background

Elemente care influențează bugetul alocat tehnologiei în cabinetul tău

Elemente care influențează bugetul alocat tehnologiei în cabinetul tău

Fără un calcul și un buget clar, cheltuielile efective în numerar pot deveni copleşitoare atât pentru medic cât și cabinetul stomatologic.

Elemente care influențează bugetul alocat tehnologiei în cabinetul tău

Fără un calcul și un buget clar, cheltuielile efective în numerar pot deveni copleşitoare atât pentru medic cât și cabinetul stomatologic. Cât de multă investiţie este nevoie și când este de ajuns pentru a avea o performață optimă? Adevărul este că fiecare medic și fiecare cabinet are așteptări și nevoi și dorințe diferite. În timp ce cifrele pot varia, există unele elemente comune care ar trebui să influențeze bugetul alocat tehnologiei:
  • Investiţi un efort conştient pentru a stabili o comunicare clară şi deschisă cu noul personal. Oferiţi direcţiile necesare şi feedback constructiv.
  • Calculator și hardware nou în fiecare 38 – 48 luni.
  • Software stomatologic, actualizări regulate, suport nelimitat.
  • Suport tehnic pentru hardware, instalare și întreţinere rețea, cu exceptia cazului în care se foloseşte un sistem aplicaţie Online.
  • Training și formare profesională de minim 16 ore anual.

Cerințele hardware pentru dROOT.


Pe partea clinică, bugetul anual va include cheltuieli atât pentru administrarea și gestionarea informațiilor clinice cât și diferite achiziții cum ar fi:
  • Investiţi un efort conştient pentru a stabili o comunicare clară şi deschisă cu noul personal. Oferiţi direcţiile necesare şi feedback constructiv.
  • Noi computere și hardware în fiecare 38 – 48 luni
  • Software stomatologic, actualizări regulate, suport telefonic nelimitat.
  • Toate actualizările pentru diferite software-uri folosite în clinică conform cerinţei programului de management folosit.
  • Digitalizarea radiografiei, imagini digitale (camera orală), software pentru imagistică, sonda parodontală, etc.
  • Suport tehnic pentru hardware, instalare și întreținere rețea.
  • Trainingul și formarea profesională a personalului, minim 32 ore anual.
Din punct de vedere al investiţiei, după facultatea de stomatologie, probabil tehnologia cabinetului va costa cel mai mult. Asemănător tuturor produselor de pe piaţă, vei obţine întotdeauna ceea ce vei plăti, așa că pregăteşte-te să investeşti cu înţelepciune. Elaborează un plan, stabileşte un buget și asigură-te că personalul tău va primi o soluţie și un instructaj profesional.
Încearcă dROOT gratuit!
Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!

Last blogs

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.