background

Transferul administrării cabinetului Online

Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Transferul administrării cabinetului Online

Care sunt acele aspecte care prezintă această tranziție ca fiind înfricoșătoare?
Schimbarea
Sarcinile zilnice într-un cabinet pot părea că nu se schimbă prea des, ai adoptat o rutină de lucru şi te-ai obișnuit cu soluțiile tale. Administrarea cabinetului este într-o zonă de confort şi o schimbare în acest sens te forțează să ieși din ea. Gândul că informații medicale, radiografii ale pacienților vor fi încărcate Online, îți oferă senzația că te întinzi mai mult decât plapuma ta “securizată”
- “Așa am făcut întotdeauna, aici avem dulapul cu dosarele, ordonate după nume. Iată şi recepționera, Paula, care completează fişele pacienților”
Paula este angajată cu 2500 de Lei pe lună (+contribuții), scormonește din greu pentru a ţine la zi o evidenţă corectă, mai mult, sa redus semnificativ posibilitatea ei de a efectua activitatea de frontdesk.
Transferul administrării Online poate reduce sau chiar elimina ineficienţa şi cheltuielile administrative
Dacă îți dorești un cabinet modern, la nivelul secolului XXI, cu o administrare bazată pe fişe de hârtie sau un program învechit, nu o poți face! Chiar dacă există ezitare din partea administratorului sau rezistenţă din partea personalului, o platformă de management Online, cu toate funcționalitățile disponibile, va deservii şi ușura munca întregii echipe medicale – de la recepție, asistente, medici până la administrator.
dROOT, software inteligent/echipa rebelă
Cu implementarea sistemului de management dROOT, vei beneficia de tot suportul tehnic oferit de noi şi instruirea personalului. Constatăm o evoluție rapidă la nivel administrativ, eficienţă, documentare medicală şi comunicare. Viața medicilor şi personalului auxiliar a devenit mai simplu şi mai transparent.
Suntem aici pentru a te ajuta 27/7 în fiecare zi a anului
Te ținem de mână la primi pași, ca în cele din urmă să putem avansa împreună. dROOT este un program ușor de învățat şi o să surprinzi personalul tău sceptic, cu ușurința cu care vor realizezi mai mult într-un timp mai scurt. La un moment dat vor începe să iubească noul sistem. După ce realizează că au mai mult timp pentru pacienți, devin utilizatori dROOT entuziaști.
Pierderea datelor pacienților
Fără un calculator sau server care se poate strica sau învechii sau fără un dulap cu dosare fără o valoare acceptabilă din punct de vedere informatic, transferul administrări Online are costuri mult mai reduse. Nu trebuie să depinzi de o firmă IT care să implementeze şi să facă salvări de siguranță.
dROOT este o soluție simplă, un program robust bazat pe o tehnologie avansată
La fel de important de reținut este şi faptul că suportul nostru tehnic include şi servicii de preluare bază de date. Dacă utilizezi deja un program, nu trebuie să pierzi datele din vechiul sistem, ele pot fi convertite şi te asigurăm că poți continua afacerea ca de obicei.
Este relaxant faptul că poți cumpăra un program de la experți şi un suport tehnic care să te ghideze prin procesele de configurare, implementare şi întreținere
O să vezi rezultatele îndată ce ai implementat dROOT. Datorită proceselor raționalizate, vei face mai puține clickuri, vei întâlni pagini ordonate logic, date corelate şi mai mulți pacienți care vin la tine cu plăcere. Afacerea ta va înregistra şi economii semnificative. Cu dROOT poți accesa datele pacienților tăi de oriunde din lume doar cu o conexiune la internet şi un Browser.
Noi ne privim ca un partener de viață pentru afacerea ta. Nu vrem să ne facem dispăruți după implementare şi instruire, vrem să te ajutăm să dezvolți modul de administrare şi să-ţi atingi obiectivele oricare ar fi acestea.
dROOT
Ai o administrare eficientă?
Găseşte răspunsurile la 3 întrebări elementare cu privire la afacerea ta în 2018:
  • Câți pacienți ai avut?
  • În ce valoare ai făcut încasări?
  • Câți pacienți ar trebui rechemați la control periodic în ianuarie?
Dacă nu reușești să afli aceste răspunsul în 10 minute, ai nevoie de o schimbare!
Din 7 ianuarie 2019 îți stăm la dispoziție pentru a te ghida cu primi pași în administrarea digitală.
Echipa dROOT îţi urează un CRĂCIUN FERICIT!

Last blogs

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.