background

Clinică nouă, angajaţi vechi. Cum procedez?

Clinică nouă, angajaţi vechi. Cum procedez?

Preluarea unui cabinet, necesită o schimbare de concepţie şi management. Este nevoie ca noul stomatolog/administrator să împărtăşească imediat punctele lui de vedere, obiectivele şi aşteptările, atât pentru conducerea cabinetului cât şi pentru echipă – încă din momentul preluării şi nu după un an sau două!

Clinică nouă, angajaţi vechi. Cum procedez?

Preluarea unui cabinet, necesită o schimbare de concepţie şi management. Este nevoie ca noul stomatolog/administrator să împărtăşească imediat punctele lui de vedere, obiectivele şi aşteptările, atât pentru conducerea cabinetului cât şi pentru echipă – încă din momentul preluării şi nu după un an sau două!
Ajutaţi vechii angajaţii să se adapteze la noile schimbări, la noua conducere şi stabiliţi clar dacă personalul se potriveşte pentru activitatea propusă. Analizaţi atent dacă ei sunt apţi pentru noul concept al cabinetului care de acum încolo are direcţii bine stabilite precum şi aşteptări de performanţă. În caz contrar, va rămâne să decideţi dacă echipa lucrează pentru dvs. sau invers.

Vă oferim câteva sinteze pentru a vă formula clar aşteptările încă din prima zi.

  • Investiţi un efort conştient pentru a stabili o comunicare clară şi deschisă cu noul personal. Oferiţi direcţiile necesare şi feedback constructiv.
  • Explicaţi în mod clar responsabilităţile fiecărui angajat.
  • Stabiliţi clar aşteptările dvs. pentru angajat şi dacă este necesar oferiţi instruirea profesională pentru îndeplinirea sarcinilor.
  • Organizaţi întâlniri/şedinţe periodice cu personalul conform unei agende specifice scrise.
  • În timpul acestor întâlniri angajatul să prezinte un raport privind sistemul de care este responsabil, cum ar fi programarea, situaţiile financiare, controale periodice, igiena etc.
  • Încurajaţi ca mediu de rezolvare a problemelor acest cadru de reuniune, unde angajaţii să se simtă confortabili, pentru a pune întrebări, cere îndrumări şi asistenţă pentru atingerea obiectivelor.
  • Identificaţi exact cazurile care ar putea fi probleme pentru personal sau pacienţi.
  • Elaboraţi strategii pentru a delega responsabilităţi pentru personalul specific, pentru abordarea problemelor critice.
Concentraţi-vă pe comunicare şi veţi reduce semnificativ trauma de pe urma schimbării intervenite şi veţi putea stabili poziţia de lider în faţa echipei vechi în noul cabinet.

De ce dROOT - Motivul #020

Tehnologia!

Nimic nu poate fi mai dezamăgitor pentru un pacient, când acesta intră pe uşa unui cabinet stomatologic și trebuie să se holbească în faţa unei tehnologii învechite. Un monitor gras și prăfuit la recepţie în loc de un ecran plat și elegant poate fi deja un semn de îngrijorare. Faptul că se foloseşte încă Windows XP în loc de Win7 sau Win8 este un alt motiv pentru a avea un șoc rece. Ceea ce credem noi că este una dintre cele mai proaste autoportrete, despre un cabinet rămas în urmă cu tehnologia sunt revistele din sala de așteptare ”mai în vârstă decât buletinul meu”.
Încearcă dROOT gratuit!
Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!
Ar fi o ruşine să ai la dispoziţie cunoştinţele și să investeşti în cursuri de marketing, după care să neglijezi aceste aspecte în cazul cabinetului tău. De exemplu plasarea unei imagini stilizata profesional într-un anunț, că oferi servicii stomatologice și să ai la recepţie un calculator din `95. Rețineți, pacienţii devin demoralizaţi la vederea unei tehnologii obosite.
Folosirea unui program stomatologic în cabinetul tău, contribuie la construirea brandului. Imaginează-ţi reacţia unui pacient la recepţie, care este înregistrat pe un calculator lent și care aşteaptă minute datorită unui software greoi. Orice om normal ar ieşi imediat pe uşă. La capătul opus se află aplicaţiile Online, sistemele touch screen, solutiile 3D "Oau!" – vor spune pacienţii … "Foarte impresionant! "
Fii atent la pacienţii care folosesc internetul zi de zi pentru a-și îndeplini sarcinile uzuale. Ei de ce s-ar aştepta la mai puţin de la medicul lor stomatolog? Dacă încă nu foloseşti dROOT, din perspectiva unui pacient, tu eşti rămas în urmă cu tehnologia!
Acum este momentul bun pentru a lua hotărârea și a trece pe dROOT, o decizie care răspunde într-un fel şi aşteptărilor pacienţilor. Află mai multe despre cele mai recente oferte.

Last blogs

Promoție de sărbători cu cadou surpriză
Promoție de sărbători cu cadou surpriză

CLick! CLick! CLick! Cam așa sună atunci când te hotărești să devii partenerul nostru în domeniu!

dROOT - într-un cuvânt, ProFeSionaLism
dROOT - într-un cuvânt, ProFeSionaLism

Ești medic sau student, ne place orice variantă ne oferi. Te interesează pacientul?! Pe asta ne bazăm și noi. Ca urmare Te ajutăm să rămâi concentrat doar pe activitatea Ta profesională, în timp ce noi, furnicile de la dROOT, vom gestiona partea de management.

Viitorul algoritmelor în stomatologie
Viitorul algoritmelor în stomatologie

În timp ce ai putea să crezi că este doar SCI-FI sau imaginație, Inteligența artificială se observă deja pe orizontul stomatologiei. Administrația medicală, în general este un utilizator natural al acestor aplicații.

Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!
Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!

venim acum în întâmpinarea activității tale profesionale cu o nouă funcționalitate, o grafică parodontală smart, interconectată cu grafica 3D al pacientului.

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă
Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Administratorul unui cabinet stomatologic nu ar trebui să experimenteze fluctuații financiare mari, de la o lună la alta. Ar fi mult mai convenabil să facă analize financiare trimestriale, în loc de cele lunare.

Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis
Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management dROOT, pentru dezvoltarea lor profesională și pentru organizarea activității zilnice

Sigur ești gata să pleci în concediu?
Sigur ești gata să pleci în concediu?

După o muncă asiduă, după sute de pacienți tratați, este timpul pentru un concediu binemeritat. Nisipul sub tălpi și briza mării - sunt cele două lucruri pe care deja parcă le simți tot mai intens, pe minut ce trece, și se apropie data plecării către destinația mult râvnită.

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale