învățat multe despre provocările comune cu care se confruntă administrația cabinetelor stomatologice și cunoaștem soluția pentru ameliorare și/sau remediere totală.

Apeluri telefonice continue la front desk

La un moment dat crezi că ar trebui să angajezi o persoană cu normă întreagă, doar pentru a răspunde exclusiv la telefoane și mesaje?! Parcă durează o veșnicie să suni fiecare pacient pentru confirmarea programării sau reprogramare. Asistenta sau recepționera este permanent ocupată, are pacientul la telefon, căutând loc disponibil în agenda medicului, timp în care pacientul calculează cât durează drumul de la muncă la cabinet și grădiniță.

Pentru organizarea eficientă al programului de lucru:

  • Creează programările pe o agendă dedicată, în funcție de: medic / scaun / proceduri / interval de timp alocat / etc. printr-un singur click.
  • Automatizează notificarea pacientului și statusului programării.
  • Blochează intervalul pentru pauza de masă al medicului, pentru odihnă și resetare. Va creste eficiența generală.
  • Analizează opțiunea de “autosolicitare” programare. Pune disponibil pe pagină de web al cabinetului o astfel de soluție.

Server/calculator blocat... Din nou

Nu există nici o întrerupere mai gravă, decât atunci când nu-ți funcționează sistemul. Problema poate fi că ai apăsat butonul “Actualizează mai târziu” la unul din programele de securitate(?!) și astfel faci o pauză generală al cabinetului, timp în care suni la tehnicianul IT.

O modalitate de a evita acest factor de stres, este un angajat permanent, responsabil cu întreținerea calculatoarelor disponibile. Utilizează dispozitive compatibile, actualizează programele și asigură-te că ai o securitate care te poate ferii de orice atac cibernetic. Însă acest lucru este adesea o sarcină imposibilă.

Investiția într-un sistem de management bazat pe tehnologia Cloud, te poate salva de aceste dureri de cap. Un program adevărat, este actualizat continuu, atât platforma cât și securitatea. …fără ca tu să faci ceva.

Rapoarte cu date lipsă

Ca antreprenor și administrator, menținerea afacerii tale în creștere este gândul care te preocupă zilnic. Însă datele privind activitatea sunt dificil de extrase, în lipsa căruia gândirea pasului următor este doar o încercare oarbă.

dROOT oferă un modul destinat administratorul, unde sunt prelucrate datele cele mai importante în managementul cabinetului stomatologic.

Rapoartele noastre, personalizabile, iți pot arăta tot ce ai nevoie pentru ca afacerea ta să fie profitabilă, analizând:

  • Informații financiare (valorile tratamentelor, încasări, avans, rest de plată, etc.)
  • Salarizare, pentru a calcula exact renumerația medicilor colaboratori.
  • Situația planurilor de tratament (propuse, acceptate, refuzate), în baza căruia să optimizezi politica de preț și servicii.

Hârtie, hârtie și mai multă hârtie

Este secolul 21. E timpul să eliminăm hârtia din administrația medicală.

Hârtia va încetinii personalul. Reintroducerea datelor și în calculator este ineficientă și poate crea greșeli costisitoare. Dar cel mai râu dintre toate, este că hârtia este vulnerabilă, greu de arhivat și depozitat, ineficient de prelucrat și interpretat.

În câteva minute datele pacientului ar putea dispărea.

Dacă nu ai trecut încă de la administrația pe hârtie la cea digitală, acum este momentul. Atunci când pacientul poate completa formulare și semna electronic, se reduce timpul de așteptare în sala de tratament și contactul fizic cu personalul de la recepție – ambele vitale în lumea actuală.

Desigur, este mai bine și pentru mediul înconjurător!

Recenzii minunate din partea pacienților

Evaluările clienților pot fi complicate (..) pentru orice afacere, dar în special pentru cabinetele stomatologice, care își caută pacienți noi și se bazează pe recomandările de la om la om sau căutări pe Google.

Să recunoaștem, cabinetul stomatologului nu este, de obicei, pe primul loc în lista preferințelor. Cabinetele moderne acordă o atenție sporită experienței pacientului. Analizează traseul pacientului de la programare, la sosirea în cabinet, educare și instruire până la facturare.

Iată câteva lucruri pe care le poți implementa pentru a îmbunătății experiența pacientului:

  • Automatizare: implementează automatizarea în procesul de programare (disponibilitatea informației la fiecare membru medical, automatizarea mesajelor de notificare, vizualizarea instantă al răspunsurilor)
  • Începe întocmirea documentație din timp: Implică pacientul în completarea electronică al fiselor și chestionarelor, (chiar de acasă prin aplicația MyDent), pentru a reduce timpul petrecut în sala de așteptare.
  • Personalizează experiența: dacă ai monitoare disponibile, permite pacientului să-și aleagă ce dorește sa vizioneze. (Procedura medicală live, întocmirea planului de tratament pe 3D, sau emisiunea lui preferată).
  • Elimină stresul generat de cabinetul stomatologic: Oferă-i căști pentru reducerea zgomotului, astfel încât să asculte muzică liniștitoare.
  • Oferă educație: Oferă personalului timp să stea cu pacientul și să-l educe cu privire la serviciile de care are nevoie și de ce sunt acestea importante pentru sănătatea lui generală.

Soluția pentru gestionarea factorilor de stres din cabinetul tău stomatologic

dROOT

Managementul cabinetelor stomatologice este plin de procese dificile și proaste. Din fericire dROOT te poate ajuta să învingi acești factori de stres.

Platforma noastră îți oferă control asupra experienței pacientului. Automatizează procesul de programare și comunicare, construiește încredere, simplifică întocmirea de documente fiscale și situația încasărilor. Cea mai bună veste este că dROOT devine elementul central al cabinetului, se va interconecta cu dispozitivele și perifericele pe care le deții, se sincronizează cu pagina ta web, contul Google, casa de marcat și semnătura electronică.

Știm că managementul cabinetului stomatologic nu este întotdeauna simplă, însă noi avem misiunea de a o îmbunătății. Cu soluții moderne pentru provocările de rutină, dROOT realizează programarea, documentația medicală, facturarea, implica pacientul în colectarea datelor, primește și arhivează radiografii și este disponibil pentru fiecare membru al echipei medicale, astfel încât tu să te poți concentra doar la pacientul tău.

Ești gata să vezi cum dROOT poate eficientiza, consolida și asigura fluxul lin al managementului cabinetului?

Dă click aici și cere un demo personalizat. Îl poți încerca 7 zile gratuit, timp în care ai și suport tehnic nelimitat din partea noastră.

Cere prezentare