background

Rechemarea la control periodic

Rechemarea la control periodic

Când întrebăm medicul sau personalul medical despre cei mai importanți factori care influențează afacerea lor, primele răspunsuri sunt: (1) Anularea programărilor, (2) Pacienții noi, (3) Programarea, (4) Culoarea unitului dentar...

Rechemarea la control periodic

Art. 1 - Rechemarea la control periodic, nu doar ca o "simplă igienizare"!

De ce lipsește din fruntea acestei liste rechemarea la control periodic, implicit asigurarea unui tratament continuu?
Rechemarea la control periodic ar trebui să fie factorul numărul unu pentru susținerea afacerii şi a profesiei. De ce? Pentru că valoarea unui sistem de ReCall este factorul vital în existenta unui cabinet stomatologic.
Experți în managementul stomatologic estimează, că 40-85% din venituri pot rezulta din rechemarea pacientului la control periodic.
Este personalul tău bine informat?
Majoritatea celor care lucrează într-un cabinet stomatologic, nu sunt conștienți de acest lucru şi nu sunt instruiți consecvent cu privire la planificarea unui tratament pe termen lung. Se consideră greșit, că pacienții care sunt rechemați pentru control, au o programare "doar pentru o simplă igienizare".
Nu, este mult mai mult de atât!
Este important să ai un personal care gândește din perspectiva afacerii tale şi creează legătura stabilă între pacient şi medic.
Cu o experiență lungă în domeniul managementului stomatologic, încă ne miram de faptul, că astăzi mai există cabinete stomatologice fără un sistem dedicat pentru rechemare pacienților la control periodic.
Cine se ocupă de această evidenţă?
Când întrebăm administratorii cabinetelor: „Cum realizezi rechemarea la control periodic?”, de obicei răspunsul este:
  • „Nu fac așa ceva...”
  • „Le scriu pe un bilețel când pleacă de la noi” (este minunat,...)
  • „Așteptăm ca pacientul să ne sune.”
  • „Dacă avem timp, sunăm noi pacienții...”
După care întreb: „Si când îi sunați, ce le spuneți?” răspunsurile sunt variate, dar sunt ceva de genul:
- „Bună ziua dna Ștefănescu, v-am sunat pentru că au trecut 6 luni de a ultimul tratament şi mâine de la ora 11.00 am putea să vă facem o programare. Puteți veni?”
Următoarea întrebare este: „Din 20 de apeluri, câte programări reușiți să faceți?”
Răspunsurile de obicei sunt:
- „De multe ori nu ridică sau sună ocupat. Dacă totuși reușim, programăm de la unu la cinci pacienți”
Deci, sunt maxim cinci programări din douăzeci, da este un plus faţă de ce avea cabinetul inițial. Apelul telefonic funcționează!? O singură mențiune, aceste apeluri sunt făcute de către un personal angajat care te costa mult şi nu este eficient!
Ajută-ţi pacienți să recunoască valoarea
Prezentarea unei valori într-o ședință de igienizare începe încă de la recepție.
Personalul de la front desk trebuie să știe cum să răspundă atunci, când pacientul îi spune:
- „Dar mă simt bine”. “Cred că mai poate fi amânat”.” Mă descurc acasă cu igienizarea”. Etc.
Fără un acces instant la istoricul medical al pacientului, pentru a putea discuta alte motive, recepționera poate doar să-si ceară scuze pentru deranj şi să amâne programarea pentru o altă ocazie.
În orice moment când deschizi o discuție cu pacientul, ar trebuii să cunoști următoarele detalii:
  • care sunt programările pacientului
  • care este data ultimului tratament
  • informații importante in documentarea medicala
  • are radiografii
  • are o datorie neachitata din tratamentele anterioare
Dacă înaintea începerii unei discuții, medicul sau recepția, are o listă cu motivele pentru care pacientul ar trebui să se reprogrameze şi acesta este ceva mai mult decât o igienizare, acest lucru va aduce o valoare pentru pacient şi cabinet.
De exemplu, chiar dacă dna Ștefănescu se simte bine şi nu inițiază un control periodic, se pune în vedere că ar trebui schimbat obturația MOD pe dintele 2.8 şi realizarea tratamentului abcesului vestibular în zona dintelui 3.1
Atunci când poți prezenta argumente şi explicații pacientului, că situația de faţă este ceva mai mult decât o „igienizare”, valoarea potențialului tratament în această programare devine importantă.
Ajută-ţi pacienți să recunoască valoarea
Ai un membru al echipei care răspunde de fluxul pacienților, de rechemarea lor pentru control periodic? Este această persoană responsabilă pentru eficienţa în comunicarea cu pacientul? Ai posibilitatea să monitorizezi, timpul neprogramat din agenda medicului?
Este foarte important să analizezi eficienta, în caz contrar înseamnă ca valoarea ta nu se regăsește în programări.
Ce poți face pentru a te asigura că un sistem de ReCall are grijă de pacienții tăi? Angajații nu pot realiza sarcini pentru care nu au fost învățați. Acele cabinete care se respectă, ar trebui să dețină un program de management cu funcționalitatea de ReCall implementat. Odată ce ai înregistrat un pacient cu un tratament parodontal, un program de management îi va recomanda periodic un control şi nu va uita de el.
Oamenii sunt ocupați, uită de programarea lor şi perioada în care ar trebui să revină la control. Dacă nu ar fi așa, ar fi o lume perfectă şi nu ai avea nevoie de un sistem de ReCall.
Este important să nu neglijezi utilizarea unui sistem de management şi să nu consideri ca un control periodic este mai mult decât o simplă igienizare.


Art. 2 - dROOT, ușor de învățat ușor de utilizat

dROOT
Cât de util este modul în care astăzi administrezi cabinetul tău stomatologic?
Ținând cont de sarcinile zilnice, chiar şi o zi “normală” poate fi dificilă și stresantă, însă ai la dispoziție şi alte opțiuni de luat în considerare:
Cât timp necesită instruirea unui nou angajat pentru efectuarea sarcinilor de asistenţă medicală şi recepție?
dROOT, odată implementat este o platformă suficient de simplă şi intuitivă pentru a fi utilizat de toți angajații noi, chiar şi după o instruire minimă.
Program cu o interfață clară şi logic construită?
dROOT are o structură bine construită, gândit ca utilizatorul să-l folosească rapid, ușor şi atât de eficient pe cât posibil. Poți uita de dosare, în care dacă vrei să găsești ceva îți ia foarte mult timp. “Timpul înseamnă bani”
Dacă personalul tău sa blocat, ce resurse ai la dispoziție pentru ai oferii un ajutor?
Astăzi echipa dROOT oferă cel mai rapid suport tehnic. Stăm la dispoziția utilizatorilor prin email, Remote control, telefonic sau grupul de Facebook dROOT.
Cât durează ca un specialist să se rezolve problemele apărute?
Ne suni și stabilim o oră pentru o sesiune Online. Vei vorbi cu un om real și capabil. Știm că timpul tău este valoros, așa că suntem foarte conștienți de orice moment în care trebuie să aștepți și încercăm să răspundem la întrebarea ta cât mai repede posibil.
Noi nu vindem un server sau un program pe CD, după care să ne facem dispăruți. Ne gândim la tine ca la un partener. După activare, implementare şi instruire, vrem să te ajutăm în continuare. Iți stăm la dispoziție cu un suport tehnic şi de o nouă instruire, pentru ca tu să poți folosii dROOT la capacitatea lui maximă.
Pentru a afla mai multe despre dROOT, solicită astăzi un demo gratuit!

Folosește aplicațiile noastre