background

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Cineva mă întreba recent: "Care este acel lucru elementar pe care ar trebui să-l impun echipei medicale pentru a mulțumi pacienții iar cabinetul meu să prospere?” Mi-a luat ceva timp să răspund deoarece există atât de multe lucruri care fac dintr-o echipă bună, una grozavă. Însă în cele din urmă am ajuns la concluzia că dacă trebuie să aleg doar un singur lucru, acela ar fi cooperarea.
Definiția pentru cooperare este procesul de a lucra împreună, pentru același scop. Deci pentru cooperare trebuie să am o echipă închegată și un scop bine definit, după care să urmez filozofia „toți pentru un scop în care lucrurile bune se întâmplă”. Asta înseamnă implicit eliminarea acelor situații în care dacă cineva are nevoie de ajutor, nimeni din echipă nu trebuie să considere că „nu e treaba mea, să se descurce...”
Făcând parte dintr-o echipă medicală, este în sarcina fiecăruia de a garanta satisfacția pacienților și implicarea în dezvoltarea viabilă a clinicii.
Să colaborăm unul cu celălalt
Cheia colaborării între membri echipei este comunicarea. Desigur, nici un cabinet stomatologic nu este perfect, și majoritatea sunt aglomerate dar comunicarea într-un final înseamnă alocarea a câteva minute zilnic pentru a transmite informații, atât între membri echipei cât și către pacienți.
Comunicarea are mai multe forme. Pacienții au nevoie de sentimentul de continuitate, deoarece așa vor dezvolta încredere în echipa medicală. Terminologia de front desk / asistentă medicală implică o diviziune în concepția de echipă. În schimb ar trebui vorbit despre echipa administrativă și echipa medicală. Comunicarea între cele două echipe trebuie să fie una excelentă, recepția pune la dispoziția personalului medical toate informațiile despre pacienți pe baza căruia se poate deschide o serie de tratament și va accelera procesul administrativ. Nu este doar responsabilitatea recepționerei să salute pacientul, asistenta medicală ar trebui să cunoască la primul contact detalii despre pacientul înregistrat și să-l conducă în sala de tratament ca pe o veche cunoștință. Toată lumea muncește din greu pentru a stabili o relație cu pacientul, pentru că aceștia vor împărtășii informații diverse cu diferiți membri ai echipei. Aceste informații cumulate vor fi informații cheie pentru îmbunătățirea experienței pacientului și a rezultatelor clinice.
Da desigur că trebuie să deții și o unealtă administrativă pentru a comunica eficient în condițiile tehnologice a zilelor noastre. Trebuie să folosești acele soluții prin care să adaugi claritate și detaliere informațiilor. Nimeni nu ar trebui să se întrebe de ce acest pacient se află în sala de așteptare, pentru că informația trebuie să fie disponibilă fiecărui membru al echipei, cu un istoric exact al acestuia, în care se vede clar că a primit o notificare de rechemare la control periodic, a avut o discuție cu medicul curant și a realizat o programare la recepție. Această documentare defragmentată între membri echipei devine o formă de comunicare eficientă pusă la dispoziția fiecărui membru într-un mod instant. Va asigura faptul că medicul primește în sala de tratament un pacient pregătit din punct de vedere al datelor personale, al acordurilor și a chestionarului general, totodată recepția va putea întocmi documentele fiscale care reflectă cu exactitate procesele medicale realizate de echipa medicală.
Să colaborăm cu pacienții
Un alt aspect al cooperării într-un cabinet stomatologic este cel dintre echipa medicală și pacient. Împreună lucrăm pentru un singur scop – sănătatea orală. Pacienții ne contactează cu diferite cazuri, dar indiferent de caz, vrem să știe că sunt în mâini bune și că vom face tot cea ce ne stă în putință pentru a-i ajuta să își atingă obiectivele. Uneori acest proces înseamnă un compromis în programări, astfel încât pacienții vor jongla între muncă, familie și timp disponibil. Sau va trebui să găsim acea etapizare a planului de tratament care să convină atât din perspectiva de timp disponibil cât și financiar, fără a compromite sănătatea pacientului.
Sau, un aspect important în comunicarea către pacient este axat pe educare și informare. Trebuie să alocăm timp pentru educarea pacienților pentru orice nivel și detaliu de care au nevoie. Educația ar trebui să fie parte din cultura cabinetului stomatologic.
Când toți lucrează împreună, cooperează, comunică, rezultatele administrative și clinice devin pozitive. Comunicarea face ca întreaga echipă să se simtă bine și vor observa faptul că pacienții sunt mulțumiți atât de personal cât și de servicii. Mai mut de atât, devin deschiși pentru a oferii testimoniale pe rețele de socializare și recomand serviciile cu încredere. Este important să obțineți acest tip de feedback consecvent pentru că va valida calitatea serviciilor medicale oferite.
Încurajăm conducerea cabinetelor stomatologice să inițializeze o conversație la prima ședință cu echipa clinicii, să discute despre oportunitatea de implementare a unui sistem de management în care fiecare membru al echipei să lucreze cu plăcere și vă garantăm că va porni o avalanșă de idei minunate care va transforma bazele clinicii.
Te încurajez să începi o conversație data viitoare, când membri echipei se întâlnesc. Această conversație te poate conduce la câteva idei minunate, care pot face atât practica cât și pacienții mai sănătoși.

Folosește aplicațiile noastre