background

7 moduri de a atrage mai mulţi pacienţi locali

7 moduri de a atrage mai mulţi pacienţi locali

Promovarea site-ului cabinetului este o sarcină intimidantă pentru majoritatea medicilor. Internetul este ca un ocean vast în continuă schimbare, ceea ce face dificil să identifici marketingul cel mai bun pentru a promova cabinetul tău.

7 moduri de a atrage mai mulţi pacienţi locali

Este critic să ajungi la pacienţii potenţiali locali!

Promovarea site-ului cabinetului este o sarcină intimidantă pentru majoritatea medicilor. Internetul este ca un ocean vast în continuă schimbare, ceea ce face dificil să identifici marketingul cel mai bun pentru a promova cabinetul tău. Cu toate acestea un lucru este sigur, indiferent dacă vrei să promovezi cabinetul pe paginile de socializare sau să optimizezi un website pentru motoarele de căutare, este critic să ajungi la pacienţii potenţiali locali. De fapt 67% din motoarele de căutare au o specificaţie legată de locaţie atunci când oferă un rezultat. Dacă până acum nu ai focusat la aceşti pacienţi, acum este timpul.
Următoarele metode sunt modalităţile standard pe care le poţi include în strategia de marketing de a atrage pacienţii locali.

1. Inserează locaţia cabinetului în conţinut

Când realizezi un site al cabinetul sau o pagină Facebook, este important să-l personalizezi cu locaţia pentru a obţine publicul relevant. Poţi utiliza Google Analytics pentru a determina locaţia geografică și zona de unde aştepţi pacienţii potenţiali. Include această informaţie în conţinut pentru mai bune rezultate în căutări.

2. Focusează calitatea pe locaţie

De prea multe ori medicii cred, că dacă acoperă tot oraşul sau chiar întregul judeţ devin mai recunoscuţi. Unii chiar ochesc titlul de cel mai bun în țară. Însă această metodă de gândire nu este întotdeauna profitabilă. Pacientul potenţial este mult mai susceptibil de a căuta după un cabinet şi medic bun din cartier decât după unul “renumit”, aflat la sute de km îndepărtare. Cu cât te vei concentra mai mult pe zona în care activezi cu atât vei avea mai multe şanse să fi găsit de pacientul care caută un stomatolog apropiat.

3. Fii conectat la Facebook şi Google+

O pagină optimizată Facebook şi Google+ are şanse mai mari de a fi găsit de către căutările pacienţilor locali. Mai mult de atât, dacă website-ul cabinetului are o referinţă pe o altă pagină Facebook sau Google+ atunci va creste autoritatea ambelor pagini. Când optimizezi aceste pagini concentrează-te pe locaţie, asigură-te că faci următoarele:
  • Include adresa şi locaţia geografică al cabinetului
  • Asigură-te că adresa menţionată se potriveşte cu adresa afişată pe site.
  • Asigură-te că nr. de telefon este identic cu cel de pe site.
  • Asigură-te că pagina este owner-verified
  • Utilizează secţiunea “Despre” pentru a descrie serviciile pe care le oferi şi asigură-te că menţionezi locaţia cabinetului

4. Afiliază-te Camerei de Comerţ din oraşul tău

Fiind organul legal şi majoritatea deja au şi un site cu referire la membri lor, îţi va oferi o expunere locală ridicată.

5. Încurajează like-urile

Când un pacient primeşte un tratament şi pleacă mulţumit din cabinet ar putea oferi un like cabinetului tau, astfel te expune conexiunilor sociale pe care le deţine, iar asta ar putea fi sursa ta a pacienţilor potenţiali. Acest lucru creşte drastic expunerea în perspectivele locale.

6. Adăugă etichete, Tag-uri, optimizate imaginilor

Etichetele, aşa zise Tag-uri, te vor ajuta să devii vizibil în motoarele de căutare. Când adaugi o imagine pe pagina de web, la proprietăţi poţi include locaţia. Salvează modificările şi publică imaginea.

