background

4 moduri de a oferi cea mai bună experienţă pacienţilor

4 moduri de a oferi cea mai bună experienţă pacienţilor

Un serviciu pacient superior este atât de valoros încât poate face diferenţa dintre tine şi concurenţa care nu are timp suficient pentru a acorda atenţia maximă pacienţilor, pentru că este prea ocupat, prea orb sau stresat de rutina de zi de zi.

4 moduri de a oferi cea mai bună experienţă pacienţilor

Ca să rămâi în mintea pacientului ca “cel mai bun medic”, trebuie să-i depăşeşti aşteptările!

Un prieten îmi scria recent pe Facebook,
“Nu înţeleg, care e problema cu firmele de la noi? Nu sunt deschişi să afle care este problema mea?!” Probabil şi tu ai experimentat această nepăsare atunci, când nu ai fost servit cum te aşteptai, chelneriţa nu ți-a zâmbit, angajatul de la primărie ţi-a vorbit pe un ton necioplit.
Un serviciu pacient superior este atât de valoros încât poate face diferenţa dintre tine şi concurenţa care nu are timp suficient pentru a acorda atenţia maximă pacienţilor, pentru că este prea ocupat, prea orb sau stresat de rutina de zi de zi.
Într-un cabinet stomatologic, atât tu cât şi echipa ta, ar trebui să vă străduiţi să oferiţi servicii ireproşabile, nu doar din punctul de vedere medical ci şi ca întreaga abordare a pacientului. La urma urmei un pacient va judeca cabinetul tău, nu doar prin a te compara cu concurența ci şi prin pizma experienţelor sale cu alte firme, magazine, restaurante sau orice altă afacere care îi vinde ceva.
Ca să oferi unui pacient cea mai bună experienţă, ca să rămâi în mintea lui ca “cel mai bun medic”, trebuie să-i depăşeşti aşteptările.

1. Implementează un sistem

Dacă vrei ca echipa ta să fie eficientă şi să impresioneze pacienţii, implementează un sistem de management pentru a avea la îndemână toate informaţiile utile. Membrii echipei care interacţionează cu pacienţii trebuie să aibă la dispoziţie uneltele cu ajutorul căruia să cunoască detalii, pe care să le comunice pacienţilor şi să le pună în valoare pentru afacerea ta.

2. Să ai o echipă entuziastă.

Ori de câte ori recepţionera ridică telefonul şi răspunde unui apel, ar trebui să emane un ton prietenos. Pacienţilor le place să fie trataţi ca prietenii vechi. Dacă foloseşti un sistem care îţi permite identificare pacientului pe baza numărului de telefon, poţi ridica receptorul şi spune, “Bună ziua Domnişoara Alexandra, cu ce vă putem ajuta?”. Este o abordare total diferită faţă de situaţia în care nu recunoşti pacientul nici după ce se prezintă şi dai de înţeles că ai fost întrerupt din ocupaţia ta.

3. Fi interesat de opiniile lor.

Există două moduri de a convinge pacienţii că într-adevăr
  • Când un pacient pleacă din cabinet, ultima persoană cu care are contact, probabil recepţia, ar trebui să-l întrebe cum au mers lucrurile şi dacă totul este în ordine.
  • De asemenea poţi crea cu ajutorul unui sistem, un scurt sondaj, care te va ajuta să iei decizi administrative mai bune. În cazul în care apare vre-o plângere, asigură-te că faci totul pentru a soluţiona problema.

dROOT te ajută să îți crești valorile!
Solicită o prezentare gratuită a softwareului stomatologic dROOT și vei primi mai mult decât un program de gestiune. dROOT oferă o conexiune inedită cu pacienții care vor fi foarte mulțumiți, iar TU poți rămâne concentrat la ceea ce iubești mai mult!

4. Monitorizează.

Atunci când un pacient a avut un tratament lung, medicul, un membru al echipei sau un sistem automatizat ReCall ar trebui să comunice cu pacientul, să-i ofere recomandări şi să-l întrebe cum se simte.

