background

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Administratorul unui cabinet stomatologic nu ar trebui să experimenteze fluctuații financiare mari, de la o lună la alta. Ar fi mult mai convenabil să facă analize financiare trimestriale, în loc de cele lunare.

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Iată de ce:
Purtam o discuție cu un vechi prieten, medic stomatolog, pe care nu l-am văzut de o vreme lungă. L-am întrebat cum îi merge afacerea. A zâmbit satisfăcut și mi-a zis că luna aceasta a fost una dintre cele mai bune din acest an.
Când ne-am întâlnit după 2 luni, l-am întrebat din nou, despre cabinet și mă așteptam să aud aceeași veste bună. Însă acum i s-a întunecat privirea și a zis că a avut o lună proastă. Din păcate, nu mai era stomatologul fericit și satisfăcut de afacerea lui. Situația este general valabilă, fiind o problemă majoră a cabinetelor dacă perspectivele unei afaceri se pot schimba atât de rapid, în doar câteva luni.
Această conversație m-a determinat să analizez starea generală al celor care administrează un cabinet stomatologic și faptul la cum se simt când au fluctuații însemnate de la o lună la alta. ASTĂZI ÎN CULMEA FERICIRII, CU VENITURI PESTE ASTEPTĂRI, LUNA URMĂTOARE CU FRUSTRĂRI SI MORALUL LA PĂMÂNT. Cat de râu poate fi acest lucru?
Iar ciclul se repetă tot anul...
Lăsați-mă să explic de ce se întâmplă acest lucru. Totodată și modul de monitorizare al unui cabinet stomatologic
O lună diferă de alta, de ex. din perspectiva zilelor. Ianuarie are 31 de zile urmată imediat de februarie cu 28 de zile. In acest caz avem o diferență de 3 zile de producție. Iar dacă începe cu sâmbătă va rezulta o producție și mai scăzută.
Mai mult de atât, există sărbătorile legale. Sărbătorile sunt importante și distractive, dar în cazul când ești administratorul unui cabinet, ele pot genera face ravagii în atingerea obiectivelor propuse. Aceste perioade vor rezulta întotdeauna una sau doua zile pierdute, pentru că în mod obișnuit înainte de vacanță echipa trece în modul de „vacanță”, ceea ce înseamnă o concentrare mai scăzută pentru că deja se simte febra zilelor libere care urmează.
Totodată se poate observa și o creștere al programărilor anulate, pentru că și pacienții pleacă din oraș pentru aceste câteva zile. După care să nu mai vorbim de zilele care urmează după astfel de week-end, când pacienții pur și simplu uită că trebuie să revină la viața de rutină și uită chiar de programarea la stomatolog. Dacă ai analizat vreodată evoluția programărilor anulate, probabil vei observa o creștere în preajma sărbătorilor.
Cum fiecare lună diferă una de alta și în fiecare trimestru al anului sunt sărbători sau concedii, nu este de mirare că medicul stomatolog pe când crede că lucrurile au o tendința bună, apare o schimbare, o fluctuație. Este ca un carusel fără sfârșit.
Recomandarea noastră este simplă. Ca administrator al cabinetului stomatologic, ar trebui să stabilești în continuare obiectivele tale lunare, însă analiza de evaluare să o faci trimestrial. O analiză al rapoartelor financiare trimestriale va elimina marile fluctuații, implicit starea ta de frustrare. Stabilește obiectivele lunare, implementează un sistem de management dedicat, de ÎNCREDERE și ca administrator vei vedea imaginea de ansamblu!
Pentru a vedea mai mult despre modul de lucru într-un sistem de management Online precum dROOT, solicită o prezentare GRATUITĂ, iar unul din colegii mei specializat în management, te va ajuta să vezi o altă abordare, mult mai simplă și mai sigură.

Folosește aplicațiile noastre

Last blogs

Viitorul algoritmelor în stomatologie
Viitorul algoritmelor în stomatologie

În timp ce ai putea să crezi că este doar SCI-FI sau imaginație, Inteligența artificială se observă deja pe orizontul stomatologiei. Administrația medicală, în general este un utilizator natural al acestor aplicații.

Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!
Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!

venim acum în întâmpinarea activității tale profesionale cu o nouă funcționalitate, o grafică parodontală smart, interconectată cu grafica 3D al pacientului.

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă
Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Administratorul unui cabinet stomatologic nu ar trebui să experimenteze fluctuații financiare mari, de la o lună la alta. Ar fi mult mai convenabil să facă analize financiare trimestriale, în loc de cele lunare.

Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis
Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management dROOT, pentru dezvoltarea lor profesională și pentru organizarea activității zilnice

Sigur ești gata să pleci în concediu?
Sigur ești gata să pleci în concediu?

După o muncă asiduă, după sute de pacienți tratați, este timpul pentru un concediu binemeritat. Nisipul sub tălpi și briza mării - sunt cele două lucruri pe care deja parcă le simți tot mai intens, pe minut ce trece, și se apropie data plecării către destinația mult râvnită.

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...