background

De unde vin pacienţii noi?

De unde vin pacienţii noi?

Această întrebare se naşte în generaţia actuală în industria de vânzări. Poţi avea mai multe tipuri de pacienţi cum ar fi cei fideli, mulţumiţi, mediocrii sau ocazionali. Indiferent însă de aceste nivele, ei vor influenţa într-un fel productivitatea şi profitabilitatea cabinetului tău. Pacienţii sunt rezultatul activităţii tale, sunt succesul sau renumele tău, dar uneori şi un factor sensibil.

De unde vin pacienţii noi?

Pentru tine ca medic stomatolog, este esenţial să ai un trafic constant al pacienţilor! Probabil că această frază este deja prea sec şi brut pentru tine, însă este un lucru vital şi adevărat. Îţi prezentăm în continuare câteva practici simple, care te pot ajuta să generezi o creştere în afacerea ta, și câteva tehnici de a creşte numărul de pacienţi noi în vederea stabilirii unei afaceri sustenabile şi de succes. Când reclamele de televiziune, reclamele imprimate, campaniile Online cum ar fi Google AdWords sau reclama ta pe o pagină Web se rezumă doar la limita bugetului, ce altceva ai putea să mai faci pentru a capta eficient atenţia pacienţilor şi să faci relaţii noi?

Avem câteva idei pentru tine...

 

1. Relaţia medic-pacient

Pentru ca cineva să te recomande, trebuie să inspiri încredere. Fără excepţie, toţi pacienţii tăi au relaţii care pot fi exploatate, cum ar fi familia sau cercul lor de prieteni. În momentul actual, pentru aceşti oameni cabinetul tău stomatologic nu reprezintă o prioritate sau probabil nici nu te cunosc. Ei au nevoie de o mică îndrumare pentru a te căuta. Pacienţii fideli şi cei mulţumiţi te vor recomanda doar dacă:
  • le ceri să te recomande
  • le reaminteşti frecvent acest lucru
  • îi păstrezi ca clienţi fericiţi

2. Optimalizarea paginii Web

Ai o pagină Web eficientă şi bine promovată/optimizată? Pagina ta Online te ajută să atragi clienţi noi? Astăzi, într-o lume atât de rapidă, un cabinet stomatologic are nevoie de o pagină de prezentare unde va oferii informaţii complete despre activitatea sa. Secolul XX. este secolul revoluţiei informaţionale, astfel un pacient potenţial, indiferent de nivelul de pregătire sau poziţia în care lucrează, are nevoie de o sursă de ştiri și informaţii. Tu depinzi de fluxul de informaţii şi de imaginea pe care o creezi şi oferi spre exterior.

3. Gândeşte diferit...

Toţi ştim că clienţii potenţiali sunt în jurul nostru. Îi poţi identifica prin diferite oferte, reclame sau oferirea de mostre. O altă abordare ar fi sponsorizarea diferitelor evenimente sportive sau sociale sau ai putea să creezi evenimentul tău personal pentru localnici, pentru o categorie de pacienţi din cartier, ocazie cu care să promovezi o serie de tratament cu un element sau serviciu gratuit...

4. Perfecţionare sistemului administrativ

Ce se întâmplă dacă un pacient nou apelează la cabinetul tău? Cât de atent şi primitor este angajatul tău? Cât de eficientă este programarea ta? Când şi cum notifici pacientul? O recepţioneră prea ocupată sau “necioplită” poate deteriora complet acea prima impresie valoroasă. Pe de altă parte un răspuns prietenos la telefon poate creşte semnificativ numărul şi satisfacţia generală a pacienţilor.

Încearcă dROOT gratuit!
Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!

5. Folosirea tehnologiei specializate

Ai un sistem de management şi proces de programare bună? Dacă da, nu schimba nimic, însă dacă acesta nu funcţionează PERFECT şi SIGUR, este timpul să apelezi la noi.
Am dezvoltat un software de management pentru tine, l-am numit dROOT şi este un partener pe care poţi conta, la fel ca un partener cu care poţi porni la un drum necunoscut. Cu dROOT poţi realiza programări, să sistematizezi cabinetul într-un mod simplu şi realistic şi nu în ultimul rând să te relaxezi. Noi avem grijă de timpul tău, avem grijă de comoditatea ta, singura ta sarcină este să fi un medic special, un leader realist şi un om adevărat.

Think outside the box!

Nu ar trebui să te gândeşti permanent la cabinetul tău ca la un amestec de marketing şi management, uneori încearcă să te uiţi la ea prin ochii unui independent, ochii unui pacient. Oferă o atenţie lucrurilor mărunte, deoarece cu trecerea timpului acestea pot face diferenţa, pot aduce o valoare mai mare decât cel aşteptat iniţial!
dROOT – We take care of your free time!

Last blogs

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.

Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management
Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management

Bună ziua, Toată lumea își dorește o rețetă sigură care să garanteze succesul cabinetului medical, probabil şi TU. Da, ….şi noi am dori să avem o astfel de rețetă! Din păcate, nu te putem ajuta, pentru că nu a descoperit încă nimeni o astfel de rețetă GARANTATĂ. Însă cunoaştem câteva unelte care ar trebui să te ajute atunci, când îţi prepari propria ta strategie, pentru ca afacerea să înregistreze creștere și pacienţi mulţumiţi, care la rândul lor să-ţi aducă alți pacienţi.

Întrebări frecvente dROOT
Întrebări frecvente dROOT

Bună ziua! Dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim este: "Sunt utilizator dROOT, ce dispozitive îmi recomandaţi pentru folosirea programului?" Răspunsul nu poate fi una concretă pentru că depinde de mai multe aspecte, și poate fi diferită de la caz la caz.

Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă
Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă

Salut, există trei lucruri importante în comunicarea cu pacienţii prin programul stomatologic dROOT

Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit
Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit

Dacă îți rezervi câteva minute să citești testimonialele dROOT, vei observa că majoritatea clienților noștri menționează că programul este de încredere şi ușor de folosit. Dar de ce dROOT este mai ușor de folosit şi mai stabil decât alte sisteme? Concluzia este că sunt două lucruri care fac diferența şi transformă dROOT într-un sistem “robust si ușor de folosit”