Fi pregătit cu răspunsuri pentru întrebările frecvente şi atinge obiectivul principal, în care pacientul să fie convins că într-adevăr îţi pasă.

Concluzie

În economia nu prea strălucitoare a zilelor noastre, pacienţii vor căuta întotdeauna motivul pentru care să nu-și cheltuiască banii la stomatolog. Prin furnizarea unui serviciu superior, le oferi un motiv pentru care să se întoarcă mai repede decât mai târziu sau niciodată. Aminteşte-ţi că ei nu au cunoştinţe medicale superioare pentru a recunoaşte un tratament profesional, tot ce trebuie să faci pe lângă a furniza tratamentul necesar, este să le faci să se simtă bine.

De ce dROOT? Motivul #46

Nu îţi vei mai face griji cu salvările de siguranţă – este impresionant cât de mult efort fac unii medici!

Nu demult am participat la o discuţie în legătură cu salvarea de siguranţă a bazei de date al cabinetelor stomatologice. Discuţia sa conturat în jurul unui medic, care fiind plecat în vacanţă, a aflat că ia „căzut” serverul. Cabinetul său a devenit nefuncţional în câteva secunde. Ia luat câteva zile să restaureze corect datele, lucru cea ce a transformat vacanţa într-un un coşmar iar activitatea angajaţilor într-un haos total. Veneau pacienţii la cabinet iar personalul habar nu avea ce tratament urmează, programarea sa dat peste cap şi încasările se făceau în “ceaţă”.
Am rămas uimit de unele comentarii făcute de alţi medici, despre cum fac ei salvările de siguranţă şi cât de precauţi sunt.
Uite aici câteva exemple:
Eu fac salvările pe calculatorul de acasă, preiau în fiecare seară pe un USB datele din programul „xxx” de la fiecare staţie de lucru (prima salvare). După care folosesc programul Syncbackpro (a doua salvare) şi mai păstrez o rezervă in caz că se întâmplă ceva. Verific destul de recent dacă salvările sunt efectuate corect. În plus am un raport zilnic, un jurnal de analiză care îmi oferă situaţia salvărilor, dacă ele sunt bine sincronizate şi s-au realizat corect.
La mine este foarte simplu, copiez datele din folderul DATA al programului „xxx”, le iau cu mine şi le suprascriu în versiunea programului pe care l-am instalat pe calculatorul de acasă. Tot ce trebuie să fac este să redenumesc Folderul DATA în BACKUP. După ce termin, trebuie să dau comanda să se actualizeze cu folderul nou. Ce mai rămâne, este să testez dacă sa făcut corect copierea şi să verific dacă radiografiile au fost preluate corect (mai apar erori din cauza formatului) … ” „Am muncit ore întregi în acest week-end, dar cred că acum totul este ok.”
„Sunt foarte exigent şi salvez datele mele în cât mai multe locaţii posibile. Nu se ştie niciodată … M-am abonat şi la un Internet de viteză mare pentru a face peste noapte încărcarea pe un FTP, însă ulterior sa dovedit că Windows-ul meu trebuie actualizat. Singura problema este că pot face salvarea doar după program, pentru că programul „xxx” nu permite acces la baza de date în momentul în care este utilizat.
Nu postez aceste comentarii pentru a-mi bate joc de oameni.
Aceşti medici evident au abilităţile de a documenta datele cabinetului, îşi dau interesul ca lucrurile sa meargă normal, se folosesc de tehnologia pe care o deţin şi nu este nimic în neregulă cu acesta. Problema este că sistemele care necesită astfel de salvări de siguranţă, nu mai au abilitatea de a oferi ceea ce medicul de azi are nevoie.
Tu vrei să te pui într-o astfel de situaţie? Ai timp pentru toate acestea? Prieteni... o soluţie Online, cum este dROOT, elimină stresul şi grijile provocate de salvarea bazei de date. Când îţi gestionezi cabinetul cu dROOT, nu va mai trebui să efectuezi niciodată o salvare de siguranţă, să verifici şi să reverifici, să stochezi date pe CD-uri, USB-uri, sau sub pernă.

