7 moduri de a atrage mai mulţi pacienţi locali
23 iun. 2015
Este critic să ajungi la pacienţii potenţiali locali!
Promovarea site-ului cabinetului este o sarcină intimidantă pentru majoritatea medicilor. Internetul este ca un ocean vast în continuă schimbare, ceea ce face dificil să identifici marketingul cel mai bun pentru a promova cabinetul tău. Cu toate acestea un lucru este sigur, indiferent dacă vrei să promovezi cabinetul pe paginile de socializare sau să optimizezi un website pentru motoarele de căutare, este critic să ajungi la pacienţii potenţiali locali. De fapt 67% din motoarele de căutare au o specificaţie legată de locaţie atunci când oferă un rezultat. Dacă până acum nu ai focusat la aceşti pacienţi, acum este timpul.
Următoarele metode sunt modalităţile standard pe care le poţi include în strategia de marketing de a atrage pacienţii locali.
1. Inserează locaţia cabinetului în conţinut
Când realizezi un site al cabinetul sau o pagină Facebook, este important să-l personalizezi cu locaţia pentru a obţine publicul relevant. Poţi utiliza Google Analytics pentru a determina locaţia geografică și zona de unde aştepţi pacienţii potenţiali. Include această informaţie în conţinut pentru mai bune rezultate în căutări.
2. Focusează calitatea pe locaţie
De prea multe ori medicii cred, că dacă acoperă tot oraşul sau chiar întregul judeţ devin mai recunoscuţi. Unii chiar ochesc titlul de cel mai bun în țară. Însă această metodă de gândire nu este întotdeauna profitabilă. Pacientul potenţial este mult mai susceptibil de a căuta după un cabinet şi medic bun din cartier decât după unul “renumit”, aflat la sute de km îndepărtare. Cu cât te vei concentra mai mult pe zona în care activezi cu atât vei avea mai multe şanse să fi găsit de pacientul care caută un stomatolog apropiat.
3. Fii conectat la Facebook şi Google+
O pagină optimizată Facebook şi Google+ are şanse mai mari de a fi găsit de către căutările pacienţilor locali. Mai mult de atât, dacă website-ul cabinetului are o referinţă pe o altă pagină Facebook sau Google+ atunci va creste autoritatea ambelor pagini. Când optimizezi aceste pagini concentrează-te pe locaţie, asigură-te că faci următoarele: Include adresa şi locaţia geografică al cabinetului Asigură-te că adresa menţionată se potriveşte cu adresa afişată pe site. Asigură-te că nr. de telefon este identic cu cel de pe site. Asigură-te că pagina este owner-verified Utilizează secţiunea “Despre” pentru a descrie serviciile pe care le oferi şi asigură-te că menţionezi locaţia cabinetului
4. Afiliază-te Camerei de Comerţ din oraşul tău
Fiind organul legal şi majoritatea deja au şi un site cu referire la membri lor, îţi va oferi o expunere locală ridicată.
5. Încurajează like-urile
Când un pacient primeşte un tratament şi pleacă mulţumit din cabinet ar putea oferi un like cabinetului tau, astfel te expune conexiunilor sociale pe care le deţine, iar asta ar putea fi sursa ta a pacienţilor potenţiali. Acest lucru creşte drastic expunerea în perspectivele locale.
6. Adăugă etichete, Tag-uri, optimizate imaginilor
Etichetele, aşa zise Tag-uri, te vor ajuta să devii vizibil în motoarele de căutare. Când adaugi o imagine pe pagina de web, la proprietăţi poţi include locaţia. Salvează modificările şi publică imaginea.
7. Afişează adresa şi nr. de telefon pe fiecare pagină
Motoarele de căutare nu scanează întotdeauna fiecare pagină pentru a determina poziţionarea în rezultatul de căutare. Adăugând adresa şi nr. de telefon pe fiecare pagină va asigura vizibilitate în rezultate, indiferent de modul de căutare.
Acum eşti gata să optimizezi site-ul cabinetului pentru a fi vizibil pacienţilor locali, însă nu te opri aici. Adaugă cabinetul tău în lista paginilor cu caracter de afaceri, publică un comunicat de presă şi continuă până ce numele tău ajunge acolo unde este vizibil!
Încearcă dROOT gratuit!Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!DEMO
De ce dROOT? Motivul #45
Pentru că cel mai probabil nu vei mai face salvări de siguranţă
Fiecare specialist IT îţi poate povesti despre 1-2 cazuri pe care îl cunoaşte şi în care medicul era convins că datele lui sunt salvate zilnic, însă la un moment dat a aflat că NU!
Am auzit despre cazuri diferite, unde salvarea de siguranţă nu sa realizat sau au fost salvate date eronate. Am auzit de cazuri în care salvarea de siguranţă era cu lipsuri. Profesioniştii în IT îţi vor confirma faptul, că salvările de siguranţă nu se realizează corect în cel puţin la jumătate din cazuri, ceea ce este un motiv în plus să consulţi un expert înainte de a lua o decizie importantă cum ar fi achiziţionarea unui program stomatologic.
Ce dorim noi să spunem, este că cel mai mare pericol cu programele bazate pe combustibil fosili, aplicaţii locale, este treaba murdară ce ține de salvarea de siguranţă.
Cu un program stomatologic bazat pe o tehnologie Online, cum este dROOT, tu nu mai trebuie să-ti faci griji pentru salvarea bazei de date. Cu un lucru mai puţin pentru care trebuie să îţi faci griji. Chiar mai mult, specific dROOT, datele tale sunt salvate la fiecare modificare făcută în sistem, ori de câte ori apeşi o tastă, după care aceasta modificare este multiplicată pe mai multe servere, în locaţii geografice diferite.
Cu dROOT şi cu o tehnologie Online, zilele în care te gândeai la salvarea de siguranţă pot fi uitate. Poţi arunca la gunoi cutia grea de CD-uri, elementul cel mai vulnerabil al datelor cabinetului tău. Poţi uita de zilele în care te linişteai doar în momentul în care se confirma că baza de date este salvată pe o dischetă sau USB. Nu vei mai avea zile în care trebuie să te gândeşti dacă ai făcut sau nu salvarea de siguranţă.
Suntem în anul 2015. De ce să foloseşti tehnologia care era populară în anii `90?!
Pentru a vedea un demo gratuit completează formularul online sau trimite un email la adresa info@droot.ro sau pur şi simplu ridică telefonul şi sună-ne.
dROOT este alternativa Online a unui software stomatologic. Sună la +40 365 441 611!
dROOT este alternativa Online a unui software stomatologic. Sună la +40 365 441 611!