background

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office?
Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa deții un acord GDPR semnat de pacienți.
Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești.
Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârtii şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.
În primul rând, trebuie să deții o tabletă pentru semnătură electronică
Signotech device
Semnătura şi semnarea documentelor reprezintă probabil motivul principal pentru care listezi şi faci copii după hârtii.
Chestionare generale, acorduri planuri de tratament, toate sunt documente care necesită semnătura pacientului, însă este mult mai ușor de semnat dacă dispui de o semnătură biometric electronică.
După completarea chestionarului sau acceptul pacientului privind planul de tratament, documentul medical poate fi semnat instant, fără a mai lista hârtia, trebuie să deții o tabletă pentru semnătură electronică.
Dacă te gândești că ești depășit cu aceste informații tehnice şi că medic nu ar trebui să se ocupe cu ea, probabil ai dreptate. Tu ar trebui să profesezi ca medic şi nu ca informatician, lasă în grija sistemelor dedicate aceste procese şi beneficiază doar de administrarea simplificată.
Pe scurt, semnăturile electronice sunt soluții la îndemână şi folosite cu eficienţă. Ele sunt utile pentru a te scăpa de hârtii şi de durerea de cap atunci când trebuie sa listezi să scanezi şi să stochezi dosare întregi.
Probabil ai nevoie şi de un scanner
Dea-lungul anilor ai acumulat fişele medicale ale pacienților, care stau acum în dosare, într-un dulap din colţ.
Probabil ai nevoie de spaţiu şi ai vrea să nu pierzi aceste informații. Soluția ar fi digitalizarea şi atașarea la fișa electronică al pacientului.
Aplicațiile mobile sunt o cerință de bază ale sistemelor de management stomatologic.
Chiar dacă deții o aplicație mobilă dedicată, fotografierea cu telefonul şi atașarea pozei la pacient, nu este o soluție adoptată într-un procedeu intens şi de volum.
În loc să-ţi amorțească mâna ținând telefonul deasupra hârtiilor, achiziționează un scanner. Există astăzi modele care permit scanarea a mai multor documente dintr-un singur proces. Înregistrează datele de bază ale pacientul în sistemul de management şi atașează toată documentația scanată acestuia şi continuă cu următorul...
Probabil ajungem iarăși la gândurile în care te întrebi cum o să fac toate acestea?!
Da, este un proces complex şi necesită o soluție informatică interconectată. Dar ca să fiu mai explicit şi pe înțeles, tot acest proces de digitalizare este asigurat de sistemul de management stomatologic dROOT şi contul tău Google Drive.
Sync dROOT with Google Drive
Documente scanate, sau ulterior semnate electronic, trebuie salvate undeva în siguranță şi cu acces ușor la ele. Ai putea să le păstrezi într-un folder pe calculatorul tău, însă acesta nu va rezolva mare lucru.
dROOT a implementat modulul “Documente” care este ușa de acces şi soluția de corelare al datelor pacientului cu documentele arhivate în Google Drive. Astfel acest modul organizează documentele tale, permite accesul instant la datele pacienților şi pune disponibil informațiile pentru echipa cabinetului.
Găsește stilul de lucru care ţi se potrivește cel mai bine.
Singura întrebare rămâne, ce vei face cu hârtiile acumulate şi fără valoare?

Last blogs

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.