background

Percepția pacienților după COVID-19

Percepția pacienților după COVID-19

Pe măsura ce ai redeschis cabinetul, după izolarea COVID-19, cunoști cu adevărat percepția pacientul privind vizita la stomatolog?

Percepția pacienților după COVID-19

În general vorbind, vizita la stomatolog nu a fost niciodată pe primul loc în lista priorităților. Odată cu introducerea stării de urgență, a mai apărut și o „scuză plauzibilă”. Hmm. … serios? Este vorba doar de atât, o retorică(?) .. sau realitatea este ceva cu totul diferit?
Pe măsură ce sistemul repornește, sunt luate în calcul diferite moduri de a realiza: triajul, evaluarea riscurilor, procesul de documentare, noile protocoale – atât pentru siguranța pacientului cât și al personalului.
Dacă ceva sa schimbat în status quo-ul cabinetelor, acela este cu siguranță alinierea la noile reglementări. Așadar când pacientul intră pe ușă, primul lucru care se gândește, este siguranța - aerul inspirat, contactul cu suprafețele, acele lucruri care fac parte din procesul de documentare, administrare și tratament. Și să recunoaștem, cabinetele stomatologice ajung în prima linie de foc și că există un risc inerent.
Noi am fost curioși la acest aspect, întrucât nu sa discutat despre ea.
În efortul de a înțelege mai bie procesul de management, în prisma: medic / sistem administrativ dROOT / pacient, am adresat întrebări (atât medicilor cât și diferitelor persoane; direct, telefonic sau pe social media; atât cunoștințelor cât și necunoscuților).
De ce?
Deoarece cunoașterea psihicul pacientului în lumea post COVID-19, este un instrument important, atât pentru noi în dezvoltarea dROOT cât și pentru tine ca medic stomatolog în relația cu pacienții.
Nu este surprinzător că a rezultat diferite puncte de vedere, dar iată mai jos un rezumat cu privire la siguranță:
  • „Nu am avut contact cu alții și nu am fost în zone de risc , așa ca nu îmi fac griji.”
  • „Nu mă îngrijorează ca medicul sa-mi umble prin gura.”
  • „Sunt îngrijorat ca ai tratat atât de mulți pacienți – oare toți au fost sănătoși?”
  • „Personalul este ok?”
  • „Încăperile și instrumentarul, sigur sunt sterilizate?”
  • „Nu îmi fac griji deloc!”
  • „Deocamdată nu vreau sa merg la dentist.”
Analizare privind deferite generații
  • Generația mai tânără pare sa accepte situația schimbata, chiar sunt dornici sa pună întrebări despre siguranță, dar nu par a fi îngrijorați de a fi consultat de un dentist.
  • Generația în vârsta menționează ca își continua tratamentul, iar COVID este o altă provocare a vieții, peste care va trece timpul.
Cât și extremități
  • super precauți: „Nu mă simt în siguranță, o să vin mai târziu, putem programa peste câteva luni?”
  • relaxați: „Nu cred în propagandă, hai sa extragem dintele, și să scap odată”
Dar ce ne spun aceste într-un final aceste atitudini?
Trebuie să cunoaștem modul de gândire al pacientului și dacă acesta are legătură cu realitatea sau nu.
Nu există o formulă magică și ca atare dotarea cabinetului stomatologic, personalul și abordările administrative trebuie să fie pregătite pentru cele mai extreme situații.
În esență încrederea și modul în care administrăm cabinetul, sunt esențiale. Pentru că pacientul dacă nu are încredere în tine, va refuza tratamentul. Este atât de simplu.
Concluzia pentru noi este că trebuie să îmbunătățim ceea ce facem. COVID-19 ne-a oferit oportunitatea de a face reglările fine în dROOT și de al împinge la niveluri superioare.
În plus, sa conștientizat în managementul cabinetelor stomatologice importanta digitalizări, Telemedicinei și concepției Paperless.
Programează-te la o prezentare
Fii dROOT, fii Paperless. Oferă siguranță.

Folosește aplicațiile noastre

Last blogs

Este perioada de a comunica și informa pacienții
Este perioada de a comunica și informa pacienții

Ai implementat deja dROOT sau ai planuri de a o face? Fă-o acum!

 Lecția COVID-19
Lecția COVID-19

În perspeciva unui manager stomatologic

dROOT PROFESIONAL la 1.02 lei/ora activă
dROOT PROFESIONAL la 1.02 lei/ora activă

Sau și mai puțin dacă nevoile cabinetului tău devin restructurate. Dar momentan hai să vorbim despre dinți și bănuți.

Telemedicină - Soluția Crizei Actuale
Telemedicină - Soluția Crizei Actuale

Anul 2020 a fost o surpriză neplăcută pentru toată lumea, am trecut printr-un „lockdown” și e posibil să mai trecem prin încă unul după cum evoluează situația.

SMS marketing
SMS marketing

Trăim într-o perioadă dificilă.

MyDent - informare eficientă
MyDent - informare eficientă

Această aplicație te va ajuta să asiguri o comunicare stabilă și continuă cu pacienții tăi.

Schimbarea poate fi grea, dar a nu schimba nimic poate fi catastrofal
Schimbarea poate fi grea, dar a nu schimba nimic poate fi catastrofal

Permite-ne să începem cu un citat din secolul trecut, care în ciuda timpului, încă reprezintă foarte bine lumea în care trăim:

Avantajul tehnologiei dROOT în distanțierea socială
Avantajul tehnologiei dROOT în distanțierea socială

Sistemul de management dROOT livreaza experieța personalului medical și al pacientului o experiență sigură

Tehnologia IT și cabinetul stomatologic modern
Tehnologia IT și cabinetul stomatologic modern

COVID-19 a afectat direct cabinetele stomatologice

De ce cabinetul tău stomatologic merită mai mult de la un sistem de management
De ce cabinetul tău stomatologic merită mai mult de la un sistem de management

Pacientul este întotdeauna pe primul loc.