background

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Cineva mă întreba recent: "Care este acel lucru elementar pe care ar trebui să-l impun echipei medicale pentru a mulțumi pacienții iar cabinetul meu să prospere?” Mi-a luat ceva timp să răspund deoarece există atât de multe lucruri care fac dintr-o echipă bună, una grozavă. Însă în cele din urmă am ajuns la concluzia că dacă trebuie să aleg doar un singur lucru, acela ar fi cooperarea.
Definiția pentru cooperare este procesul de a lucra împreună, pentru același scop. Deci pentru cooperare trebuie să am o echipă închegată și un scop bine definit, după care să urmez filozofia „toți pentru un scop în care lucrurile bune se întâmplă”. Asta înseamnă implicit eliminarea acelor situații în care dacă cineva are nevoie de ajutor, nimeni din echipă nu trebuie să considere că „nu e treaba mea, să se descurce...”
Făcând parte dintr-o echipă medicală, este în sarcina fiecăruia de a garanta satisfacția pacienților și implicarea în dezvoltarea viabilă a clinicii.
Să colaborăm unul cu celălalt
Cheia colaborării între membri echipei este comunicarea. Desigur, nici un cabinet stomatologic nu este perfect, și majoritatea sunt aglomerate dar comunicarea într-un final înseamnă alocarea a câteva minute zilnic pentru a transmite informații, atât între membri echipei cât și către pacienți.
Comunicarea are mai multe forme. Pacienții au nevoie de sentimentul de continuitate, deoarece așa vor dezvolta încredere în echipa medicală. Terminologia de front desk / asistentă medicală implică o diviziune în concepția de echipă. În schimb ar trebui vorbit despre echipa administrativă și echipa medicală. Comunicarea între cele două echipe trebuie să fie una excelentă, recepția pune la dispoziția personalului medical toate informațiile despre pacienți pe baza căruia se poate deschide o serie de tratament și va accelera procesul administrativ. Nu este doar responsabilitatea recepționerei să salute pacientul, asistenta medicală ar trebui să cunoască la primul contact detalii despre pacientul înregistrat și să-l conducă în sala de tratament ca pe o veche cunoștință. Toată lumea muncește din greu pentru a stabili o relație cu pacientul, pentru că aceștia vor împărtășii informații diverse cu diferiți membri ai echipei. Aceste informații cumulate vor fi informații cheie pentru îmbunătățirea experienței pacientului și a rezultatelor clinice.
Da desigur că trebuie să deții și o unealtă administrativă pentru a comunica eficient în condițiile tehnologice a zilelor noastre. Trebuie să folosești acele soluții prin care să adaugi claritate și detaliere informațiilor. Nimeni nu ar trebui să se întrebe de ce acest pacient se află în sala de așteptare, pentru că informația trebuie să fie disponibilă fiecărui membru al echipei, cu un istoric exact al acestuia, în care se vede clar că a primit o notificare de rechemare la control periodic, a avut o discuție cu medicul curant și a realizat o programare la recepție. Această documentare defragmentată între membri echipei devine o formă de comunicare eficientă pusă la dispoziția fiecărui membru într-un mod instant. Va asigura faptul că medicul primește în sala de tratament un pacient pregătit din punct de vedere al datelor personale, al acordurilor și a chestionarului general, totodată recepția va putea întocmi documentele fiscale care reflectă cu exactitate procesele medicale realizate de echipa medicală.
Să colaborăm cu pacienții
Un alt aspect al cooperării într-un cabinet stomatologic este cel dintre echipa medicală și pacient. Împreună lucrăm pentru un singur scop – sănătatea orală. Pacienții ne contactează cu diferite cazuri, dar indiferent de caz, vrem să știe că sunt în mâini bune și că vom face tot cea ce ne stă în putință pentru a-i ajuta să își atingă obiectivele. Uneori acest proces înseamnă un compromis în programări, astfel încât pacienții vor jongla între muncă, familie și timp disponibil. Sau va trebui să găsim acea etapizare a planului de tratament care să convină atât din perspectiva de timp disponibil cât și financiar, fără a compromite sănătatea pacientului.
Sau, un aspect important în comunicarea către pacient este axat pe educare și informare. Trebuie să alocăm timp pentru educarea pacienților pentru orice nivel și detaliu de care au nevoie. Educația ar trebui să fie parte din cultura cabinetului stomatologic.
Când toți lucrează împreună, cooperează, comunică, rezultatele administrative și clinice devin pozitive. Comunicarea face ca întreaga echipă să se simtă bine și vor observa faptul că pacienții sunt mulțumiți atât de personal cât și de servicii. Mai mut de atât, devin deschiși pentru a oferii testimoniale pe rețele de socializare și recomand serviciile cu încredere. Este important să obțineți acest tip de feedback consecvent pentru că va valida calitatea serviciilor medicale oferite.
Încurajăm conducerea cabinetelor stomatologice să inițializeze o conversație la prima ședință cu echipa clinicii, să discute despre oportunitatea de implementare a unui sistem de management în care fiecare membru al echipei să lucreze cu plăcere și vă garantăm că va porni o avalanșă de idei minunate care va transforma bazele clinicii.
Te încurajez să începi o conversație data viitoare, când membri echipei se întâlnesc. Această conversație te poate conduce la câteva idei minunate, care pot face atât practica cât și pacienții mai sănătoși.

Folosește aplicațiile noastre

Last blogs

Viitorul algoritmelor în stomatologie
Viitorul algoritmelor în stomatologie

În timp ce ai putea să crezi că este doar SCI-FI sau imaginație, Inteligența artificială se observă deja pe orizontul stomatologiei. Administrația medicală, în general este un utilizator natural al acestor aplicații.

Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!
Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!

venim acum în întâmpinarea activității tale profesionale cu o nouă funcționalitate, o grafică parodontală smart, interconectată cu grafica 3D al pacientului.

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă
Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Administratorul unui cabinet stomatologic nu ar trebui să experimenteze fluctuații financiare mari, de la o lună la alta. Ar fi mult mai convenabil să facă analize financiare trimestriale, în loc de cele lunare.

Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis
Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management dROOT, pentru dezvoltarea lor profesională și pentru organizarea activității zilnice

Sigur ești gata să pleci în concediu?
Sigur ești gata să pleci în concediu?

După o muncă asiduă, după sute de pacienți tratați, este timpul pentru un concediu binemeritat. Nisipul sub tălpi și briza mării - sunt cele două lucruri pe care deja parcă le simți tot mai intens, pe minut ce trece, și se apropie data plecării către destinația mult râvnită.

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...