De ce ai vrea să faci astea? Cu siguranţă ai lucruri mai importante de făcut.

Poţi afla mai multe despre avantajele tehnologiei Cloud discutând cu unul din consultanţi noştri, sunând la nr. de telefon. Sună astăzi pentru a învăţa mai multe la +40 365 441 611.

Last blogs

Rechemarea la control periodic
Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online
De ce ar trebui să implementezi un sistem de management stomatologic Online

Pacienții tăi sunt oameni ocupați şi adesea nu au timp să sune recepția pentru o programare. Chiar şi atunci când găsesc câteva minute, telefonul tău sună ocupat sau sunt puși pe linia de așteptare din diferite motive, pentru că ești într-o consultație, este ora prânzului, s.a.m.d., ceea ce duce la o frustrare care le-ar putea determina să apeleze la un alt medic.

Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată
Beneficiile ascunse, provenite din schimbare adoptată

Știm că implementarea schimbărilor pot fi întimpinate cu reticenţă din partea membrilor echipei, astfel că menținerea rutinei vechi pare opțiunea cea mai ușoară şi confortabilă.

Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?
Este managementul cabinetului tău pregătit pentru anul 2019?

Pe măsura ce repornim activitatea cabinetului, ajungem să analizăm performanţele administrative şi modul de gestionare.

Transferul administrării cabinetului Online
Transferul administrării cabinetului Online

Am discutat de nenumărate ori cât de costisitor, ineficient şi riscant este utilizarea unui program local învechit sau dosarele de hârtie arhivate în dulap.
Transferul administrării cabinetului Online, pare o opțiune logică, însă o astfel de schimbare nu este îmbrățișată întotdeauna cu entuziasm.

Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office
Cum să transformi cabinetul tău în Paperless Office

Ne apropiem de sfârșitul anului 2018, tu încă ai un dulap cu dosare ale pacienților şi mai nou trebuie sa detii un acord GDPR semnat de pacienții. Da, ai dreptate când simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești. Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârții şi să deții PDF-uri semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management.

Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management
Toată lumea își dorește o rețetă sigură de Management

Bună ziua, Toată lumea își dorește o rețetă sigură care să garanteze succesul cabinetului medical, probabil şi TU. Da, ….şi noi am dori să avem o astfel de rețetă! Din păcate, nu te putem ajuta, pentru că nu a descoperit încă nimeni o astfel de rețetă GARANTATĂ. Însă cunoaştem câteva unelte care ar trebui să te ajute atunci, când îţi prepari propria ta strategie, pentru ca afacerea să înregistreze creștere și pacienţi mulţumiţi, care la rândul lor să-ţi aducă alți pacienţi.

Întrebări frecvente dROOT
Întrebări frecvente dROOT

Bună ziua! Dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim este: "Sunt utilizator dROOT, ce dispozitive îmi recomandaţi pentru folosirea programului?" Răspunsul nu poate fi una concretă pentru că depinde de mai multe aspecte, și poate fi diferită de la caz la caz.

Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă
Trei beneficii dROOT pentru o comunicare eficientă

Salut, există trei lucruri importante în comunicarea cu pacienţii prin programul stomatologic dROOT

Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit
Secretul unui sistem de management robust şi ușor de folosit

Dacă îți rezervi câteva minute să citești testimonialele dROOT, vei observa că majoritatea clienților noștri menționează că programul este de încredere şi ușor de folosit. Dar de ce dROOT este mai ușor de folosit şi mai stabil decât alte sisteme? Concluzia este că sunt două lucruri care fac diferența şi transformă dROOT într-un sistem “robust si ușor de folosit”