background

Pacient loial și activ

Pacient loial și activ

Medicii stomatologi își doresc o pacientură loială și activă. Pacienți, care să fie primii în utilizarea tratamentelor preventive, care își aduc familia și prietenii și promovează serviciile primite.

Pacient loial și activ

Probabil deja știi, că este mult mai scump să atragi un pacient nou, decât să fidelizezi pe unul deja existent. Pe motivul că în al doilea caz tot ce trebuie să faci este să consolidezi relația. Chiar dacă ai o personalitate puternică, trebuie neapărat să deții și un instrument tehnologic impecabil.
Nu neglija niciodată acest aspect administrativ!

Practic, trebuie să deții o platformă dezvoltată profesională, un program de management simplu de utilizat și organizat pentru a vedea clar toate aspectele legate de cabinet și pacienți!
Cum să dezvolți o relație cu pacienții tăi, folosind modulul de Marketing al programului stomatologic dROOT.


panel

În ultimii ani pacienții au devenit mult mai pretențioși, ei vor să primească nu doar tratamente de calitate și garanții dar și să fie tratați ca persoane speciale, unice și valoroase. Dacă acum câțiva ani era suficient să efectuezi procedura corect, să ai un preț „bun” și o reclamă sclipitoare, acum nu mai este! Lucrurile s-au schimbat, este o concurență agresivă iar stimularea consumatorului necesită ceva mai mult. 
Deci, ce trebuie să faci pentru o relație win to win, în care ambele părți au de câștigat?
Înainte de toate, deschide o discuție pentru a afla problemele sau nemulțumirile pacienților. Da, știm că Tu nu ești un psiholog, dar profesia de medic stomatolog câteodată îți impune și o altă specializare.
Cariera unui medic stomatolog conține inevitabil un proces continuu de învățare în care trebuie să investească și să țină pasul cu evoluția tehnologică.

Pur și simplu nu poţi rămâne pe dinafară, nu poţi fi un „outsider”!

Un program stomatologic Online, înseamnă acces instant la baza de date pacienți precum și o comunicare interactivă în fiecare moment al vieții. Medicul stomatolog de succes are o evidență clară al beneficiilor rezultate dintr-o comunicare bună medic-pacient.
Dacă vine vorba de utilizarea unui astfel de sistem, dintre toate soluțiile oferite, probabil vei căuta următoarele caracteristici esențiale:
  • Mesaje / Notificări / Campanii de Marketing direct cu baza de date pacienți
  • Programare flexibilă și interactivă
  • Documentare medicală și fiscală simplă și ușoară
  • Costuri de implementare reale și accesibile
Important! Există astăzi o tendință în creștere atât la cabinetele mici cât și la clinici, să o denumim -  
„go paperless” . Este acea stare administrativă în care cabinetul reduce la maxim sau elimină utilizarea hârtiei.
Acest proces de digitalizare, pe lângă fluidizarea fluxului administrativ implică și fazele comunicării cu pacientul. Cel mai eficient mod de comunicare astăzi, rămâne telefonul mobil pentru SMS-uri sau smarth phone-uri pentru corespondența e-mail și aplicații pacienți, precum MyDent.
Pacientul trebuie implicat! Cum? Să permiți pacientului libertatea de a decide, iar pentru acest favor să primești un feedback.
Toate aceste aspecte sunt încorporate în programul dROOT, cu o creștere a ratei de răspuns la 20-30%.
Avantajele utilizării modulului de Marketing dROOT
  • Optimizarea cheltuielilor cu căutarea pacienților noi
  • Campanii de Marketing generate în câteva secunde și feedback în timp real
  • Cheltuieli reduse în lansarea campaniilor de promovare
  • Grad ridicat de înmânare a informației pentru publicul țintă
  • Posibilitatea de a alege tehnologia de comunicare
Dovedit a fi eficient, cu rezultate excelente în orice stadiu al activității tale!


Last blogs

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.

Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management
Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management

Bună ziua, Toată lumea își dorește o rețetă sigură care să garanteze succesul cabinetului medical, probabil şi TU. Da, ….şi noi am dori să avem o astfel de rețetă! Din păcate, nu te putem ajuta, pentru că nu a descoperit încă nimeni o astfel de rețetă GARANTATĂ. Însă cunoaştem câteva unelte care ar trebui să te ajute atunci, când îţi prepari propria ta strategie, pentru ca afacerea să înregistreze creștere și pacienţi mulţumiţi, care la rândul lor să-ţi aducă alți pacienţi.

Întrebări frecvente dROOT
Întrebări frecvente dROOT

Bună ziua! Dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim este: "Sunt utilizator dROOT, ce dispozitive îmi recomandaţi pentru folosirea programului?" Răspunsul nu poate fi una concretă pentru că depinde de mai multe aspecte, și poate fi diferită de la caz la caz.

Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă
Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă

Salut, există trei lucruri importante în comunicarea cu pacienţii prin programul stomatologic dROOT

Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit
Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit

Dacă îți rezervi câteva minute să citești testimonialele dROOT, vei observa că majoritatea clienților noștri menționează că programul este de încredere şi ușor de folosit. Dar de ce dROOT este mai ușor de folosit şi mai stabil decât alte sisteme? Concluzia este că sunt două lucruri care fac diferența şi transformă dROOT într-un sistem “robust si ușor de folosit”