background

4 greşeli tehnologice pentru care pierzi pacientul

4 greşeli tehnologice pentru care pierzi pacientul

În timp ce eşti un medic stomatolog bine pregătit şi expert în efectuarea diferitelor proceduri, evident un lucru esenţial pentru succesul cabinetului tău, există şi alţi factori la fel de importanţi în atragerea şi păstrarea pacientului. Pe lângă unitul dentar hi-tech şi personalul amabil, tehnologia este acel factor care mai joacă un rol important în satisfacerea şi păstrarea pacientului.

4 greşeli tehnologice pentru care pierzi pacientul

În timp ce eşti un medic stomatolog bine pregătit şi expert în efectuarea diferitelor proceduri, evident un lucru esenţial pentru succesul cabinetului tău, există şi alţi factori la fel de importanţi în atragerea şi păstrarea pacientului. Pe lângă unitul dentar hi-tech şi personalul amabil, tehnologia este acel factor care mai joacă un rol important în satisfacerea şi păstrarea pacientului.
Enumerăm în continuare patru greşeli tehnologice care pot provoca pierderea unui pacient.

Lipsa sau învechirea site-ului

Astăzi toată lumea caută produse şi servicii Online. Având o pagină de prezentare atractivă şi funcţională este absolut necesar pentru a atrage pacienţi noi. Poţi pierde un pacient înainte să-l cunoşti din cauza inexistenței Online sau al unui website învechit. Nu numai că pagina ta de prezentare trebuie să fie ușor de găsit, atrăgător şi uşor de navigat, dar trebuie actualizat regulat pentru a ține la curent vizitatorii cu toate informațiile importante. Articolele şi blogurile relevante pacienţilor trebuie adăugate cu promptitudine.

Personal neinstruit

Totul, începând de la înregistrarea unei programări până la întocmirea unei chitanţe poate fi confuz şi administrat greşit dacă personalul cabinetului nu a fost instruit corespunzător. Se estimează că personalul cabinetelor medicale înţeleg mai puţin de 50% din caracteristicile unui program de management. Chiar dacă utilizezi cea mai avansată tehnologie atunci când pacientul este aşezat în scaun, greşelile făcute iniţial la recepţie sau de asistentă poate rezulta pierderea pacientului. Asigură-te că fiecare membru al echipei este instruit în mod corespunzător şi cunoaşte utilizarea programului stomatologic care poate asigura activitatea cabinetului fără probleme.

Probleme de securitate

Furtul de date a atins proporţii epidemice în aproape fiecare industrie. Păstrarea datelor pacienţiilor confidenţiale şi în siguranţă este un lucru esenţial pentru o relaţie bună. În cazul când un pacient simte că informaţiile lui cu caracter personal pot fi în pericol, poate opta pentru un alt cabinet şi un alt medic, chiar dacă a primit tratamentul corespunzător. O serie de măsuri pot fi luate pentru a reduce riscul unui eşec în securitatea datelor. Foloseşte o parolă sigură, actualizează-ti sistemul de operare în mod regulat, foloseşte un antivirus şi spyware testat sau foloseşte un sistem de management stomatologic avansat, bazat pe o tehnologie Cloud!

Lipsa comunicării uşoare

Capabilitatea de a trimite şi primi informaţii în diferite forme este un lucru important pentru majoritatea oamenilor. Un pacient doreşte notificare prin email, în timp ce altul preferă un SMS. Fiind capabil de a comunica cu pacienţii în format electronic într-o maniera eficientă este esenţial pentru promovarea relaţiilor pozitive. O comunicare simplă şi uşoară poate fi realizată prin folosirea unui program stomatologic performant. Te mândreşti că oferi pacientului cel mai bun tratament, aşa că nu lăsa ca tehnologia să-ți saboteze activitatea. Acum, fiind conştient de aceste capcane tehnologice, evită-le!

1123

Captarea imaginilor digitale. Acum mai simplu decât oricând!

A fi capabil de a capta imaginile digitale direct din nori (adică aceste imagini să nu necesite o stocare locală, arhivare şi la un moment dat prelucrare) este o realizare uimitoare. Cu cât radiografiile pacienţilor sau pozele despre cu cazurile documentate sunt stocate în siguranţă (Online), cu atât este mai bine pentru tine.
Dar munca noastră nu se încheie aici.
Modul de comunicare cu centrul de imagistică sau încărcarea pozelor în aplicaţia dROOT, chiar și direct de pe telefon, sunt în mod necesar sub controlul nostru sau al tău. Aşa că ne-am întrebat cum putem face mai multe pentru voi.
Trimite-ne părerile şi primele impresii referitoare la modul de încărcare a imaginilor! Vom aprecia gestul şi te vom asigura de atenția noastră maximă la tot ceea ce ne propui.

Încearcă dROOT gratuit!
Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!

Last blogs

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.