background

Percepția pacienților după COVID-19

Percepția pacienților după COVID-19

Pe măsura ce ai redeschis cabinetul, după izolarea COVID-19, cunoști cu adevărat percepția pacientul privind vizita la stomatolog?

Percepția pacienților după COVID-19

În general vorbind, vizita la stomatolog nu a fost niciodată pe primul loc în lista priorităților. Odată cu introducerea stării de urgență, a mai apărut și o „scuză plauzibilă”. Hmm. … serios? Este vorba doar de atât, o retorică(?) .. sau realitatea este ceva cu totul diferit?
Pe măsură ce sistemul repornește, sunt luate în calcul diferite moduri de a realiza: triajul, evaluarea riscurilor, procesul de documentare, noile protocoale – atât pentru siguranța pacientului cât și al personalului.
Dacă ceva sa schimbat în status quo-ul cabinetelor, acela este cu siguranță alinierea la noile reglementări. Așadar când pacientul intră pe ușă, primul lucru care se gândește, este siguranța - aerul inspirat, contactul cu suprafețele, acele lucruri care fac parte din procesul de documentare, administrare și tratament. Și să recunoaștem, cabinetele stomatologice ajung în prima linie de foc și că există un risc inerent.
Noi am fost curioși la acest aspect, întrucât nu sa discutat despre ea.
În efortul de a înțelege mai bie procesul de management, în prisma: medic / sistem administrativ dROOT / pacient, am adresat întrebări (atât medicilor cât și diferitelor persoane; direct, telefonic sau pe social media; atât cunoștințelor cât și necunoscuților).
De ce?
Deoarece cunoașterea psihicul pacientului în lumea post COVID-19, este un instrument important, atât pentru noi în dezvoltarea dROOT cât și pentru tine ca medic stomatolog în relația cu pacienții.
Nu este surprinzător că a rezultat diferite puncte de vedere, dar iată mai jos un rezumat cu privire la siguranță:
  • „Nu am avut contact cu alții și nu am fost în zone de risc , așa ca nu îmi fac griji.”
  • „Nu mă îngrijorează ca medicul sa-mi umble prin gura.”
  • „Sunt îngrijorat ca ai tratat atât de mulți pacienți – oare toți au fost sănătoși?”
  • „Personalul este ok?”
  • „Încăperile și instrumentarul, sigur sunt sterilizate?”
  • „Nu îmi fac griji deloc!”
  • „Deocamdată nu vreau sa merg la dentist.”
Analizare privind deferite generații
  • Generația mai tânără pare sa accepte situația schimbata, chiar sunt dornici sa pună întrebări despre siguranță, dar nu par a fi îngrijorați de a fi consultat de un dentist.
  • Generația în vârsta menționează ca își continua tratamentul, iar COVID este o altă provocare a vieții, peste care va trece timpul.
Cât și extremități
  • super precauți: „Nu mă simt în siguranță, o să vin mai târziu, putem programa peste câteva luni?”
  • relaxați: „Nu cred în propagandă, hai sa extragem dintele, și să scap odată”
Dar ce ne spun aceste într-un final aceste atitudini?
Trebuie să cunoaștem modul de gândire al pacientului și dacă acesta are legătură cu realitatea sau nu.
Nu există o formulă magică și ca atare dotarea cabinetului stomatologic, personalul și abordările administrative trebuie să fie pregătite pentru cele mai extreme situații.
În esență încrederea și modul în care administrăm cabinetul, sunt esențiale. Pentru că pacientul dacă nu are încredere în tine, va refuza tratamentul. Este atât de simplu.
Concluzia pentru noi este că trebuie să îmbunătățim ceea ce facem. COVID-19 ne-a oferit oportunitatea de a face reglările fine în dROOT și de al împinge la niveluri superioare.
În plus, sa conștientizat în managementul cabinetelor stomatologice importanta digitalizări, Telemedicinei și concepției Paperless.
Programează-te la o prezentare
Fii dROOT, fii Paperless. Oferă siguranță.

Folosește aplicațiile noastre