background

Ce fel de stomatolog vrei să fii?

Ce fel de stomatolog vrei să fii?

Noi știm că tu deja ești un stomatolog bun și vrei să progresezi în continuare pe plan profesional, (...) doar că ne-am jucat puțin cu fraza de mai sus. Cu ajutorul sistemului de management dROOT și aplicația pentru pacienți MyDent, dezvoltarea profesională este în mâna ta! Administrarea electronică a pacienților și a activității tale, depinde numai de tine, noi doar descoperim dorințele tale!

Ce fel de stomatolog vrei să fii?

Aplicația MyDent

Este o concepție relativ nouă în știința medicinii şi a stomatologiei, această formă de informare este disponibilă datorită existenței tehnologiei smartphone-urilor. Prin această aplicație, pacientul are confortul siguranței, confortul de a solicita o programare sau detalii medicale personale. Posibilitatea de a fi conectat permanent la medicul său stomatolog fără a fi nevoit să se deplaseze personal în cabinetul stomatologic.

Avantajul sistemului dROOT şi al aplicaţiei MyDent:

Pe lângă conectivitate și modul de lucru eficient în sistemul de management dROOT, noi credem că un avantaj important este și posibilitatea de comunicare cu pacienții. Notificările gen push, sunt mesaje trimise pe telefonul mobil al pacienţilor prin aplicaţia MyDent. Dacă pacientul tău este un utilizator al aplicaţiei cabinetului tău, va primi notificările push pentru planurile de tratament, serviciile tale oferite, rechemare la control periodic, înștiințări înainte de programare sau orice altă informație relevantă oferită de tine. Tu, ca administrator al aplicației pacient, ai posibilitatea de a alege ce dorești să publici pacienților tăi. MyDent poate fi „miniwebsite-ul” cabinetului tău, disponibil permanent pe telefonul pacientului tău, astfel devenind o aplicație inteligentă, capabil de informare şi loializare.

Aplicația care reprezintă brandul tău!

Ce va vedea pacientul în aplicaţia MyDent?

Pagina principală va oferi informaţii generale despre cabinet, personalul acestuia, date de contact şi orarul. În meniul sunt disponibile pagini optimalizate după preferinţele tale, cum ar fi:

  • Ştiri – cele mai noi informaţii despre cabinetul tău, oferte existente, descrieri ale serviciilor pe care le dorești evidențiate.
  • Echipa noastră – Noi suntem mândri de tine şi colegii tăi, fii şi tu! Această pagină va conţine detalii despre echipa ta medicală. Astfel totul devine mai personal pentru pacienţii tăi!
  • Servicii oferite – Acest meniu conţine acele tratamente care sunt frecvent oferite şi acceptate de pacienţi, astfel pacientul va cunoaşte cursul tratamentelor.
MyDent
Submeniul, personalizat pacientului utilizator:
  • Solicită programare – Pacientul poate solicita o programare fără nici o dificultate, direct de pe telefon, astfel devine mai fidelizat şi mai respectuos.
  • Programările mele – Aici pacientul poate vedea arhiva programărilor, atât cele din trecut cât şi cele din viitor.
  • Tratamentele mele - Este pagina care oferă pacientului detaliile medicale personale. Informaţiile tratamentelor efectuate sau ale planurilor de tratament propuse.
  • Mesajele mele – Această funcţie poate prelua în totalitate sarcina notificărilor prin email sau SMS şi este una dintre principalele meniuri ale aplicaţiei. Aici poate primi înştiinţări, notificări sau informaţii relevante împărtăşite de cabientul stomatologic.
MyDent

dROOT – We take care of your free time!

Last blogs

Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis
Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management dROOT, pentru dezvoltarea lor profesională și pentru organizarea activității zilnice

Sigur ești gata să pleci în concediu?
Sigur ești gata să pleci în concediu?

După o muncă asiduă, după sute de pacienți tratați, este timpul pentru un concediu binemeritat. Nisipul sub tălpi și briza mării - sunt cele două lucruri pe care deja parcă le simți tot mai intens, pe minut ce trece, și se apropie data plecării către destinația mult râvnită.

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.