background

Ce fel de stomatolog vrei să fii?

Ce fel de stomatolog vrei să fii?

Noi știm că tu deja ești un stomatolog bun și vrei să progresezi în continuare pe plan profesional, (...) doar că ne-am jucat puțin cu fraza de mai sus. Cu ajutorul sistemului de management dROOT și aplicația pentru pacienți MyDent, dezvoltarea profesională este în mâna ta! Administrarea electronică a pacienților și a activității tale, depinde numai de tine, noi doar descoperim dorințele tale!

Ce fel de stomatolog vrei să fii?

Aplicația MyDent

Este o concepție relativ nouă în știința medicinii şi a stomatologiei, această formă de informare este disponibilă datorită existenței tehnologiei smartphone-urilor. Prin această aplicație, pacientul are confortul siguranței, confortul de a solicita o programare sau detalii medicale personale. Posibilitatea de a fi conectat permanent la medicul său stomatolog fără a fi nevoit să se deplaseze personal în cabinetul stomatologic.

Avantajul sistemului dROOT şi al aplicaţiei MyDent:

Pe lângă conectivitate și modul de lucru eficient în sistemul de management dROOT, noi credem că un avantaj important este și posibilitatea de comunicare cu pacienții. Notificările gen push, sunt mesaje trimise pe telefonul mobil al pacienţilor prin aplicaţia MyDent. Dacă pacientul tău este un utilizator al aplicaţiei cabinetului tău, va primi notificările push pentru planurile de tratament, serviciile tale oferite, rechemare la control periodic, înștiințări înainte de programare sau orice altă informație relevantă oferită de tine. Tu, ca administrator al aplicației pacient, ai posibilitatea de a alege ce dorești să publici pacienților tăi. MyDent poate fi „miniwebsite-ul” cabinetului tău, disponibil permanent pe telefonul pacientului tău, astfel devenind o aplicație inteligentă, capabil de informare şi loializare.

Aplicația care reprezintă brandul tău!

Ce va vedea pacientul în aplicaţia MyDent?

Pagina principală va oferi informaţii generale despre cabinet, personalul acestuia, date de contact şi orarul. În meniul sunt disponibile pagini optimalizate după preferinţele tale, cum ar fi:

  • Ştiri – cele mai noi informaţii despre cabinetul tău, oferte existente, descrieri ale serviciilor pe care le dorești evidențiate.
  • Echipa noastră – Noi suntem mândri de tine şi colegii tăi, fii şi tu! Această pagină va conţine detalii despre echipa ta medicală. Astfel totul devine mai personal pentru pacienţii tăi!
  • Servicii oferite – Acest meniu conţine acele tratamente care sunt frecvent oferite şi acceptate de pacienţi, astfel pacientul va cunoaşte cursul tratamentelor.
MyDent
Submeniul, personalizat pacientului utilizator:
  • Solicită programare – Pacientul poate solicita o programare fără nici o dificultate, direct de pe telefon, astfel devine mai fidelizat şi mai respectuos.
  • Programările mele – Aici pacientul poate vedea arhiva programărilor, atât cele din trecut cât şi cele din viitor.
  • Tratamentele mele - Este pagina care oferă pacientului detaliile medicale personale. Informaţiile tratamentelor efectuate sau ale planurilor de tratament propuse.
  • Mesajele mele – Această funcţie poate prelua în totalitate sarcina notificărilor prin email sau SMS şi este una dintre principalele meniuri ale aplicaţiei. Aici poate primi înştiinţări, notificări sau informaţii relevante împărtăşite de cabientul stomatologic.
MyDent

dROOT – We take care of your free time!

Last blogs

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.

Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management
Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management

Bună ziua, Toată lumea își dorește o rețetă sigură care să garanteze succesul cabinetului medical, probabil şi TU. Da, ….şi noi am dori să avem o astfel de rețetă! Din păcate, nu te putem ajuta, pentru că nu a descoperit încă nimeni o astfel de rețetă GARANTATĂ. Însă cunoaştem câteva unelte care ar trebui să te ajute atunci, când îţi prepari propria ta strategie, pentru ca afacerea să înregistreze creștere și pacienţi mulţumiţi, care la rândul lor să-ţi aducă alți pacienţi.

Întrebări frecvente dROOT
Întrebări frecvente dROOT

Bună ziua! Dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim este: "Sunt utilizator dROOT, ce dispozitive îmi recomandaţi pentru folosirea programului?" Răspunsul nu poate fi una concretă pentru că depinde de mai multe aspecte, și poate fi diferită de la caz la caz.

Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă
Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă

Salut, există trei lucruri importante în comunicarea cu pacienţii prin programul stomatologic dROOT

Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit
Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit

Dacă îți rezervi câteva minute să citești testimonialele dROOT, vei observa că majoritatea clienților noștri menționează că programul este de încredere şi ușor de folosit. Dar de ce dROOT este mai ușor de folosit şi mai stabil decât alte sisteme? Concluzia este că sunt două lucruri care fac diferența şi transformă dROOT într-un sistem “robust si ușor de folosit”