background

Top 4 funcții folosite de cabinetele stomatologice

Top 4 funcții folosite de cabinetele stomatologice

Top 4 funcții folosite de cabinetele stomatologice, care au ușurat semnificativ viața medicilor stomatologi

Top 4 funcții folosite de cabinetele stomatologice

n170 - Formulare medicale

Construit și dedicat exclusiv pentru cabinete stomatologice, dROOT este cel mai important software de management, ONLINE, de pe piață. Este un program complex, cu numeroase funcționalități care ușurează administrația și sarcinile zilnice de rutină.

Totuși unele module sunt mai apreciate și mai frecvent utilizate.
Pe cât pare de ușor de preconizat care sunt acestea, trebuie să luăm în considerare mai multe aspecte:
- statusul utilizatorului (manager, medic, recepție, asistent medical)
- dispozitivul utilizat (PC, tabletă, telefon mobil)
- mărimea cabinetului (mic: un singur medic, mediu: 2-3 medici și 1-2 asistente, mare: peste 5 medici cu personal auxiliar numeros)
Noi am fost curioși, si am verificat toate aceste aspecte. Astfel am putut întocmi clasamentul TOP 4 funcții cele mai des folosite. Hai să vedem care sunt acestea.

1. Suprafața de programare în dROOT

Simplificat, să rezolve situații complicate ce rezultă din programarea unui pacient în funcție de medic, scaun, punct de lucru, resursă, procedură, notificare pacient, și multe altele.
Cu această abordare simplificată și cu tehnologia avansată din dROOT, o programare care în sine poate fi complexă, se va gestiona foarte ușor, simplu și rapid, de oriunde și oricând.

Accesul personalului la programare și datele pacienților te ajută să ai mai mult timp pentru tratament, iar pacienții vor fi informați și vor petrece mai puțin timp în sala de așteptare.


2. Suprafața de lucru 3D, oferă claritatea procedurilor medicale

Explică clar opțiunile de tratament. Crește nivelul accentului planurilor de tratament. Oferă informații și pe înțelesul pacientului, eliminând temerile.

Grafica de lucru 3D, ajută pacienții să vadă întreaga poveste al procedurilor stomatologice, statusul inițial, planul de tratament și stadiul următor în calendarul de însănătoșire.

De asemenea, ajută personalul medical să ia decizii cu privire la pregătirea și organizarea ședințelor.

3. Formularele medicale în dROOT, primesc o apreciere din ce în ce mai mare în contextul COVID-19.

Elimină colectarea manuală a datelor, o procedură obositoare dacă folosești formulare tipizate pe hârtie. Fișele și procesul digital nu este doar mai deștept, este unul genial.
Îmbunătățește fluxul de lucru, economisește timp oferindu-le pacienților opțiunea de a completa formularele necesare de acasă, de pe telefonul personal sau tableta din sala de așteptare, totul ONLINE.

Timpul mai scurt petrecut în sala de așteptare înseamnă o experiență mai buna pentru pacienți si un proces mai eficient pentru personalul tău.


4. Soluții financiare pe înțelesul tuturor fără eroare umană.

Sarcina de întocmire a documentației fiscale nu trebuie să fie ca o durere de măsea.

Economisește timp prin întocmirea instantă a documentelor fiscale.

Procesul este fără efort într-un sistem interconectat, când acesta face automat crearea, distribuirea, monitorizarea și întocmirea tuturor documentelor impuse de lege, chiar și conectat cu casa de marcat.

Vrei să vezi detaliat modul de lucru al acestor funcții, chiar și altele? Cere o prezentare a softului dROOT chiar acum și îți vom arăta cum poți să crești rentabilitatea echipei în cabinetul tău.
Echipa dROOT îți dorește o zi cât mai productivă!
Click aici pentru Prezentare ONLINE

Andrei BOTA,

dROOT Romania
0365-441-611
andrei.bota@droot.ro
www.droot.ro

Folosește aplicațiile noastre