background

Pacient loial și activ

Pacient loial și activ

Medicii stomatologi își doresc o pacientură loială și activă. Pacienți, care să fie primii în utilizarea tratamentelor preventive, care își aduc familia și prietenii și promovează serviciile primite.

Pacient loial și activ

Probabil deja știi, că este mult mai scump să atragi un pacient nou, decât să fidelizezi pe unul deja existent. Pe motivul că în al doilea caz tot ce trebuie să faci este să consolidezi relația. Chiar dacă ai o personalitate puternică, trebuie neapărat să deții și un instrument tehnologic impecabil.
Nu neglija niciodată acest aspect administrativ!

Practic, trebuie să deții o platformă dezvoltată profesională, un program de management simplu de utilizat și organizat pentru a vedea clar toate aspectele legate de cabinet și pacienți!
Cum să dezvolți o relație cu pacienții tăi, folosind modulul de Marketing al programului stomatologic dROOT.


panel

În ultimii ani pacienții au devenit mult mai pretențioși, ei vor să primească nu doar tratamente de calitate și garanții dar și să fie tratați ca persoane speciale, unice și valoroase. Dacă acum câțiva ani era suficient să efectuezi procedura corect, să ai un preț „bun” și o reclamă sclipitoare, acum nu mai este! Lucrurile s-au schimbat, este o concurență agresivă iar stimularea consumatorului necesită ceva mai mult. 
Deci, ce trebuie să faci pentru o relație win to win, în care ambele părți au de câștigat?
Înainte de toate, deschide o discuție pentru a afla problemele sau nemulțumirile pacienților. Da, știm că Tu nu ești un psiholog, dar profesia de medic stomatolog câteodată îți impune și o altă specializare.
Cariera unui medic stomatolog conține inevitabil un proces continuu de învățare în care trebuie să investească și să țină pasul cu evoluția tehnologică.

Pur și simplu nu poţi rămâne pe dinafară, nu poţi fi un „outsider”!

Un program stomatologic Online, înseamnă acces instant la baza de date pacienți precum și o comunicare interactivă în fiecare moment al vieții. Medicul stomatolog de succes are o evidență clară al beneficiilor rezultate dintr-o comunicare bună medic-pacient.
Dacă vine vorba de utilizarea unui astfel de sistem, dintre toate soluțiile oferite, probabil vei căuta următoarele caracteristici esențiale:
  • Mesaje / Notificări / Campanii de Marketing direct cu baza de date pacienți
  • Programare flexibilă și interactivă
  • Documentare medicală și fiscală simplă și ușoară
  • Costuri de implementare reale și accesibile
Important! Există astăzi o tendință în creștere atât la cabinetele mici cât și la clinici, să o denumim -  
„go paperless” . Este acea stare administrativă în care cabinetul reduce la maxim sau elimină utilizarea hârtiei.
Acest proces de digitalizare, pe lângă fluidizarea fluxului administrativ implică și fazele comunicării cu pacientul. Cel mai eficient mod de comunicare astăzi, rămâne telefonul mobil pentru SMS-uri sau smarth phone-uri pentru corespondența e-mail și aplicații pacienți, precum MyDent.
Pacientul trebuie implicat! Cum? Să permiți pacientului libertatea de a decide, iar pentru acest favor să primești un feedback.
Toate aceste aspecte sunt încorporate în programul dROOT, cu o creștere a ratei de răspuns la 20-30%.
Avantajele utilizării modulului de Marketing dROOT
  • Optimizarea cheltuielilor cu căutarea pacienților noi
  • Campanii de Marketing generate în câteva secunde și feedback în timp real
  • Cheltuieli reduse în lansarea campaniilor de promovare
  • Grad ridicat de înmânare a informației pentru publicul țintă
  • Posibilitatea de a alege tehnologia de comunicare
Dovedit a fi eficient, cu rezultate excelente în orice stadiu al activității tale!