background

Elemente esențiale în programarea pacientului

Elemente esențiale în programarea pacientului

Elemente esențiale în programarea pacientului

Programarea pacienților este nucleul activității într-un cabinet stomatologic. Un program haotic și prost gestionat, poate duce la frustrare, epuizarea personalului și încasărilor.

Doar o programare corectă poate oferi o experiență mai bună pentru pacient și maximiza eficiența administrației. Iată câteva indicații proactive pe care le poți utiliza, pentru a evolua procesele curente și pentru a crea o strategie de programare simplificată.

5 sfaturi de la profesioniști pentru a-ți menține programul încărcat:

  • Reducerea anulărilor și neprezentarea la programare
  • Stabilirea unei strategii pentru reducerea anulărilor este esențială pentru a menține activitatea completă și eficientă. Într-un sondaj efectuat pe 60 de medici stomatologi, aproape 79% au spus că anulările și neprezentarea pacientului afectează activitatea cabinetului.

    Ce poți face?

    1. Actualizarea automată al dosarului pacientului fără a fi nevoie de o reintroducere manual de către personalul auxiliar

    2. Permiterea protocolului de reducere al COVID-19 prin furnizarea de soluții fără contact.

    3. Reducerea timpului de așteptare și îmbunătățirea experienței pacientului

     

  • Implementează soluția de „autoprogramare”
  • Auto-programarea devine o necesitate esențială pentru pacientul Milenar. Sa dovedit că în cazurile când pacientul are opțiunea de a solicita singur o programare (de ex. direct de pe website-ul cabinetului), această oportunitate va creste numărul de programări și reduce cazurile de neprezentare, anulare sau reprogramare.

    Este o soluție care eliberează timp pentru personal și reduce sarcinile îngreunătoare din jurul programărilor.

  • Optimizează timpul alocat unei programări.
  • În spatele unei programări perfecte, există o știință exactă, însă doar tu și personalul cunoaște suficient de bine detaliile și specificațiile cabinetului, pentru a programa în momentul potrivit și pentru intervalul optim. Poți începe prin analiza fiecărei procedeu în parte și alocarea timpului exact per procedură. Este chiar posibil să treci de la tradiționalele 15 minute la intervale de 10 minute?! Această mică schimbare poate însemna multe ore economisite, pe termen lung. Ai putea opta în unele cazuri chiar și pentru supraprogramare(?!), pentru a evita perioade de inactivitate.

  • Utilizează codurile de culori
  • Ce informații poți aduna în doar câteva secunde, la o prima privire, asupra agendei de programări?

    Cu un program colorat, în funcție de procedură sau medic, ar trebui să poți vedea o situație instant. Acest lucru oferă posibilitatea de a vedea rapid pacienții fără confirmare, sau unele proceduri specifice. Astfel poți prioritiza sarcini care necesită mai mult timp sau rezerva pauzele, atât de necesare personalului.

  • Utilizează o lista de așteptări
  • Odată ce există programări neconfirmate sau anulări, și cum înțelegi din ce în ce mai bine lacunele din programul tău, poți utiliza o listă de așteptări care pot completa golurile apărute. Trimite mesaj acestor pacienți și confirmă-le data și ora pentru ocazia ivită sau oferă o reducere pentru o prezentare urgentă care va acoperi o lipsa iminentă.

Acum poți prelua controlul asupra agendei de programare.

Sistemul de management dROOT facilitează crearea celui mai eficient mod de activitate, deoarece combină programarea, facturarea, comunicarea, implicarea pacientului, imagistica, grafica dentară 3D, și raportarea într-o singură platformă digitală, intuitivă.

Caracteristicile inteligente din program, inclusiv gesturile Drag&Drop, codificare de culori, comenzile rapide și personalizarea s-au dovedit că fac programarea mai rapidă. dROOT include de asemenea posibilitatea de sincronizare cu pagina web al cabinetului pentru autoprogramarea pacientului, care te pune în control deplin, va ușura viața de zi cu zi al angajaților și creează o experiență simplificată pentru pacienții tăi.

Vezi aici sistemul dROOT în acțiune!