Clinică nouă, angajaţi vechi. Cum procedez?
20 aug. 2014
Preluarea unui cabinet, necesită o schimbare de concepţie şi management. Este nevoie ca noul stomatolog/administrator să împărtăşească imediat punctele lui de vedere, obiectivele şi aşteptările, atât pentru conducerea cabinetului cât şi pentru echipă – încă din momentul preluării şi nu după un an sau două!
Ajutaţi vechii angajaţii să se adapteze la noile schimbări, la noua conducere şi stabiliţi clar dacă personalul se potriveşte pentru activitatea propusă. Analizaţi atent dacă ei sunt apţi pentru noul concept al cabinetului care de acum încolo are direcţii bine stabilite precum şi aşteptări de performanţă. În caz contrar, va rămâne să decideţi dacă echipa lucrează pentru dvs. sau invers.
Vă oferim câteva sinteze pentru a vă formula clar aşteptările încă din prima zi.
Investiţi un efort conştient pentru a stabili o comunicare clară şi deschisă cu noul personal. Oferiţi direcţiile necesare şi feedback constructiv.Explicaţi în mod clar responsabilităţile fiecărui angajat.Stabiliţi clar aşteptările dvs. pentru angajat şi dacă este necesar oferiţi instruirea profesională pentru îndeplinirea sarcinilor.Organizaţi întâlniri/şedinţe periodice cu personalul conform unei agende specifice scrise.În timpul acestor întâlniri angajatul să prezinte un raport privind sistemul de care este responsabil, cum ar fi programarea, situaţiile financiare, controale periodice, igiena etc.Încurajaţi ca mediu de rezolvare a problemelor acest cadru de reuniune, unde angajaţii să se simtă confortabili, pentru a pune întrebări, cere îndrumări şi asistenţă pentru atingerea obiectivelor.Identificaţi exact cazurile care ar putea fi probleme pentru personal sau pacienţi.Elaboraţi strategii pentru a delega responsabilităţi pentru personalul specific, pentru abordarea problemelor critice.
Concentraţi-vă pe comunicare şi veţi reduce semnificativ trauma de pe urma schimbării intervenite şi veţi putea stabili poziţia de lider în faţa echipei vechi în noul cabinet.
De ce dROOT - Motivul #020
Tehnologia!
Nimic nu poate fi mai dezamăgitor pentru un pacient, când acesta intră pe uşa unui cabinet stomatologic și trebuie să se holbească în faţa unei tehnologii învechite. Un monitor gras și prăfuit la recepţie în loc de un ecran plat și elegant poate fi deja un semn de îngrijorare. Faptul că se foloseşte încă Windows XP în loc de Win7 sau Win8 este un alt motiv pentru a avea un șoc rece. Ceea ce credem noi că este una dintre cele mai proaste autoportrete, despre un cabinet rămas în urmă cu tehnologia sunt revistele din sala de așteptare ”mai în vârstă decât buletinul meu”.
Încearcă dROOT gratuit!Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!DEMO
Ar fi o ruşine să ai la dispoziţie cunoştinţele și să investeşti în cursuri de marketing, după care să neglijezi aceste aspecte în cazul cabinetului tău. De exemplu plasarea unei imagini stilizata profesional într-un anunț, că oferi servicii stomatologice și să ai la recepţie un calculator din `95. Rețineți, pacienţii devin demoralizaţi la vederea unei tehnologii obosite.
Folosirea unui program stomatologic în cabinetul tău, contribuie la construirea brandului. Imaginează-ţi reacţia unui pacient la recepţie, care este înregistrat pe un calculator lent și care aşteaptă minute datorită unui software greoi. Orice om normal ar ieşi imediat pe uşă. La capătul opus se află aplicaţiile Online, sistemele touch screen, solutiile 3D "Oau!" – vor spune pacienţii … "Foarte impresionant! "
Fii atent la pacienţii care folosesc internetul zi de zi pentru a-și îndeplini sarcinile uzuale. Ei de ce s-ar aştepta la mai puţin de la medicul lor stomatolog? Dacă încă nu foloseşti dROOT, din perspectiva unui pacient, tu eşti rămas în urmă cu tehnologia!
Acum este momentul bun pentru a lua hotărârea și a trece pe dROOT, o decizie care răspunde într-un fel şi aşteptărilor pacienţilor. Află mai multe despre cele mai recente oferte.