4 moduri de a oferi cea mai bună experienţă pacienţilor
9 iul. 2015
Ca să rămâi în mintea pacientului ca “cel mai bun medic”, trebuie să-i depăşeşti aşteptările!
Un prieten îmi scria recent pe Facebook,
“Nu înţeleg, care e problema cu firmele de la noi? Nu sunt deschişi să afle care este problema mea?!” Probabil şi tu ai experimentat această nepăsare atunci, când nu ai fost servit cum te aşteptai, chelneriţa nu ți-a zâmbit, angajatul de la primărie ţi-a vorbit pe un ton necioplit.
“Nu înţeleg, care e problema cu firmele de la noi? Nu sunt deschişi să afle care este problema mea?!” Probabil şi tu ai experimentat această nepăsare atunci, când nu ai fost servit cum te aşteptai, chelneriţa nu ți-a zâmbit, angajatul de la primărie ţi-a vorbit pe un ton necioplit.
Un serviciu pacient superior este atât de valoros încât poate face diferenţa dintre tine şi concurenţa care nu are timp suficient pentru a acorda atenţia maximă pacienţilor, pentru că este prea ocupat, prea orb sau stresat de rutina de zi de zi.
Într-un cabinet stomatologic, atât tu cât şi echipa ta, ar trebui să vă străduiţi să oferiţi servicii ireproşabile, nu doar din punctul de vedere medical ci şi ca întreaga abordare a pacientului. La urma urmei un pacient va judeca cabinetul tău, nu doar prin a te compara cu concurența ci şi prin pizma experienţelor sale cu alte firme, magazine, restaurante sau orice altă afacere care îi vinde ceva.
Ca să oferi unui pacient cea mai bună experienţă, ca să rămâi în mintea lui ca “cel mai bun medic”, trebuie să-i depăşeşti aşteptările.
1. Implementează un sistem
Dacă vrei ca echipa ta să fie eficientă şi să impresioneze pacienţii, implementează un sistem de management pentru a avea la îndemână toate informaţiile utile. Membrii echipei care interacţionează cu pacienţii trebuie să aibă la dispoziţie uneltele cu ajutorul căruia să cunoască detalii, pe care să le comunice pacienţilor şi să le pună în valoare pentru afacerea ta.
2. Să ai o echipă entuziastă.
Ori de câte ori recepţionera ridică telefonul şi răspunde unui apel, ar trebui să emane un ton prietenos. Pacienţilor le place să fie trataţi ca prietenii vechi. Dacă foloseşti un sistem care îţi permite identificare pacientului pe baza numărului de telefon, poţi ridica receptorul şi spune, “Bună ziua Domnişoara Alexandra, cu ce vă putem ajuta?”. Este o abordare total diferită faţă de situaţia în care nu recunoşti pacientul nici după ce se prezintă şi dai de înţeles că ai fost întrerupt din ocupaţia ta.
3. Fi interesat de opiniile lor.
Există două moduri de a convinge pacienţii că într-adevăr Când un pacient pleacă din cabinet, ultima persoană cu care are contact, probabil recepţia, ar trebui să-l întrebe cum au mers lucrurile şi dacă totul este în ordine. De asemenea poţi crea cu ajutorul unui sistem, un scurt sondaj, care te va ajuta să iei decizi administrative mai bune. În cazul în care apare vre-o plângere, asigură-te că faci totul pentru a soluţiona problema.
dROOT te ajută să îți crești valorile!Solicită o prezentare gratuită a softwareului stomatologic dROOT și vei primi mai mult decât un program de gestiune. dROOT oferă o conexiune inedită cu pacienții care vor fi foarte mulțumiți, iar TU poți rămâne concentrat la ceea ce iubești mai mult!DEMO
4. Monitorizează.
Atunci când un pacient a avut un tratament lung, medicul, un membru al echipei sau un sistem automatizat ReCall ar trebui să comunice cu pacientul, să-i ofere recomandări şi să-l întrebe cum se simte.
Fi pregătit cu răspunsuri pentru întrebările frecvente şi atinge obiectivul principal, în care pacientul să fie convins că într-adevăr îţi pasă.
Fi pregătit cu răspunsuri pentru întrebările frecvente şi atinge obiectivul principal, în care pacientul să fie convins că într-adevăr îţi pasă.
Concluzie
În economia nu prea strălucitoare a zilelor noastre, pacienţii vor căuta întotdeauna motivul pentru care să nu-și cheltuiască banii la stomatolog. Prin furnizarea unui serviciu superior, le oferi un motiv pentru care să se întoarcă mai repede decât mai târziu sau niciodată. Aminteşte-ţi că ei nu au cunoştinţe medicale superioare pentru a recunoaşte un tratament profesional, tot ce trebuie să faci pe lângă a furniza tratamentul necesar, este să le faci să se simtă bine.
De ce dROOT? Motivul #46
Nu îţi vei mai face griji cu salvările de siguranţă – este impresionant cât de mult efort fac unii medici!
Nu demult am participat la o discuţie în legătură cu salvarea de siguranţă a bazei de date al cabinetelor stomatologice. Discuţia sa conturat în jurul unui medic, care fiind plecat în vacanţă, a aflat că ia „căzut” serverul. Cabinetul său a devenit nefuncţional în câteva secunde. Ia luat câteva zile să restaureze corect datele, lucru cea ce a transformat vacanţa într-un un coşmar iar activitatea angajaţilor într-un haos total. Veneau pacienţii la cabinet iar personalul habar nu avea ce tratament urmează, programarea sa dat peste cap şi încasările se făceau în “ceaţă”.
