background

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Cineva mă întreba recent: "Care este acel lucru elementar pe care ar trebui să-l impun echipei medicale pentru a mulțumi pacienții iar cabinetul meu să prospere?” Mi-a luat ceva timp să răspund deoarece există atât de multe lucruri care fac dintr-o echipă bună, una grozavă. Însă în cele din urmă am ajuns la concluzia că dacă trebuie să aleg doar un singur lucru, acela ar fi cooperarea.
Definiția pentru cooperare este procesul de a lucra împreună, pentru același scop. Deci pentru cooperare trebuie să am o echipă închegată și un scop bine definit, după care să urmez filozofia „toți pentru un scop în care lucrurile bune se întâmplă”. Asta înseamnă implicit eliminarea acelor situații în care dacă cineva are nevoie de ajutor, nimeni din echipă nu trebuie să considere că „nu e treaba mea, să se descurce...”
Făcând parte dintr-o echipă medicală, este în sarcina fiecăruia de a garanta satisfacția pacienților și implicarea în dezvoltarea viabilă a clinicii.
Să colaborăm unul cu celălalt
Cheia colaborării între membri echipei este comunicarea. Desigur, nici un cabinet stomatologic nu este perfect, și majoritatea sunt aglomerate dar comunicarea într-un final înseamnă alocarea a câteva minute zilnic pentru a transmite informații, atât între membri echipei cât și către pacienți.
Comunicarea are mai multe forme. Pacienții au nevoie de sentimentul de continuitate, deoarece așa vor dezvolta încredere în echipa medicală. Terminologia de front desk / asistentă medicală implică o diviziune în concepția de echipă. În schimb ar trebui vorbit despre echipa administrativă și echipa medicală. Comunicarea între cele două echipe trebuie să fie una excelentă, recepția pune la dispoziția personalului medical toate informațiile despre pacienți pe baza căruia se poate deschide o serie de tratament și va accelera procesul administrativ. Nu este doar responsabilitatea recepționerei să salute pacientul, asistenta medicală ar trebui să cunoască la primul contact detalii despre pacientul înregistrat și să-l conducă în sala de tratament ca pe o veche cunoștință. Toată lumea muncește din greu pentru a stabili o relație cu pacientul, pentru că aceștia vor împărtășii informații diverse cu diferiți membri ai echipei. Aceste informații cumulate vor fi informații cheie pentru îmbunătățirea experienței pacientului și a rezultatelor clinice.
Da desigur că trebuie să deții și o unealtă administrativă pentru a comunica eficient în condițiile tehnologice a zilelor noastre. Trebuie să folosești acele soluții prin care să adaugi claritate și detaliere informațiilor. Nimeni nu ar trebui să se întrebe de ce acest pacient se află în sala de așteptare, pentru că informația trebuie să fie disponibilă fiecărui membru al echipei, cu un istoric exact al acestuia, în care se vede clar că a primit o notificare de rechemare la control periodic, a avut o discuție cu medicul curant și a realizat o programare la recepție. Această documentare defragmentată între membri echipei devine o formă de comunicare eficientă pusă la dispoziția fiecărui membru într-un mod instant. Va asigura faptul că medicul primește în sala de tratament un pacient pregătit din punct de vedere al datelor personale, al acordurilor și a chestionarului general, totodată recepția va putea întocmi documentele fiscale care reflectă cu exactitate procesele medicale realizate de echipa medicală.
Să colaborăm cu pacienții
Un alt aspect al cooperării într-un cabinet stomatologic este cel dintre echipa medicală și pacient. Împreună lucrăm pentru un singur scop – sănătatea orală. Pacienții ne contactează cu diferite cazuri, dar indiferent de caz, vrem să știe că sunt în mâini bune și că vom face tot cea ce ne stă în putință pentru a-i ajuta să își atingă obiectivele. Uneori acest proces înseamnă un compromis în programări, astfel încât pacienții vor jongla între muncă, familie și timp disponibil. Sau va trebui să găsim acea etapizare a planului de tratament care să convină atât din perspectiva de timp disponibil cât și financiar, fără a compromite sănătatea pacientului.
Sau, un aspect important în comunicarea către pacient este axat pe educare și informare. Trebuie să alocăm timp pentru educarea pacienților pentru orice nivel și detaliu de care au nevoie. Educația ar trebui să fie parte din cultura cabinetului stomatologic.
Când toți lucrează împreună, cooperează, comunică, rezultatele administrative și clinice devin pozitive. Comunicarea face ca întreaga echipă să se simtă bine și vor observa faptul că pacienții sunt mulțumiți atât de personal cât și de servicii. Mai mut de atât, devin deschiși pentru a oferii testimoniale pe rețele de socializare și recomand serviciile cu încredere. Este important să obțineți acest tip de feedback consecvent pentru că va valida calitatea serviciilor medicale oferite.
Încurajăm conducerea cabinetelor stomatologice să inițializeze o conversație la prima ședință cu echipa clinicii, să discute despre oportunitatea de implementare a unui sistem de management în care fiecare membru al echipei să lucreze cu plăcere și vă garantăm că va porni o avalanșă de idei minunate care va transforma bazele clinicii.
Te încurajez să începi o conversație data viitoare, când membri echipei se întâlnesc. Această conversație te poate conduce la câteva idei minunate, care pot face atât practica cât și pacienții mai sănătoși.

Folosește aplicațiile noastre

Last blogs

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.

Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management
Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management

Bună ziua, Toată lumea își dorește o rețetă sigură care să garanteze succesul cabinetului medical, probabil şi TU. Da, ….şi noi am dori să avem o astfel de rețetă! Din păcate, nu te putem ajuta, pentru că nu a descoperit încă nimeni o astfel de rețetă GARANTATĂ. Însă cunoaştem câteva unelte care ar trebui să te ajute atunci, când îţi prepari propria ta strategie, pentru ca afacerea să înregistreze creștere și pacienţi mulţumiţi, care la rândul lor să-ţi aducă alți pacienţi.

Întrebări frecvente dROOT
Întrebări frecvente dROOT

Bună ziua! Dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim este: "Sunt utilizator dROOT, ce dispozitive îmi recomandaţi pentru folosirea programului?" Răspunsul nu poate fi una concretă pentru că depinde de mai multe aspecte, și poate fi diferită de la caz la caz.