Activarea pacienților Mileniali
31 mai 2019
Dar haide să-ți spunem unde se află această generație în timpul lui liber, cum poate fi contactat și cum te poți asigura că vor fi pacienții tăi.Asigură-te de prezența OnlineMai mult decât jumătate din această generație se află, în mare parte sau aproape întotdeauna, Online și este conectat la Internet. Fie de pe calculator, laptop sau dispozitive mobile. Această generație a crescut pe Internet și este obișnuit să obțină informații Online.
Ei doresc informații actualizate, să vadă orarul de lucru al medicului, sa cunoască echipa medicală de pe fotografii, prețuri sau cazuri de succes prezentate în detaliu. Doresc pagini web și aplicații mobile care sunt ușor de folosite, bine concepute și rapide.
Mai puțin de atât probabil nici nu vor accepta. Astfel încât ai nevoie ca pagina ta de prezentare, sistemul de management folosit în cabinet și aplicația mobilă oferită pacientului să fie luminoasă, curată, ușor de înțeles și de folosit. O soluție tehnologică învechită nu va transmite mesajul unui cabinet modern, chiar dacă acesta este.Fi „mobile-friendly’În timp ce stereotipia Generației Y se plimbă pe stradă cu ochii și degetul lipit de telefon, nu este de mirare faptul, că 97% din această generație utilizează (este dependent de) smarthphone-uri. Probabil motiv suficient să te asiguri că administrarea cabinetului, comunicarea și documentarea pacientului să fie bazată pe sisteme digitale și aplicații mobile performante din punct de vedere tehnic.Alege ce este simplu și complex și nu ce este complicatGenerația Y a crescut în epoca Facebook și Google și se așteaptă ca interacțiunea Online să fie convenabilă. Pentru a-i câștiga loialitatea, oferă o experiență modernă, eficientă și ușoară.
Pune la dispoziția pacientului soluții digitale pentru comunicare, pentru accesul la informații medicale personale, pentru completarea unui chestionar general de pe o tabletă sau telefon mobil, solicitarea unei programări. Acestea sunt funcționalități pe care pacientul generatiei Y preferă sa le facă din confortul spațiului personal.Doar să te convingi că sistemului de management utilizat este suficient de sigur și datele pacienților rămân securizate!În cazul în care încă nu folosești o astfel de aplicație, care te ajută să fii conectat cu generația Y (și nu numai), îți prezintăm o soluție:MyDent este o aplicație mobilă, o extensie al sistemului de management dROOT, destinat pacientului clinicii tale. Este o soluție tehnică prin care se simplifică transferul de informații personalizate pacienților, astfel economisind timp. Cu ajutorul MyDent, poți fi întotdeauna prezent pe telefonul pacientului, pentru ai oferii acele informații de care are nevoie pacientul zilelor noastre.Transformă comunicarea medic - pacient într-o altă dimensiune.Completează ACUM formularul și solicită informații suplimentare despre aplicația MyDentCere prezentareFolosește aplicațiile noastre
Ei doresc informații actualizate, să vadă orarul de lucru al medicului, sa cunoască echipa medicală de pe fotografii, prețuri sau cazuri de succes prezentate în detaliu. Doresc pagini web și aplicații mobile care sunt ușor de folosite, bine concepute și rapide.
Mai puțin de atât probabil nici nu vor accepta. Astfel încât ai nevoie ca pagina ta de prezentare, sistemul de management folosit în cabinet și aplicația mobilă oferită pacientului să fie luminoasă, curată, ușor de înțeles și de folosit. O soluție tehnologică învechită nu va transmite mesajul unui cabinet modern, chiar dacă acesta este.Fi „mobile-friendly’În timp ce stereotipia Generației Y se plimbă pe stradă cu ochii și degetul lipit de telefon, nu este de mirare faptul, că 97% din această generație utilizează (este dependent de) smarthphone-uri. Probabil motiv suficient să te asiguri că administrarea cabinetului, comunicarea și documentarea pacientului să fie bazată pe sisteme digitale și aplicații mobile performante din punct de vedere tehnic.Alege ce este simplu și complex și nu ce este complicatGenerația Y a crescut în epoca Facebook și Google și se așteaptă ca interacțiunea Online să fie convenabilă. Pentru a-i câștiga loialitatea, oferă o experiență modernă, eficientă și ușoară.
Pune la dispoziția pacientului soluții digitale pentru comunicare, pentru accesul la informații medicale personale, pentru completarea unui chestionar general de pe o tabletă sau telefon mobil, solicitarea unei programări. Acestea sunt funcționalități pe care pacientul generatiei Y preferă sa le facă din confortul spațiului personal.Doar să te convingi că sistemului de management utilizat este suficient de sigur și datele pacienților rămân securizate!În cazul în care încă nu folosești o astfel de aplicație, care te ajută să fii conectat cu generația Y (și nu numai), îți prezintăm o soluție:MyDent este o aplicație mobilă, o extensie al sistemului de management dROOT, destinat pacientului clinicii tale. Este o soluție tehnică prin care se simplifică transferul de informații personalizate pacienților, astfel economisind timp. Cu ajutorul MyDent, poți fi întotdeauna prezent pe telefonul pacientului, pentru ai oferii acele informații de care are nevoie pacientul zilelor noastre.Transformă comunicarea medic - pacient într-o altă dimensiune.Completează ACUM formularul și solicită informații suplimentare despre aplicația MyDentCere prezentareFolosește aplicațiile noastre