background

Activarea pacienților Mileniali

Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Activarea pacienților Mileniali

Dar haide să-ți spunem unde se află această generație în timpul lui liber, cum poate fi contactat și cum te poți asigura că vor fi pacienții tăi.
Asigură-te de prezența Online
Mai mult decât jumătate din această generație se află, în mare parte sau aproape întotdeauna, Online și este conectat la Internet. Fie de pe calculator, laptop sau dispozitive mobile. Această generație a crescut pe Internet și este obișnuit să obțină informații Online.

Ei doresc informații actualizate, să vadă orarul de lucru al medicului, sa cunoască echipa medicală de pe fotografii, prețuri sau cazuri de succes prezentate în detaliu. Doresc pagini web și aplicații mobile care sunt ușor de folosite, bine concepute și rapide.
Mai puțin de atât probabil nici nu vor accepta. Astfel încât ai nevoie ca pagina ta de prezentare, sistemul de management folosit în cabinet și aplicația mobilă oferită pacientului să fie luminoasă, curată, ușor de înțeles și de folosit. O soluție tehnologică învechită nu va transmite mesajul unui cabinet modern, chiar dacă acesta este.
Fi „mobile-friendly’
În timp ce stereotipia Generației Y se plimbă pe stradă cu ochii și degetul lipit de telefon, nu este de mirare faptul, că 97% din această generație utilizează (este dependent de) smarthphone-uri. Probabil motiv suficient să te asiguri că administrarea cabinetului, comunicarea și documentarea pacientului să fie bazată pe sisteme digitale și aplicații mobile performante din punct de vedere tehnic.
Alege ce este simplu și complex și nu ce este complicat
Generația Y a crescut în epoca Facebook și Google și se așteaptă ca interacțiunea Online să fie convenabilă. Pentru a-i câștiga loialitatea, oferă o experiență modernă, eficientă și ușoară.
Pune la dispoziția pacientului soluții digitale pentru comunicare, pentru accesul la informații medicale personale, pentru completarea unui chestionar general de pe o tabletă sau telefon mobil, solicitarea unei programări. Acestea sunt funcționalități pe care pacientul generatiei Y preferă sa le facă din confortul spațiului personal.
Doar să te convingi că sistemului de management utilizat este suficient de sigur și datele pacienților rămân securizate!
În cazul în care încă nu folosești o astfel de aplicație, care te ajută să fii conectat cu generația Y (și nu numai), îți prezintăm o soluție:
MyDent este o aplicație mobilă, o extensie al sistemului de management dROOT, destinat pacientului clinicii tale. Este o soluție tehnică prin care se simplifică transferul de informații personalizate pacienților, astfel economisind timp. Cu ajutorul MyDent, poți fi întotdeauna prezent pe telefonul pacientului, pentru ai oferii acele informații de care are nevoie pacientul zilelor noastre.
Transformă comunicarea medic - pacient într-o altă dimensiune.
Completează ACUM formularul și solicită informații suplimentare despre aplicația MyDent

Folosește aplicațiile noastre

Last blogs

Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis
Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management dROOT, pentru dezvoltarea lor profesională și pentru organizarea activității zilnice

Sigur ești gata să pleci în concediu?
Sigur ești gata să pleci în concediu?

După o muncă asiduă, după sute de pacienți tratați, este timpul pentru un concediu binemeritat. Nisipul sub tălpi și briza mării - sunt cele două lucruri pe care deja parcă le simți tot mai intens, pe minut ce trece, și se apropie data plecării către destinația mult râvnită.

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.