background

De ce trebuie să știi cum gândește pacientul tău?

De ce trebuie să știi cum gândește pacientul tău?

Experții și legislația medicală vorbesc astăzi despre măsura calității. Dar cum putem măsura și ce calități sunt importante din perspectiva pacientului? Care este acel factor care ridică tratamentul la nivelul acceptat de pacient. Cum poți fi un medic deschis la problemele pacienților?

De ce trebuie să știi cum gândește pacientul tău?

Experții și legislația medicală vorbesc astăzi despre măsura calității.
Dar cum putem măsura și ce calități sunt importante din perspectiva pacientului? Care este acel factor care ridică tratamentul la nivelul acceptat de pacient. Cum poți fi un medic deschis la problemele pacienților? Sunt doar câteva întrebări la care reflectăm atunci, când vorbim despre calitate, relație sau caracterul optim al unui personal medical. În universități, clinici sau societăți medicale sunt cunoscute acele tehnici de comunicare prin care medicul ajunge în posesia unor informații relevante atât pentru pacient cât și pentru tratamentul propus.
Atunci când pacientul este pus în centrul atenției și are posibilitatea și confortul de a comunica, înseamnă un tratament bazat pe valori. Dar ce înseamnă acesta în realitate? Medicina tradițională este bazată pe concepția, ca sănătatea depinde de stare fizică, însă deja știm că nu întocmai ….! Conform unui sondaj internațional realizat recent, rezultă că 30% din pacienți sunt influențați de starea lor emoțională, spirituală, mentală și de către factorii sociali. Acest rezultat este important pentru că putem deduce felul în care pacientul își schimbă comportamentul față de tratamentele propuse și realizate.
Noi credem, că tu ca medic stomatolog vrei să alegi întotdeauna cea mai eficientă și simplă metodă de a înțelege pacientul și nevoile lui privind sănătatea. Îți oferim câteva sugestii: - Începe întotdeauna o consultație cu două întrebări simple. Două întrebări propuse de specialiști în comunicarea medicală.
  • Cum te simți?
  • De ce te simți astfel?
În majoritatea cazurilor răspunsul scurt o să fie: „Hmmm …….” sau „Nimeni nu mi-a pus această întrebare …. Sunt bine …? …”, însă dacă îi lăsăm câteva minute de gândire, ei devin comunicativi și îți vor oferi detalii valoroase cu o influență pozitivă asupra stării lor de sănătate și pun bazele unei relații loiale medic / pacient.
Dar să ilustrăm un astfel de caz. Unul din clienții noștri dROOT, medic stomatolog renumit, a întrebat un pacient: - Cum te simți? Pacientul a răspuns pe scurt, fără informații de valoare: - Mă simt Ok! Medicul a întrebat: - Ce înseamnă starea de Ok pentru tine? Atunci pacientul și-a dat seama că a început o discuție valoroasă și a început o conversație importantă din punct de vedere medical. A relatat că are părinți cu afecțiuni asemănătoare și vicii de care nu poate scăpa.
Și că a mai încercat un tratament la un alt medic dar nu a primit rezultatele așteptate și că a cheltuit prea mulți bani și că este frustrat și nemulțumit….”
Aceste informații au pus medicul într-o poziție de control, a aflat acele lucruri care sunt importante pentru un plan de tratament optim și stabilirea unei relații cu pacientul. Tratamentul a fost un succes, a fost stabilit controlul periodic și posibilitatea de a continua cu o altă lucrare protetică. Cum am spus, este vorba de un medic utilizator dROOT, care a mai făcut ceva în plus pentru acest pacient, a documentat această transformare, cu un status inițial, un plan de tratament și lucrările efectiv realizate, pacientul are un control periodic setat cu o notificare automată și poze ale cazului gen before&after, disponibile atât pentru medic cât și pentru pacient.
Rezultatul?! După șase luni revine un pacient mulțumit, dorește să continue discuția pentru planul de tratament menționat la ultima ședință și cu o recomandare pentru un alt membru al familiei. Toate acestea ca rezultat al unei bune comunicări și dorința medicului de a afla cum gândește pacientul.

Last blogs

Promoție de sărbători cu cadou surpriză
Promoție de sărbători cu cadou surpriză

CLick! CLick! CLick! Cam așa sună atunci când te hotărești să devii partenerul nostru în domeniu!

dROOT - într-un cuvânt, ProFeSionaLism
dROOT - într-un cuvânt, ProFeSionaLism

Ești medic sau student, ne place orice variantă ne oferi. Te interesează pacientul?! Pe asta ne bazăm și noi. Ca urmare Te ajutăm să rămâi concentrat doar pe activitatea Ta profesională, în timp ce noi, furnicile de la dROOT, vom gestiona partea de management.

Viitorul algoritmelor în stomatologie
Viitorul algoritmelor în stomatologie

În timp ce ai putea să crezi că este doar SCI-FI sau imaginație, Inteligența artificială se observă deja pe orizontul stomatologiei. Administrația medicală, în general este un utilizator natural al acestor aplicații.

Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!
Fișa parodontală în dROOT. O noutate utilă?!

venim acum în întâmpinarea activității tale profesionale cu o nouă funcționalitate, o grafică parodontală smart, interconectată cu grafica 3D al pacientului.

Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă
Evită fluctuațiile financiare gen lună bună / lună proastă

Administratorul unui cabinet stomatologic nu ar trebui să experimenteze fluctuații financiare mari, de la o lună la alta. Ar fi mult mai convenabil să facă analize financiare trimestriale, în loc de cele lunare.

Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis
Utilizează dROOT pentru ca ziua ta să decurgă - precis

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management dROOT, pentru dezvoltarea lor profesională și pentru organizarea activității zilnice

Sigur ești gata să pleci în concediu?
Sigur ești gata să pleci în concediu?

După o muncă asiduă, după sute de pacienți tratați, este timpul pentru un concediu binemeritat. Nisipul sub tălpi și briza mării - sunt cele două lucruri pe care deja parcă le simți tot mai intens, pe minut ce trece, și se apropie data plecării către destinația mult râvnită.

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale