background

De unde vin pacienţii noi?

De unde vin pacienţii noi?

Această întrebare se naşte în generaţia actuală în industria de vânzări. Poţi avea mai multe tipuri de pacienţi cum ar fi cei fideli, mulţumiţi, mediocrii sau ocazionali. Indiferent însă de aceste nivele, ei vor influenţa într-un fel productivitatea şi profitabilitatea cabinetului tău. Pacienţii sunt rezultatul activităţii tale, sunt succesul sau renumele tău, dar uneori şi un factor sensibil.

De unde vin pacienţii noi?

Pentru tine ca medic stomatolog, este esenţial să ai un trafic constant al pacienţilor! Probabil că această frază este deja prea sec şi brut pentru tine, însă este un lucru vital şi adevărat. Îţi prezentăm în continuare câteva practici simple, care te pot ajuta să generezi o creştere în afacerea ta, și câteva tehnici de a creşte numărul de pacienţi noi în vederea stabilirii unei afaceri sustenabile şi de succes. Când reclamele de televiziune, reclamele imprimate, campaniile Online cum ar fi Google AdWords sau reclama ta pe o pagină Web se rezumă doar la limita bugetului, ce altceva ai putea să mai faci pentru a capta eficient atenţia pacienţilor şi să faci relaţii noi?

Avem câteva idei pentru tine...

 

1. Relaţia medic-pacient

Pentru ca cineva să te recomande, trebuie să inspiri încredere. Fără excepţie, toţi pacienţii tăi au relaţii care pot fi exploatate, cum ar fi familia sau cercul lor de prieteni. În momentul actual, pentru aceşti oameni cabinetul tău stomatologic nu reprezintă o prioritate sau probabil nici nu te cunosc. Ei au nevoie de o mică îndrumare pentru a te căuta. Pacienţii fideli şi cei mulţumiţi te vor recomanda doar dacă:
  • le ceri să te recomande
  • le reaminteşti frecvent acest lucru
  • îi păstrezi ca clienţi fericiţi

2. Optimalizarea paginii Web

Ai o pagină Web eficientă şi bine promovată/optimizată? Pagina ta Online te ajută să atragi clienţi noi? Astăzi, într-o lume atât de rapidă, un cabinet stomatologic are nevoie de o pagină de prezentare unde va oferii informaţii complete despre activitatea sa. Secolul XX. este secolul revoluţiei informaţionale, astfel un pacient potenţial, indiferent de nivelul de pregătire sau poziţia în care lucrează, are nevoie de o sursă de ştiri și informaţii. Tu depinzi de fluxul de informaţii şi de imaginea pe care o creezi şi oferi spre exterior.

3. Gândeşte diferit...

Toţi ştim că clienţii potenţiali sunt în jurul nostru. Îi poţi identifica prin diferite oferte, reclame sau oferirea de mostre. O altă abordare ar fi sponsorizarea diferitelor evenimente sportive sau sociale sau ai putea să creezi evenimentul tău personal pentru localnici, pentru o categorie de pacienţi din cartier, ocazie cu care să promovezi o serie de tratament cu un element sau serviciu gratuit...

4. Perfecţionare sistemului administrativ

Ce se întâmplă dacă un pacient nou apelează la cabinetul tău? Cât de atent şi primitor este angajatul tău? Cât de eficientă este programarea ta? Când şi cum notifici pacientul? O recepţioneră prea ocupată sau “necioplită” poate deteriora complet acea prima impresie valoroasă. Pe de altă parte un răspuns prietenos la telefon poate creşte semnificativ numărul şi satisfacţia generală a pacienţilor.

Încearcă dROOT gratuit!
Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!

5. Folosirea tehnologiei specializate

Ai un sistem de management şi proces de programare bună? Dacă da, nu schimba nimic, însă dacă acesta nu funcţionează PERFECT şi SIGUR, este timpul să apelezi la noi.
Am dezvoltat un software de management pentru tine, l-am numit dROOT şi este un partener pe care poţi conta, la fel ca un partener cu care poţi porni la un drum necunoscut. Cu dROOT poţi realiza programări, să sistematizezi cabinetul într-un mod simplu şi realistic şi nu în ultimul rând să te relaxezi. Noi avem grijă de timpul tău, avem grijă de comoditatea ta, singura ta sarcină este să fi un medic special, un leader realist şi un om adevărat.

Think outside the box!

Nu ar trebui să te gândeşti permanent la cabinetul tău ca la un amestec de marketing şi management, uneori încearcă să te uiţi la ea prin ochii unui independent, ochii unui pacient. Oferă o atenţie lucrurilor mărunte, deoarece cu trecerea timpului acestea pot face diferenţa, pot aduce o valoare mai mare decât cel aşteptat iniţial!
dROOT – We take care of your free time!

Last blogs

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.