background

De ce aş avea nevoie de un sistem ReCall?

De ce aş avea nevoie de un sistem ReCall?

Peste 70% din veniturile tale pot rezulta de aici, deci nu este de mirare că folosirea unui program stomatologic cu o performanță scăzută sau invechită poate cauza pierderi semnificative anuale.

De ce aş avea nevoie de un sistem ReCall?

De ce aş avea nevoie de un sistem ReCall?

Pentru că 70% din veniturile tale pot proveni de aici

Pulsul cabinetului tău stomatologic

Peste 70% din veniturile tale pot rezulta de aici, deci nu este de mirare că folosirea unui program stomatologic cu o performanță scăzută sau invechită poate cauza pierderi semnificative anuale. Pe lângă un impact financiar benefic, rechemarea pacientului la un control periodic dă dovada și de professionalism, ea reprezintă imaginea unei unități stomatologice care pune accent pe pacient și o administrare medicală strategică. Toate aceste beneficii sunt oferite de sistemul ReCall al dROOT într-un mod inovativ, astfel tu te poți concentra mai mult pe pacienții noi.
Cealaltă parte a monedei este faptul că monitorizarea și rechemarea pacienților la un control periodic este una dintre cele mai dificile și provocatoare activități. Personalul cabinetului se află in situația când trebuie să se confrunte cu o serie de probleme costisitoare și consumatoare de timp cu care se descurcă în general foarte greu.
Insă problema cu cel mai mare risc este o alunecare în timp. Sistemele de ReCal au notorietatea că sunt expuse deviațiilor cronologice iar când vă dați seama că aveți o listă lungă cu pacienți care nu au fost inștiințați despre iminența unui control periodic, aveți deja o problemă serioasă care necesită luni întregi de corectări. În acest timp, tu și echipa ta sunteți nevoiți să vedeți scaunul gol sau venituri pierdute și a vă confrunta cu o doza mare de stress.

Sistemul ReCall din programul stomatologic dROOT poate fi caracterizat în trei cuvinte:

Simplitate. Nu trebuie să fi un expert în IT pentru a învăţa să foloseşti programul nostru şi a ţine evidenţa pacienţilor. Mergând mai departe te putem ajuta să-ţi construieşti un sistem de rechemare al pacienţilor la control periodic mult mai simplificat şi eficient decât ai fi gândit vreodată.
Flexibilitate. Pacienţii cabinetului sunt luaţi în evidenţă fără ca tu să mai pierzi vremea cu răsfoirea fişelor şi va trimite automat înştiinţarea pentru rechemare la control, aceasta va fi o reflexie a stilului şi modului tău de viaţă. Care ar putea fi o soluţie mai simplă? Pentru moment nu credem că există....
Eficienţă. Sistemul de ReCall este atât de eficient pe cât de simplu, cu cât este mai uşor şi simplu cu atât mai mult timp vei economisi.
Fiecare cabinet stomatologic va dori să vadă cum poate acest sistem automatizat simplifica modul de rechemare al pacienţilor. Cel mai bun mod de a obţine aceste cunoştinţe este de a vedea o prezentare a programului şi de a testa funcţionalitatea lui. Unul din colegii noştri, expert în software stomatologic, poate arăta atât medicului administrator cât şi membrilor cabinetului, fiecare caracteristică al programului cât şi modul de folosire al sistemului ReCall.

Ce putem învăţa din "Ice bucket challenge"?

Provocarea găleţi de apă cu gheață a luat iniţiativă pe internet şi ne bucurăm să vedem echipe de medici stomatologi acceptând şi participând la această mişcare. Ne face plăcere să vedem colegii noştri şi să-i provocăm la joc, dar ceea ce ne place cel mai mult este spiritul de echipă, camaradenia şi natura umană uimitoare când se implică în astfel de acţiuni.
În spatele provocării găleţii de apă cu gheaţă este o poveste uimitoare. Pe lângă efectele imediate ale experimentului când se toarnă în cap apa rece cu gheaţă şi socul primit de muşchi, trebuie ştiut faptul că această campanie a început pentru că cineva a dorit să atragă atenţia opiniei publice despre o boală fatală care a răpus prietenul său. A început ca un act simplu de conştientizare şi a evoluat într-o campanie gigantă de nivel mondial.
De fiecare dată când vedem o persoană sau un grup, care acceptă astfel de provocări ni se reaminteşte faptul că oamenii pot face lucruri măreţe pentru un scop nobil, în special dacă acesta este făcut în echipă. Acum vă provocăm să faceţi echipă pentru lucruri mai mici dar nu mai puţin importante. Fiţi o echipă pentru pacienţii dvs., pentru o sănătate excelentă, un serviciu şi relaţie clienţi de calitate. Lucraţi împreunpă nu doar pentru că este obligatoriu ci mai degrabă pentru că este un lucru bun.
Dacă putem fi coezivi pentru cineva pe care nici nu îl cunoaştem, atunci putem fi atenţi şi conştienţi pentru toată lumea. Acceptaţi provocările şi rămâneţi dinamici!

Last blogs

Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis
Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management dROOT, pentru dezvoltarea lor profesională și pentru organizarea activității zilnice

Sigur ești gata să pleci în concediu?
Sigur ești gata să pleci în concediu?

După o muncă asiduă, după sute de pacienți tratați, este timpul pentru un concediu binemeritat. Nisipul sub tălpi și briza mării - sunt cele două lucruri pe care deja parcă le simți tot mai intens, pe minut ce trece, și se apropie data plecării către destinația mult râvnită.

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.