Cum să crești volumul pacienților cu investiții minime
20 iun. 2022
Creșterea numărului pacienților noi și păstrarea celor vechi este unul dintre cele mai importante aspecte ale administrării unui cabinet stomatologic. De ce? Pentru că dacă nu știi cum să crești eficient volumul pacienților și îți construiești strategia de marketing doar pe pacienții deja existenți vei înregistra pierderi de venituri în timp foarte scurt.
Cum să crești volumul de pacienți noi ?
Îmbunătățește procesul de programare a pacienților
Auto-programarea este modalitatea perfectă de a atrage noi pacienți. Ei nu trebuie să se chinuie să sune recepția între orele 9:00 și 17:00, să asculte căsuța vocală sau cu alte cuvinte ”robotul enervant”. Durerile de dinți apar și înafara programului de lucru...
Pacienții au libertatea de a-și realiza programările oricând au nevoie, atunci când le este cel mai convenabil, chiar și înafara orelor de lucru sau seara târziu.
Ei vor să se descurce pe cont propriu. Restricțiile din timpul pandemiei au dus la apariția unei noi tendințe, schimbând total atitudinea generală față de rezervarea serviciilor online. Pe de altă parte, consumatorii moderni nu mai sunt dispuși să plătească pentru servicii care nu oferă posibilitatea de autoservire și comoditate cu care i-au obișnuit deja companiile aeriene, telefonia mobilă, băncile sau paginile de cumpărături online.
Trimite un SMS sau E-mail de reamintire înainte de programare
De câte ori ți-ai așteptat pacienții programați, iar ei nu au mai apărut?
O mare problemă a cabinetelor stomatologice este faptul că unii pacienți nu respectă programările sau pur și simplu uită de ele. Pentru afacerea ta, asta înseamnă timp mort care ajunge în final să te coste bani.
Prin trimiterea automată de SMS-uri pentru reamintirea programărilor simplifici interacțiunea cu pacienții tăi. Dacă dorești, poți solicita confirmarea prezenței la programare direct prin SMS, dROOT va interpreta răspunsul primit de la pacienți și va modifica automat statusul programării. Reduci astfel numărul pacienților pentru care este nevoie de confirmare telefonică a prezenței.
Afișează-ți compania online
Prezența online a clinicii tale este una dintre cele mai simple modalități de a te face cunoscut .
După cum bine știi Google este cel mai des accesat motor de căutare iar obiceiurile consumatorilor s-au schimbat în ultimii doi ani astfel încât prima dată când vor să afle informații despre o anumită afacere sau brand, ori dacă caută un anumit serviciu sau produs, apelează direct la Google.
Așadar, este esențial ca atunci când o persoană din zona ta caută o clinică de stomatologie pe Google cabinetul tău să fie afișat pe prima pagină de rezultate.
Poți partaja fotografii din clinică, adresa și orele de funcționare sau orice conținut crezi că va ajuta pacienții potențiali să te cunoască mai bine.
Citește și oferă răspunsuri la recenziile online
Prin oferirea de răspunsuri la recenzii dai dovadă de încredere și credibilitate față de pacienții tăi. În plus, te poate ajuta să identifici acele aspecte ale activității tale care ar putea fi îmbunătățite.
84% dintre oameni citesc recenzii online și au încredere în ele ca în opinia unui prieten apropiat. Recenziile pozitive sunt grozave dar recenziile negative sunt importante în egală măsură.
Dacă dorești o creștere a numărului de pacienți, răspunde și la feedback-ul negativ. Acest lucru va dovedi încredere și va arăta public atenția ta la nevoile pacienților.
Investește într-un site de calitate
Îți recomandăm să investești într-un site web de calitate, ușor de utilizat, care poate fi navigat cu ușurință pe un dispozitiv mobil. Acest aspect este absolut obligatoriu ca pacienții să se poată programa online și nu în ultimul rând site-ul web este imaginea ta online!
Dacă site-ul este prea stufos, cu multe meniuri care nu se afișează corect pe mobil, poate cauza frustrări și confuzii și va servi mai degrabă ca o barieră între tine și pacienți.
În articolul de mai sus am adunat 5 sfaturi care te vor ajuta să crești volumul pacienților cu investiții financiare minime. Însă pe lângă soluțiile propuse mai sus, este important să amintim Software-ul de management al cabinetelor stomatologice care te ajută să atragi, să administrezi și să păstrezi pacienții.
dROOT este instrumentul de management care implică pacientul în procesul de documentare și de care fiecare cabinet/clinică are nevoie pentru a crește volumul pacienților.
Cu dROOT combinăm auto-programarea pacienților, SMS-urile, E-mail-urile, mesajele text bidirecționale cu ajutorul aplicației mobile pentru pacienți, reminderele automate înainte de programare, mesajele pentru control periodic, toate într-un singur soft de management.
Pentru a afla cum te poate ajuta dROOT să atragi pacienți noi și să îi și păstrezi, programează acum o prezentare!