background

De ce aş avea nevoie de un sistem ReCall?

De ce aş avea nevoie de un sistem ReCall?

Peste 70% din veniturile tale pot rezulta de aici, deci nu este de mirare că folosirea unui program stomatologic cu o performanță scăzută sau invechită poate cauza pierderi semnificative anuale.

De ce aş avea nevoie de un sistem ReCall?

De ce aş avea nevoie de un sistem ReCall?

Pentru că 70% din veniturile tale pot proveni de aici

Pulsul cabinetului tău stomatologic

Peste 70% din veniturile tale pot rezulta de aici, deci nu este de mirare că folosirea unui program stomatologic cu o performanță scăzută sau invechită poate cauza pierderi semnificative anuale. Pe lângă un impact financiar benefic, rechemarea pacientului la un control periodic dă dovada și de professionalism, ea reprezintă imaginea unei unități stomatologice care pune accent pe pacient și o administrare medicală strategică. Toate aceste beneficii sunt oferite de sistemul ReCall al dROOT într-un mod inovativ, astfel tu te poți concentra mai mult pe pacienții noi.
Cealaltă parte a monedei este faptul că monitorizarea și rechemarea pacienților la un control periodic este una dintre cele mai dificile și provocatoare activități. Personalul cabinetului se află in situația când trebuie să se confrunte cu o serie de probleme costisitoare și consumatoare de timp cu care se descurcă în general foarte greu.
Insă problema cu cel mai mare risc este o alunecare în timp. Sistemele de ReCal au notorietatea că sunt expuse deviațiilor cronologice iar când vă dați seama că aveți o listă lungă cu pacienți care nu au fost inștiințați despre iminența unui control periodic, aveți deja o problemă serioasă care necesită luni întregi de corectări. În acest timp, tu și echipa ta sunteți nevoiți să vedeți scaunul gol sau venituri pierdute și a vă confrunta cu o doza mare de stress.

Sistemul ReCall din programul stomatologic dROOT poate fi caracterizat în trei cuvinte:

Simplitate. Nu trebuie să fi un expert în IT pentru a învăţa să foloseşti programul nostru şi a ţine evidenţa pacienţilor. Mergând mai departe te putem ajuta să-ţi construieşti un sistem de rechemare al pacienţilor la control periodic mult mai simplificat şi eficient decât ai fi gândit vreodată.
Flexibilitate. Pacienţii cabinetului sunt luaţi în evidenţă fără ca tu să mai pierzi vremea cu răsfoirea fişelor şi va trimite automat înştiinţarea pentru rechemare la control, aceasta va fi o reflexie a stilului şi modului tău de viaţă. Care ar putea fi o soluţie mai simplă? Pentru moment nu credem că există....
Eficienţă. Sistemul de ReCall este atât de eficient pe cât de simplu, cu cât este mai uşor şi simplu cu atât mai mult timp vei economisi.
Fiecare cabinet stomatologic va dori să vadă cum poate acest sistem automatizat simplifica modul de rechemare al pacienţilor. Cel mai bun mod de a obţine aceste cunoştinţe este de a vedea o prezentare a programului şi de a testa funcţionalitatea lui. Unul din colegii noştri, expert în software stomatologic, poate arăta atât medicului administrator cât şi membrilor cabinetului, fiecare caracteristică al programului cât şi modul de folosire al sistemului ReCall.

Ce putem învăţa din "Ice bucket challenge"?

Provocarea găleţi de apă cu gheață a luat iniţiativă pe internet şi ne bucurăm să vedem echipe de medici stomatologi acceptând şi participând la această mişcare. Ne face plăcere să vedem colegii noştri şi să-i provocăm la joc, dar ceea ce ne place cel mai mult este spiritul de echipă, camaradenia şi natura umană uimitoare când se implică în astfel de acţiuni.
În spatele provocării găleţii de apă cu gheaţă este o poveste uimitoare. Pe lângă efectele imediate ale experimentului când se toarnă în cap apa rece cu gheaţă şi socul primit de muşchi, trebuie ştiut faptul că această campanie a început pentru că cineva a dorit să atragă atenţia opiniei publice despre o boală fatală care a răpus prietenul său. A început ca un act simplu de conştientizare şi a evoluat într-o campanie gigantă de nivel mondial.
De fiecare dată când vedem o persoană sau un grup, care acceptă astfel de provocări ni se reaminteşte faptul că oamenii pot face lucruri măreţe pentru un scop nobil, în special dacă acesta este făcut în echipă. Acum vă provocăm să faceţi echipă pentru lucruri mai mici dar nu mai puţin importante. Fiţi o echipă pentru pacienţii dvs., pentru o sănătate excelentă, un serviciu şi relaţie clienţi de calitate. Lucraţi împreunpă nu doar pentru că este obligatoriu ci mai degrabă pentru că este un lucru bun.
Dacă putem fi coezivi pentru cineva pe care nici nu îl cunoaştem, atunci putem fi atenţi şi conştienţi pentru toată lumea. Acceptaţi provocările şi rămâneţi dinamici!