background

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Administratorul unui cabinet stomatologic nu ar trebui să experimenteze fluctuații financiare mari, de la o lună la alta. Ar fi mult mai convenabil să facă analize financiare trimestriale, în loc de cele lunare.

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Iată de ce:
Purtam o discuție cu un vechi prieten, medic stomatolog, pe care nu l-am văzut de o vreme lungă. L-am întrebat cum îi merge afacerea. A zâmbit satisfăcut și mi-a zis că luna aceasta a fost una dintre cele mai bune din acest an.
Când ne-am întâlnit după 2 luni, l-am întrebat din nou, despre cabinet și mă așteptam să aud aceeași veste bună. Însă acum i s-a întunecat privirea și a zis că a avut o lună proastă. Din păcate, nu mai era stomatologul fericit și satisfăcut de afacerea lui. Situația este general valabilă, fiind o problemă majoră a cabinetelor dacă perspectivele unei afaceri se pot schimba atât de rapid, în doar câteva luni.
Această conversație m-a determinat să analizez starea generală al celor care administrează un cabinet stomatologic și faptul la cum se simt când au fluctuații însemnate de la o lună la alta. ASTĂZI ÎN CULMEA FERICIRII, CU VENITURI PESTE ASTEPTĂRI, LUNA URMĂTOARE CU FRUSTRĂRI SI MORALUL LA PĂMÂNT. Cat de râu poate fi acest lucru?
Iar ciclul se repetă tot anul...
Lăsați-mă să explic de ce se întâmplă acest lucru. Totodată și modul de monitorizare al unui cabinet stomatologic
O lună diferă de alta, de ex. din perspectiva zilelor. Ianuarie are 31 de zile urmată imediat de februarie cu 28 de zile. In acest caz avem o diferență de 3 zile de producție. Iar dacă începe cu sâmbătă va rezulta o producție și mai scăzută.
Mai mult de atât, există sărbătorile legale. Sărbătorile sunt importante și distractive, dar în cazul când ești administratorul unui cabinet, ele pot genera face ravagii în atingerea obiectivelor propuse. Aceste perioade vor rezulta întotdeauna una sau doua zile pierdute, pentru că în mod obișnuit înainte de vacanță echipa trece în modul de „vacanță”, ceea ce înseamnă o concentrare mai scăzută pentru că deja se simte febra zilelor libere care urmează.
Totodată se poate observa și o creștere al programărilor anulate, pentru că și pacienții pleacă din oraș pentru aceste câteva zile. După care să nu mai vorbim de zilele care urmează după astfel de week-end, când pacienții pur și simplu uită că trebuie să revină la viața de rutină și uită chiar de programarea la stomatolog. Dacă ai analizat vreodată evoluția programărilor anulate, probabil vei observa o creștere în preajma sărbătorilor.
Cum fiecare lună diferă una de alta și în fiecare trimestru al anului sunt sărbători sau concedii, nu este de mirare că medicul stomatolog pe când crede că lucrurile au o tendința bună, apare o schimbare, o fluctuație. Este ca un carusel fără sfârșit.
Recomandarea noastră este simplă. Ca administrator al cabinetului stomatologic, ar trebui să stabilești în continuare obiectivele tale lunare, însă analiza de evaluare să o faci trimestrial. O analiză al rapoartelor financiare trimestriale va elimina marile fluctuații, implicit starea ta de frustrare. Stabilește obiectivele lunare, implementează un sistem de management dedicat, de ÎNCREDERE și ca administrator vei vedea imaginea de ansamblu!
Pentru a vedea mai mult despre modul de lucru într-un sistem de management Online precum dROOT, solicită o prezentare GRATUITĂ, iar unul din colegii mei specializat în management, te va ajuta să vezi o altă abordare, mult mai simplă și mai sigură.

Folosește aplicațiile noastre

Last blogs

Formulare medicale
Formulare medicale

Încă de pe vremea rezidențiatului ai fost învățat cât de important este istoricul unui pacient. Probabil că ai observat și tu cum acest principiu se aplică și în practică, mai ales când preiei pacienți de la altă clinică și trebuie să le continui tratamentul sau să sugerezi unul nou. Din păcate, în anii tăi de experiență ai observat și efectele nocive ale lipsei unui istoric clar, în special când pacienții poate au avut de suferit din cauza lipsei informațiilor respective.

Săptămâna aprecierii asistenților medicali
Săptămâna aprecierii asistenților medicali

Stomatologii sunt oameni care muncesc din greu; de la o educație lungă până la un cabinet aglomerat, medicii stomatologi parcurg drumul unei cariere de succes, de care beneficiază oamenii care au nevoie de dinți sănătoși.

 Munca unui stomatolog pediatru poate fi plină de satisfacții dar și de provocări.
Munca unui stomatolog pediatru poate fi plină de satisfacții dar și de provocări.

Cooperarea cu micul pacient – care fără avertisment decide că vizita la stomatolog sa încheiat – poate dura doar câteva minute (în unele cazuri chiar secunde) timp în care tu trebuie să întocmești un plan de tratament.

Cabinet Stomatologic Dr. Ciulea - o clinică mică dar ambițioasă
Cabinet Stomatologic Dr. Ciulea - o clinică mică dar ambițioasă

Suntem în Alba Iulia, într-un cartier nou nouț. La parterul unui bloc pe strada Anghel Saligny se află cabinetul stomatologic Dr. Ciulea.

Cum să motivezi personalul tău să adopte tehnologia digitală
Cum să motivezi personalul tău să adopte tehnologia digitală

Adoptarea tehnologiei în cabinetul stomatologic, este simplu, nu?!

Este perioada de a comunica și informa pacienții
Este perioada de a comunica și informa pacienții

Ai implementat deja dROOT sau ai planuri de a o face? Fă-o acum!

 Lecția COVID-19
Lecția COVID-19

În perspeciva unui manager stomatologic

dROOT PROFESIONAL la 1.02 lei/ora activă
dROOT PROFESIONAL la 1.02 lei/ora activă

Sau și mai puțin dacă nevoile cabinetului tău devin restructurate. Dar momentan hai să vorbim despre dinți și bănuți.

Telemedicină - Soluția Crizei Actuale
Telemedicină - Soluția Crizei Actuale

Anul 2020 a fost o surpriză neplăcută pentru toată lumea, am trecut printr-un „lockdown” și e posibil să mai trecem prin încă unul după cum evoluează situația.

SMS marketing
SMS marketing

Trăim într-o perioadă dificilă.