7. Afişează adresa şi nr. de telefon pe fiecare pagină

Motoarele de căutare nu scanează întotdeauna fiecare pagină pentru a determina poziţionarea în rezultatul de căutare. Adăugând adresa şi nr. de telefon pe fiecare pagină va asigura vizibilitate în rezultate, indiferent de modul de căutare.
Acum eşti gata să optimizezi site-ul cabinetului pentru a fi vizibil pacienţilor locali, însă nu te opri aici. Adaugă cabinetul tău în lista paginilor cu caracter de afaceri, publică un comunicat de presă şi continuă până ce numele tău ajunge acolo unde este vizibil!
Încearcă dROOT gratuit!
Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!

De ce dROOT? Motivul #45

Pentru că cel mai probabil nu vei mai face salvări de siguranţă
Fiecare specialist IT îţi poate povesti despre 1-2 cazuri pe care îl cunoaşte şi în care medicul era convins că datele lui sunt salvate zilnic, însă la un moment dat a aflat că NU!
Am auzit despre cazuri diferite, unde salvarea de siguranţă nu sa realizat sau au fost salvate date eronate. Am auzit de cazuri în care salvarea de siguranţă era cu lipsuri. Profesioniştii în IT îţi vor confirma faptul, că salvările de siguranţă nu se realizează corect în cel puţin la jumătate din cazuri, ceea ce este un motiv în plus să consulţi un expert înainte de a lua o decizie importantă cum ar fi achiziţionarea unui program stomatologic.
Ce dorim noi să spunem, este că cel mai mare pericol cu programele bazate pe combustibil fosili, aplicaţii locale, este treaba murdară ce ține de salvarea de siguranţă.
Cu un program stomatologic bazat pe o tehnologie Online, cum este dROOT, tu nu mai trebuie să-ti faci griji pentru salvarea bazei de date. Cu un lucru mai puţin pentru care trebuie să îţi faci griji. Chiar mai mult, specific dROOT, datele tale sunt salvate la fiecare modificare făcută în sistem, ori de câte ori apeşi o tastă, după care aceasta modificare este multiplicată pe mai multe servere, în locaţii geografice diferite.
Cu dROOT şi cu o tehnologie Online, zilele în care te gândeai la salvarea de siguranţă pot fi uitate. Poţi arunca la gunoi cutia grea de CD-uri, elementul cel mai vulnerabil al datelor cabinetului tău. Poţi uita de zilele în care te linişteai doar în momentul în care se confirma că baza de date este salvată pe o dischetă sau USB. Nu vei mai avea zile în care trebuie să te gândeşti dacă ai făcut sau nu salvarea de siguranţă.
Suntem în anul 2015. De ce să foloseşti tehnologia care era populară în anii `90?!

Last blogs

Cele mai noi actualizări dROOT
Cele mai noi actualizări dROOT

Noi, la dROOT, credem că clienții noștri ar trebui să dețină controlul, motiv pentru care ne place să gândim în această concepție și să primim sugestiile voastre pe care să le analizăm.

Activarea pacienților Mileniali
Activarea pacienților Mileniali

Cei care aparțin Generației Y, sunt cei care s-au născut între 1981 şi 2000. Acest grup, reprezintă mai mult decât un sfert din populația globală, o imensă demografie cu un potențial financiar ridicat – această categorie cheltuiește din ce în ce mai mult. Totodată este logic, că pentru un cabinet stomatologic, atragerea Generației Y într-o bază de date pacienți, reprezintă o valoare pe termen lung.

Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă
Când echipa medicală colaborează, lucrurile bune se întâmplă

Lucrurile grozave se întâmplă chiar și la cel mai mic efort de îmbunătățire a cooperării echipei medicale

Șase pași pentru un cabinet Paperless
Șase pași pentru un cabinet Paperless

Nu există îndoială că în ultimii 20 de ani am fost martorii unei schimbări radicale în tot ce înseamnă cabinet stomatologic modern. Medicul stomatolog trebuie să realizeze că noile tehnologii şi soluțiile informatice, îl fac mai eficient, reduc costurile şi descentralizează administrația.

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.