Am rămas uimit de unele comentarii făcute de alţi medici, despre cum fac ei salvările de siguranţă şi cât de precauţi sunt.
Uite aici câteva exemple:
Eu fac salvările pe calculatorul de acasă, preiau în fiecare seară pe un USB datele din programul „xxx” de la fiecare staţie de lucru (prima salvare). După care folosesc programul Syncbackpro (a doua salvare) şi mai păstrez o rezervă in caz că se întâmplă ceva. Verific destul de recent dacă salvările sunt efectuate corect. În plus am un raport zilnic, un jurnal de analiză care îmi oferă situaţia salvărilor, dacă ele sunt bine sincronizate şi s-au realizat corect.
La mine este foarte simplu, copiez datele din folderul DATA al programului „xxx”, le iau cu mine şi le suprascriu în versiunea programului pe care l-am instalat pe calculatorul de acasă. Tot ce trebuie să fac este să redenumesc Folderul DATA în BACKUP. După ce termin, trebuie să dau comanda să se actualizeze cu folderul nou. Ce mai rămâne, este să testez dacă sa făcut corect copierea şi să verific dacă radiografiile au fost preluate corect (mai apar erori din cauza formatului) … ” „Am muncit ore întregi în acest week-end, dar cred că acum totul este ok.”
„Sunt foarte exigent şi salvez datele mele în cât mai multe locaţii posibile. Nu se ştie niciodată … M-am abonat şi la un Internet de viteză mare pentru a face peste noapte încărcarea pe un FTP, însă ulterior sa dovedit că Windows-ul meu trebuie actualizat. Singura problema este că pot face salvarea doar după program, pentru că programul „xxx” nu permite acces la baza de date în momentul în care este utilizat.
Uite aici câteva exemple:
Eu fac salvările pe calculatorul de acasă, preiau în fiecare seară pe un USB datele din programul „xxx” de la fiecare staţie de lucru (prima salvare). După care folosesc programul Syncbackpro (a doua salvare) şi mai păstrez o rezervă in caz că se întâmplă ceva. Verific destul de recent dacă salvările sunt efectuate corect. În plus am un raport zilnic, un jurnal de analiză care îmi oferă situaţia salvărilor, dacă ele sunt bine sincronizate şi s-au realizat corect.
La mine este foarte simplu, copiez datele din folderul DATA al programului „xxx”, le iau cu mine şi le suprascriu în versiunea programului pe care l-am instalat pe calculatorul de acasă. Tot ce trebuie să fac este să redenumesc Folderul DATA în BACKUP. După ce termin, trebuie să dau comanda să se actualizeze cu folderul nou. Ce mai rămâne, este să testez dacă sa făcut corect copierea şi să verific dacă radiografiile au fost preluate corect (mai apar erori din cauza formatului) … ” „Am muncit ore întregi în acest week-end, dar cred că acum totul este ok.”
„Sunt foarte exigent şi salvez datele mele în cât mai multe locaţii posibile. Nu se ştie niciodată … M-am abonat şi la un Internet de viteză mare pentru a face peste noapte încărcarea pe un FTP, însă ulterior sa dovedit că Windows-ul meu trebuie actualizat. Singura problema este că pot face salvarea doar după program, pentru că programul „xxx” nu permite acces la baza de date în momentul în care este utilizat.
Nu postez aceste comentarii pentru a-mi bate joc de oameni.
Aceşti medici evident au abilităţile de a documenta datele cabinetului, îşi dau interesul ca lucrurile sa meargă normal, se folosesc de tehnologia pe care o deţin şi nu este nimic în neregulă cu acesta. Problema este că sistemele care necesită astfel de salvări de siguranţă, nu mai au abilitatea de a oferi ceea ce medicul de azi are nevoie.
Aceşti medici evident au abilităţile de a documenta datele cabinetului, îşi dau interesul ca lucrurile sa meargă normal, se folosesc de tehnologia pe care o deţin şi nu este nimic în neregulă cu acesta. Problema este că sistemele care necesită astfel de salvări de siguranţă, nu mai au abilitatea de a oferi ceea ce medicul de azi are nevoie.
Tu vrei să te pui într-o astfel de situaţie? Ai timp pentru toate acestea? Prieteni... o soluţie Online, cum este dROOT, elimină stresul şi grijile provocate de salvarea bazei de date. Când îţi gestionezi cabinetul cu dROOT, nu va mai trebui să efectuezi niciodată o salvare de siguranţă, să verifici şi să reverifici, să stochezi date pe CD-uri, USB-uri, sau sub pernă.
De ce ai vrea să faci astea? Cu siguranţă ai lucruri mai importante de făcut.
Poţi afla mai multe despre avantajele tehnologiei Cloud discutând cu unul din consultanţi noştri, sunând la nr. de telefon. Sună astăzi pentru a învăţa mai multe la +40 365 441 611.
Pentru a vedea un demo gratuit completează formularul online sau trimite un email la adresa info@droot.ro sau pur şi simplu ridică telefonul şi sună-ne.
dROOT este alternativa Online a unui software stomatologic. Sună la +40 365 441 611!
dROOT este alternativa Online a unui software stomatologic. Sună la +40 365 441 611!