background

Percepția pacienților după COVID-19

Percepția pacienților după COVID-19

Pe măsura ce ai redeschis cabinetul, după izolarea COVID-19, cunoști cu adevărat percepția pacientul privind vizita la stomatolog?

Percepția pacienților după COVID-19

În general vorbind, vizita la stomatolog nu a fost niciodată pe primul loc în lista priorităților. Odată cu introducerea stării de urgență, a mai apărut și o „scuză plauzibilă”. Hmm. … serios? Este vorba doar de atât, o retorică(?) .. sau realitatea este ceva cu totul diferit?
Pe măsură ce sistemul repornește, sunt luate în calcul diferite moduri de a realiza: triajul, evaluarea riscurilor, procesul de documentare, noile protocoale – atât pentru siguranța pacientului cât și al personalului.
Dacă ceva sa schimbat în status quo-ul cabinetelor, acela este cu siguranță alinierea la noile reglementări. Așadar când pacientul intră pe ușă, primul lucru care se gândește, este siguranța - aerul inspirat, contactul cu suprafețele, acele lucruri care fac parte din procesul de documentare, administrare și tratament. Și să recunoaștem, cabinetele stomatologice ajung în prima linie de foc și că există un risc inerent.
Noi am fost curioși la acest aspect, întrucât nu sa discutat despre ea.
În efortul de a înțelege mai bie procesul de management, în prisma: medic / sistem administrativ dROOT / pacient, am adresat întrebări (atât medicilor cât și diferitelor persoane; direct, telefonic sau pe social media; atât cunoștințelor cât și necunoscuților).
De ce?
Deoarece cunoașterea psihicul pacientului în lumea post COVID-19, este un instrument important, atât pentru noi în dezvoltarea dROOT cât și pentru tine ca medic stomatolog în relația cu pacienții.
Nu este surprinzător că a rezultat diferite puncte de vedere, dar iată mai jos un rezumat cu privire la siguranță:
  • „Nu am avut contact cu alții și nu am fost în zone de risc , așa ca nu îmi fac griji.”
  • „Nu mă îngrijorează ca medicul sa-mi umble prin gura.”
  • „Sunt îngrijorat ca ai tratat atât de mulți pacienți – oare toți au fost sănătoși?”
  • „Personalul este ok?”
  • „Încăperile și instrumentarul, sigur sunt sterilizate?”
  • „Nu îmi fac griji deloc!”
  • „Deocamdată nu vreau sa merg la dentist.”
Analizare privind deferite generații
  • Generația mai tânără pare sa accepte situația schimbata, chiar sunt dornici sa pună întrebări despre siguranță, dar nu par a fi îngrijorați de a fi consultat de un dentist.
  • Generația în vârsta menționează ca își continua tratamentul, iar COVID este o altă provocare a vieții, peste care va trece timpul.
Cât și extremități
  • super precauți: „Nu mă simt în siguranță, o să vin mai târziu, putem programa peste câteva luni?”
  • relaxați: „Nu cred în propagandă, hai sa extragem dintele, și să scap odată”
Dar ce ne spun aceste într-un final aceste atitudini?
Trebuie să cunoaștem modul de gândire al pacientului și dacă acesta are legătură cu realitatea sau nu.
Nu există o formulă magică și ca atare dotarea cabinetului stomatologic, personalul și abordările administrative trebuie să fie pregătite pentru cele mai extreme situații.
În esență încrederea și modul în care administrăm cabinetul, sunt esențiale. Pentru că pacientul dacă nu are încredere în tine, va refuza tratamentul. Este atât de simplu.
Concluzia pentru noi este că trebuie să îmbunătățim ceea ce facem. COVID-19 ne-a oferit oportunitatea de a face reglările fine în dROOT și de al împinge la niveluri superioare.
În plus, sa conștientizat în managementul cabinetelor stomatologice importanta digitalizări, Telemedicinei și concepției Paperless.
Programează-te la o prezentare
Fii dROOT, fii Paperless. Oferă siguranță.

Folosește aplicațiile noastre

Last blogs

Cum să obții mai mult de la cabinetul tău cu ajutorul tehnologiei 3D
Cum să obții mai mult de la cabinetul tău cu ajutorul tehnologiei 3D

Imaginile dentare au un rol esențial în viața fiecărui medic stomatolog.

 Un cabinet digitalizat în doar 4 pași simpli
Un cabinet digitalizat în doar 4 pași simpli

Cu toate că dROOT este un program complex, ai fi surprins cât de ușor este să-l folosești.

Ai făcut deja primul pas spre digitalizare. A venit timpul să îl faci pe următorul.
Ai făcut deja primul pas spre digitalizare. A venit timpul să îl faci pe următorul.

Ești utilizator activ a unei aplicații de imagistică, ceea ce înseamnă că ai făcut deja cu succes primul pas spre digitalizarea cabinetului tău. Felicitări!

Cabinetul stomatologic ProSmile
Cabinetul stomatologic ProSmile

În această lună vă prezentăm o clinică mai mică, dar care ar putea concura cu clinicile orașelor mari: ProSmile Clinic

GESTIONAREA PROGRAMĂRILOR ONLINE
GESTIONAREA PROGRAMĂRILOR ONLINE

Crezi că ai putea gestiona programările pacienților mai inteligent?

Era Paperless
Era Paperless

Te-ai săturat de acele procese care sunt ineficiente în cabinet? Ai mereu impresia că timpul lucrează împotriva ta?

Migrarea și implementarea lină a datelor medicale
Migrarea și implementarea lină a datelor medicale

dROOT, cheia către schimbarea modului de administrare în cabinetele stomatologice.

Top 4 funcții folosite de cabinetele stomatologice
Top 4 funcții folosite de cabinetele stomatologice

Top 4 funcții folosite de cabinetele stomatologice, care au ușurat semnificativ viața medicilor stomatologi

Cabinetul stomatologic Murariu Mircea
Cabinetul stomatologic Murariu Mircea

Cabinetul votat cu nota 10 de pacienți

5 argumente solide pentru folosirea sistemului dRoot
5 argumente solide pentru folosirea sistemului dRoot

5 argumente solide pentru care soluția tehnologică dROOT este mai sigură decât arhivarea clasică pe hârtie